Daglenzen, ideaal. Laseren is nog beter, mijn broertje heeft 100% scherp zicht na -6 nu.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Prijs of ijdelheid is ook niet het probleem. Luiheid en vergeetachtigheid is het probleem.
Maar goed, 2 april laat ik mijn ogen weer doormeten, en dan ook meteen voor een bril.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:52 schreef STING het volgende:
[..]
Bent u Mevr. Samzz? Wilt u even meelopen naar het.. achterkamertje
Oh, dat wil ik ook graag. M'n ogen laseren...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daglenzen, ideaal. Laseren is nog beter, mijn broertje heeft 100% scherp zicht na -6 nu.
Toch is de kans héél groot met laseren dat je nog steeds lenzen en/of een bril nodig blijft hebben.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daglenzen, ideaal. Laseren is nog beter, mijn broertje heeft 100% scherp zicht na -6 nu.
Lenzen is normaal geen probleem. Het probleem is als er iets is waardoor je die tijdelijk niet in kunt. Ontstoken oog bijvoorbeeld. Of een lens stuk en geen reserve bij je.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:53 schreef Samzz het volgende:
Oh, dat wil ik ook graag. M'n ogen laseren...
laseren komt er bij mij voorlopig ook nog niet in. Lenzen en/of bril vind ik prima.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lenzen is normaal geen probleem. Het probleem is als er iets is waardoor je die tijdelijk niet in kunt. Ontstoken oog bijvoorbeeld. Of een lens stuk en geen reserve bij je.
Laseren ben ik nog steeds huiverig over. Het kan nog steeds fout gaan en dan ben je wel mooi blind. Daarbij moet je na 15 jaar weer laseren.
Do you expect me to talk?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
laseren komt er bij mij voorlopig ook nog niet in.
ja is dat zo, hele grote kans zelfs?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toch is de kans héél groot met laseren dat je nog steeds lenzen en/of een bril nodig blijft hebben.
Overigens zie ik 150% dat heeft niet met de scherpte van je ogen te maken, maar met de mogelijkheid tot het kunnen herkennen van vormen
Ja, het hangt er wel vanaf hoe je basissterkte is, maar een kennis van me hield dezelfde sterkte over als dat ik nu hebquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja is dat zo, hele grote kans zelfs?
ik niet snapquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:55 schreef STING het volgende:
[..]
Do you expect me to talk?
No, Mr. Bond, I expect you to die
IS dat ook niet afhankelijk van welke methode je kiest?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, het hangt er wel vanaf hoe je basissterkte is, maar een kennis van me hield dezelfde sterkte over als dat ik nu heb
Uhuh, not so funny when it happens to you..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:52 schreef STING het volgende:
[..]
Bent u Mevr. Samzz? Wilt u even meelopen naar het.. achterkamertje
Volgens mij is dat ook kliniek en methode afhankelijk. Ik hoor eigenlijk alleen maar goede resulaten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, het hangt er wel vanaf hoe je basissterkte is, maar een kennis van me hield dezelfde sterkte over als dat ik nu heb
Ik denk dat het vooral aan je ogen ligt. Ik vermoed dat bij MissB en ik, die dus cilinders hebben (volgens mij heeft zij net als ik een redelijk sterkte cilinder ook), het dus niet 100% zal worden.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
IS dat ook niet afhankelijk van welke methode je kiest?
Ik ken hier een paar mensen die het ook hebben laten doen en die hebben geen bril of lenzen meer nodig.
Ja, ik ken em, maar vind em niet in de context passenquote:
Kennis van me heeft dat ook, en die is volgens mij wel helemaal geholpen eraan, zal het eens vragen aan hem vanavond.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral aan je ogen ligt. Ik vermoed dat bij MissB en ik, die dus cilinders hebben (volgens mij heeft zij net als ik een redelijk sterkte cilinder ook), het dus niet 100% zal worden.
Dan vind ik het zonde van mn geld.
Daar red je het meestal niet eens mee, broertje was 4 mille kwijt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:04 schreef stbabylon het volgende:
duzend euro per oog, ik wacht sowieso nog even
Jij hebt ervaring met het achterkamertje? Jij boefjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, not so funny when it happens to you..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |