Een grapje!? Op Fok!? Ben je helemaal gekquote:
Damn, dan heb je ballen!quote:
geen slecht plan, morgen weer met mn sollicitaties bezig en verder met het bewateringssysteem.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:24 schreef ArTiC het volgende:
Slapen!
Morgen ff werken en dan de longen uit mijn lijf bicycleren
Dit watje gaat dan maar slapenquote:
Inderdaad, is natuurlijk niemand meer rond dit tijdstip.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:45 schreef S95Sedan het volgende:
Watjes, iedereen alweer naar bed?
Lijkt wel steeds vroeger te worden
RIP aan de nabestaanden.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:26 schreef stbabylon het volgende:
140 posts in de nacht, wat een k-topic is dit ook geworden zeg
Sorryquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:26 schreef stbabylon het volgende:
Coolquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vast wel, op de één of andere manier.
Daar kom je nu pas achter?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:26 schreef stbabylon het volgende:
Held, jijquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:11 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, ik heb Jan er even op aangesproken, want dit kon natuurlijk niet
Je bent te goed voor deze samenlevingquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:11 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, ik heb Jan er even op aangesproken, want dit kon natuurlijk niet
Zo opmerkelijk is dat toch nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:11 schreef PeuRac het volgende:
Moguh en net ff een WTF momentje, vliegt hier ff een straaljager over
Even in de achterhoek en het joch is meteen van slag..quote:
In sommige delen van Nederland is alles spannendquote:
Hey, had je mn vraag gisteren nog gezien?quote:
Nou, bij ons vliegen ook relatief weinig straaljagers over. Dus zo vaak hoor/zie je die niet.quote:
Wordt een lastig klusje dus? Heb nog nooit zelfs zoiets gedaan, dus hoopte dat t redelijk eenvoudig zou zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:29 schreef Royco1 het volgende:
Oh Peu ik had je vraag nog gelezen.
Ik heb android inmiddels redelijk stabiel draaien op die touch pro 2, maar het is wel een heel karwei geweest.
Valt niet mee om de juiste rom te vinden.
En jij hebt waarschijnlijk een andere nodig omdat je een T-Mobile branded toestel hebt.
Dan let je ws niet echt op. Ik heb ze al duizenden keren gezien.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:27 schreef PeuRac het volgende:
mn quote knopje is kapot, maar @StBabs, ik heb hier nog nooit een staaljager over horen/zien vliegen
Maar toch wel een paar keer per jaar lijkt me.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, bij ons vliegen ook relatief weinig straaljagers over. Dus zo vaak hoor/zie je die niet.
Nee er zitten nog steeds bugs in.Per versie weer verschillend, laatste versie werken de belangrijkste dingen wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wordt een lastig klusje dus? Heb nog nooit zelfs zoiets gedaan, dus hoopte dat t redelijk eenvoudig zou zijnOverigens zou de hardware 100% hetzelfde moeten zijn, dus dan zou dezelfde ROM moeten kunnen werken lijkt me?
En met de juiste rom, werkte wel alles?
Ik heb in Enschede de laatste 2 jaar ongeveer geen straaljager meer over horen komen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar toch wel een paar keer per jaar lijkt me.
Op de Veluwe is het vrij normaalquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:27 schreef PeuRac het volgende:
mn quote knopje is kapot, maar @StBabs, ik heb hier nog nooit een staaljager over horen/zien vliegen
Ik heb ze wel eens gezien, maar hier nooit.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan let je ws niet echt op. Ik heb ze al duizenden keren gezien.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Te droog!
Dan kijk je er maar overheenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:50 schreef stbabylon het volgende:
Fijn HW, zeker als je ze allemaal al kent van memebase.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Te droog!
quote:
Die kende ik nog nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, dat was het wel weer voor nu.
Het zijn ook niet mijn plaatjes he?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh dat komt wel goed. Even laten weten dat je niet origineel bent
quote:
Wat heb je nu weer gedaanquote:
Wat ben je ook een wijf hequote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:01 schreef Kluts het volgende:
Leuk, dat facebook. Ik probeer me altijd dmv een tunnelvisie daar te bewegen om de banners te ontwijken, maar ik krijg nu steeds een banner van een schoenenwinkel, natuurlijk heb ik geklikt en nu wil ik de helft van hun collectie hebben.
Dat was vroegah anders heel cool. Dat keek ik altijd als klein Klutsje.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:01 schreef STING het volgende:
[..]
En daarna daarna door naar de Vrouwenvleugel?
Ja eigenlijk wel goedquote:
Tuurlijk niet. Meteen door naar Pieter Baanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:01 schreef STING het volgende:
[..]
En daarna daarna door naar de Vrouwenvleugel?
Ik weet het niet. Ik heb niet eens een dagvaarding ontvangen!quote:
Ja.quote:
Ja, hetzelfde eigenlijk! Lekker een dagje thuis aan het werk.quote:
Welke schoenenwinkel is het?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja.En JUIST omdat ik weet dat ze het erom doen, al die ads aanpassen aan je interesses en zulks, weersta ik banners eigenlijk altijd. Nu is het te laat.
Ja dat wil helpen hequote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, hetzelfde eigenlijk! Lekker een dagje thuis aan het werk.
En lente.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:05 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig heb ik dat nooit zo met schoenen
Moet je er serieus zelf verschijnen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Meteen door naar Pieter Baan
[..]
Ik weet het niet. Ik heb niet eens een dagvaarding ontvangen!
oeh, mooi excuus om te gaan toeren na het sleutelenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat wil helpen heen morgen nog warmer, dan ben ik vrij
Tuurlijk niet. Is idd in het kader van m'n stage. Vind 't wel lekker, ben 4 uur eerder thuis dan geplandquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet je er serieus zelf verschijnen?
Dacht dat je er voor je stage heen moest ofzo.
Oh?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oeh, mooi excuus om te gaan toeren na het sleutelen
adblocker installerenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja.En JUIST omdat ik weet dat ze het erom doen, al die ads aanpassen aan je interesses en zulks, weersta ik banners eigenlijk altijd. Nu is het te laat.
Adblockers zijn verboden op FOK!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
adblocker installereneen goede kan je voor websites uitschakelen, op fok heb ik geen gezeik, bij de rest werkt die perfect.
Nice en met de auto neem ik aan, ipv met de auto?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Is idd in het kader van m'n stage. Vind 't wel lekker, ben 4 uur eerder thuis dan gepland
Wat?quote:
Je weet maar nooit he, misschien had je wel een bekeuring voor te hard rijden met je paard niet betaald ofzo.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Is idd in het kader van m'n stage. Vind 't wel lekker, ben 4 uur eerder thuis dan gepland
Op Fok heb ik em dan ook niet aan staanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |