Wat heb je nu weer gedaanquote:
Wat ben je ook een wijf hequote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:01 schreef Kluts het volgende:
Leuk, dat facebook. Ik probeer me altijd dmv een tunnelvisie daar te bewegen om de banners te ontwijken, maar ik krijg nu steeds een banner van een schoenenwinkel, natuurlijk heb ik geklikt en nu wil ik de helft van hun collectie hebben.
Dat was vroegah anders heel cool. Dat keek ik altijd als klein Klutsje.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:01 schreef STING het volgende:
[..]
En daarna daarna door naar de Vrouwenvleugel?
Ja eigenlijk wel goedquote:
Tuurlijk niet. Meteen door naar Pieter Baanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:01 schreef STING het volgende:
[..]
En daarna daarna door naar de Vrouwenvleugel?
Ik weet het niet. Ik heb niet eens een dagvaarding ontvangen!quote:
Ja.quote:
Ja, hetzelfde eigenlijk! Lekker een dagje thuis aan het werk.quote:
Welke schoenenwinkel is het?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja.En JUIST omdat ik weet dat ze het erom doen, al die ads aanpassen aan je interesses en zulks, weersta ik banners eigenlijk altijd. Nu is het te laat.
Ja dat wil helpen hequote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, hetzelfde eigenlijk! Lekker een dagje thuis aan het werk.
En lente.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:05 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig heb ik dat nooit zo met schoenen
Moet je er serieus zelf verschijnen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Meteen door naar Pieter Baan
[..]
Ik weet het niet. Ik heb niet eens een dagvaarding ontvangen!
oeh, mooi excuus om te gaan toeren na het sleutelenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat wil helpen heen morgen nog warmer, dan ben ik vrij
Tuurlijk niet. Is idd in het kader van m'n stage. Vind 't wel lekker, ben 4 uur eerder thuis dan geplandquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet je er serieus zelf verschijnen?
Dacht dat je er voor je stage heen moest ofzo.
Oh?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oeh, mooi excuus om te gaan toeren na het sleutelen
adblocker installerenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja.En JUIST omdat ik weet dat ze het erom doen, al die ads aanpassen aan je interesses en zulks, weersta ik banners eigenlijk altijd. Nu is het te laat.
Adblockers zijn verboden op FOK!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
adblocker installereneen goede kan je voor websites uitschakelen, op fok heb ik geen gezeik, bij de rest werkt die perfect.
Nice en met de auto neem ik aan, ipv met de auto?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Is idd in het kader van m'n stage. Vind 't wel lekker, ben 4 uur eerder thuis dan gepland
Wat?quote:
Je weet maar nooit he, misschien had je wel een bekeuring voor te hard rijden met je paard niet betaald ofzo.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Is idd in het kader van m'n stage. Vind 't wel lekker, ben 4 uur eerder thuis dan gepland
Op Fok heb ik em dan ook niet aan staanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |