ja, ik vond 't een beetje schraal dat 't zo weinig gebeurde, dus dacht: dan laat ik m'n motor maar jattenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:05 schreef trovey het volgende:
Eindelijk eens een terechte klachten nog wel op dit tijdstip.
![]()
![]()
thanksquote:Sterkte TS, hoop dat de schade meevalt en dat de andere motor alsnog zonder (veel) schade gevonden gaat worden.
Hmm, WA beperkt is bij mij gewoon met diefstal, even je voorwaarden nakijken, voor het geval dat. Je denkt altijd dat je het niet nodig hebt tot je zooi gejat wordt, heb er ervaring meequote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:09 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, beperkt Casco'we wonen in zo'n veilige buurt en die ouwe wrakken willen ze toch niet hebben'. Heb eigenlijk in al die jaren nog nooit diefstalverzekering gehad, ook tot nu toe nooit nodig gehad.
Nijmegen..
Dat van jouw motor is eerder Joyriden, en verlies is toch gewoon gejat of hoe moet ik dat zienquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:13 schreef motorbloempje het volgende:
Net uiteraard de polis er even bij gepakt, maar dit valt niet onder 'verlies' gok ik zo.
Srsly, hoe kun je je motor nou 'verliezen'?!
Hebben ze de dief alsnog gepakt? Het zou natuurlijk mooi zijn als de dief zelf de schade mag gaan betalen in plaats van jijzelf of je verzekeraar.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:09 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, beperkt Casco'we wonen in zo'n veilige buurt en die ouwe wrakken willen ze toch niet hebben'. Heb eigenlijk in al die jaren nog nooit diefstalverzekering gehad, ook tot nu toe nooit nodig gehad.
Misschien heeft de dief er wel wat aan overgehouden en bezoekt hij/zij morgen een ziekenhuis. Misschien wel wat er optimistisch van mij maar het zou natuurlijk kunnen. Het lijkt mij niet dat de dief er zonder kleerscheuren vanaf komt als hij crasht.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:15 schreef motorbloempje het volgende:
En nee.. motor is achtervolgd, maar wist te ontkomen. Als je ook maar een beetje kunt rijden en de weg weet ben je gewoon geen partij voor de politie in een auto..dus ze hebben de motor later gevonden, toen hij gepleurd is denk ik...
ik dacht hetzelfdequote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:06 schreef Verbodsbord het volgende:
Je eigen topics modereren
Wel terechte klacht hoor.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:06 schreef Verbodsbord het volgende:
Je eigen topics modereren
Wel terechte klacht hoor.
Haar motor.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:59 schreef BELASTING het volgende:
Dat is behoorlijk balen dan! Zonde dat ie hufter ook nog gevallen is. Hoop dat ie wat gebroken heeft.
Welkom in de klb...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:30 schreef motorbloempje het volgende:
ben strontchago, heb vanaf 02.20uur niet meer geslapen en had ik al /care gedaan? Zit niet te wachten op semi-grappige reacties![]()
![]()
Yup.. dit is mijn 6e motor nu, en de eerste die gestolen wordt. Nooit 'de mooiste of de snelste' gehad, maak ze niet schoonquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:41 schreef Printerkabel het volgende:
Dat zal je leren om voortaan goed verzekerd door het leven te gaan
Eentje moet de eerste zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yup.. dit is mijn 6e motor nu, en de eerste die gestolen wordt. Nooit 'de mooiste of de snelste' gehad, maak ze niet schoonen dacht altijd 'dat gebeurt mij niet'. Dat denk ik ook nooit meer nu
Alsof er ook maar 1 slot bestand is tegen iemand die hem echt wil meenemenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:48 schreef mymoodfentje het volgende:
Volgende keer een groter slotje erop
goeiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:48 schreef mymoodfentje het volgende:
Je zou toch verwachten dat een MOD een goede SLOT op dingen kan zetten. snappie snappie
toch van jouquote:Motor-Forum Notificatie: Het overzicht van gestolen motoren van MF-ers
Vroemvroemquote:
Op dit moment zaten er gelukkig nog wegbanden onderquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:16 schreef Salatrel het volgende:
zaten er offroad banden onder of is het een weg motor?
wonen in een flatquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:18 schreef drumstickNL het volgende:
Zwaar kut! Daarom zet ik dat soort dingen altijd in een schuur neer ofzo. Kans dat ze iets stelen is zoals je merkt aardig groot!
dat laatste, mark my words.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:33 schreef Elusive het volgende:
die andere staat al lang in een kelderbox gedemonteerd en al en in onderdelen op marktplaats
of binnenkort op TV gebruikt als vlucht motor bij een overval
Ik snap een ding niet. Je zegt dat het oude motoren waren die je bewust niet hebt verzekerd, dan kan het toch geen grote verlies zijn? Want de waarde daarvan is flink afgenomen neem ik aan, dus zal je niet flink in de buidel moeten tasten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:54 schreef motorbloempje het volgende:
.. dat op zich is al een flinke klacht, want ik lag net heerlijk te slapen, maargoed, als de politie zo laat aanbelt is 't natuurlijk hommeles, en jawel..
Mijn geweldig mooie GS die ik net gekocht heb en die eindelijk helemaal naar m'n zin reed is gestolen... ze zagen 'm wel érg hard door de stad rijden, en na een achtervolging, waarbij de motordief ze te snel af was is hij gepleurd. De motor is later teruggevondenmorgen mag ik zien wat de staat van m'n geliefde motor is..
Om het verhaal nog erger te maken is de GS van mijn man óók gestolen, en is deze nog niet teruggevonden...Kans dat ze die nog vinden.. zal wel klein zijn.
En omdat het nogal oude motoren waren uiteraard alleen WA Casco verzekerd... niet voor diefstal, stelletje paupers dat we zijn....
Motordieven
Nachtrust die weg is
Motordieven![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus, mensen moeten met hun poten van andermans spullen afblijvenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yup.. dit is mijn 6e motor nu, en de eerste die gestolen wordt. Nooit 'de mooiste of de snelste' gehad, maak ze niet schoonen dacht altijd 'dat gebeurt mij niet'. Dat denk ik ook nooit meer nu
alleen stuurslot? Je hebt niet zo'n dik slot eromheen hangen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Op dit moment zaten er gelukkig nog wegbanden onderpas voor de zomervakantie komen de allroad banden er onder te liggen.
[..]
wonen in een flatdus geen ruimte
en woonwerk, worden elke dag gebruikt dus.. stuurslot alleen, falers dat we zijn
zal ik nu ook nooit meer doen.. Dure les
Hilarischquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:48 schreef mymoodfentje het volgende:
Je zou toch verwachten dat een MOD een goede SLOT op dingen kan zetten. snappie snappie
Valt iets voor te zeggenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:40 schreef Codiac het volgende:
Maar als je motor gejat en gevonden is, kunnen ze toch ook wel even 's ochtends langs komen. Dan had je in ieder geval een nachtrust gehad. Nu zijn er twee klachten, anders was het er een.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:05 schreef trovey het volgende:
Eindelijk eens een terechte klachten nog wel op dit tijdstip.
![]()
![]()
Sterkte TS, hoop dat de schade meevalt en dat de andere motor alsnog zonder (veel) schade gevonden gaat worden.
Op MF staat Nijmegen de laatste wel erg in de belangstelling.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:09 schreef motorbloempje het volgende:
Nijmegen..
MF?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Op MF staat Nijmegen de laatste wel erg in de belangstelling.
Mazzel! Laats ook kennis van zijn liefje beroofd, die kon naar het grofvuilquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
nais, net wezen kijken en de schade valt 300% mee:
linker knipper voor en linker spiegel afgebroken, contactslot verwijderd en wat extra krasjes op koffer en cilinder, meer niet! Hij wordt morgen bij de dealer afgeleverd en dan is hij binnen no-time weer op orde hoop ik!
Of een Kawasaki Ninja/Ducati 1098.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:36 schreef solyaris het volgende:
Wees blij dat van dat lelijke barrel af bent.![]()
Kijk als het nou een 1000rr was geweest, dan zou de klacht gegrond zijn.
[ afbeelding ]
Lelijk hok.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:36 schreef solyaris het volgende:
[ afbeelding ]
Marokkaanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:36 schreef solyaris het volgende:
[ afbeelding ]
Sjonniequote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:43 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Of een Kawasaki Ninja/Ducati 1098.
Wat is er mis met de BMW? Toch beter dan een fiets?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:26 schreef Agorias het volgende:
Een BMW. Ik weiger te zwaaien naar BMW rijders.
Mensen die de zx10-r, Hayabusa, s1000rr, r1 en 1198 (enzovoorts ) als de enige echte motoren beschouwen zijn een bepaalde slag mensen.quote:
En dat bepaal jij? Of kun je dat met statistische gegevens staven?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mensen die de zx10-r, Hayabusa, s1000rr, r1 en 1198 (enzovoorts ) als de enige echte motoren beschouwen zijn een bepaalde slag mensen.
Je moet toch ergens op afgeven als ze je weer voorbij rijden in de filequote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:44 schreef motorbloempje het volgende:
och, iets met smaak en twistenmaargoed, afwachten tot ze iets wat voor jou/jullie van waarde/belang is jatten, wat ik uiteraard niemand toe wens...
Dat kan ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:53 schreef solyaris het volgende:
[..]
En dat bepaal jij? Of kun je dat met statistische gegevens staven?
1) Anders trilt je harley uit elkaar?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:26 schreef Agorias het volgende:
Een BMW. Ik weiger te zwaaien naar BMW rijders.
Ja. Dat zijn mensen die vaak alleen de mega monsters kunnen waarderen, die motorrijden alleen zien als wheelys trekken op motoren met 170pk +. Mensen die me uitlachen als ik zeg dat ik een bmw gs 800 wil en reageren met waarom geen 1200? die kunnen harder...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:53 schreef solyaris het volgende:
[..]
En dat bepaal jij? Of kun je dat met statistische gegevens staven?
Ja of sommige mensen vinden een supersport gewoon mooier. Gek he.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja. Dat zijn mensen die vaak alleen de mega monsters kunnen waarderen, die motorrijden alleen zien als wheelys trekken op motoren met 170pk +. Mensen die me uitlachen als ik zeg dat ik een bmw gs 800 wil en reageren met waarom geen 1200? die kunnen harder...
Mensen die alleen maar kijken naar PK's
Wel leuk hoor in de zomer, dan wil ik nog wel eens een rondje maken op mijn brommertje (circuitracertje met kenteken, hoogst verboden maar o zo leukquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja. Dat zijn mensen die vaak alleen de mega monsters kunnen waarderen, die motorrijden alleen zien als wheelys trekken op motoren met 170pk +. Mensen die me uitlachen als ik zeg dat ik een bmw gs 800 wil en reageren met waarom geen 1200? die kunnen harder...
Mensen die alleen maar kijken naar PK's
Ja zo zou je het kunnen omschijven..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:34 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja of sommige mensen vinden een supersport gewoon mooier. Gek he.
Ja ik vind persoonlijk bijna elke motor wel mooi, daar niet van. Maar mijn voorkeur gaat ook uit naar een supersport, maar niet omdat ze zoveel ''vermogen'' hebben. Puur de looks.quote:
Ik denk dat ik de bochtjes rond de Lek boven jouw topsnelheid rij.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:37 schreef fs180 het volgende:
Wel leuk hoor in de zomer, dan wil ik nog wel eens een rondje maken op mijn brommertje (circuitracertje met kenteken, hoogst verboden maar o zo leuk) om die die macho supersport figuren helemaal zoek te rijden op wat bochten
Ja, dat mag. Maar het is een beetje wazig om dan alles af te gaan zeiken van bmw toerbuffels tot 125cc crossmotoren omdat ze zo weinig vermogen hebben / niet tof zijn. Hel, dat volk vind de r6 of zx6-r ook niks, omdat ze zo weinig vermogen hebben vergeleken met hun grote broers. Dan heb je toch zoiets van , nigga please.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:34 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja of sommige mensen vinden een supersport gewoon mooier. Gek he.
Eens hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja, dat mag. Maar het is een beetje wazig om dan alles af te gaan zeiken van bmw toerbuffels tot 125cc crossmotoren omdat ze zo weinig vermogen hebben / niet tof zijn. Hel, dat volk vind de r6 of zx6-r ook niks, omdat ze zo weinig vermogen hebben vergeleken met hun grote broers. Dan heb je toch zoiets van , nigga please.
En ja, ik vind de R1, Zx-10r, 1198 en s1000rr heel mooi.
Nouwja, daar is dus niks mis mee, maar je begrijpt toch wel wat er bedoelt word?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:38 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja ik vind persoonlijk bijna elke motor wel mooi, daar niet van. Maar mijn voorkeur gaat ook uit naar een supersport, maar niet omdat ze zoveel ''vermogen'' hebben. Puur de looks.
Antillianen op hayabusa's met verlengde achterbrug en 2 turbo'squote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Eens hoor.![]()
Zijn dezelfde mannetjes die overal "pauwerfilturs" en "groote uitlaaten" op monteren.
Wat wou je daarmee zeggen? Ik kan ook harder fietsen dan jou, maar dat doe ik zelf.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de bochtjes rond de Lek boven jouw topsnelheid rij.
De eerste versnelling gaat tot 164 km/u.
In mijn vorige buurt kwam zo'n figuur zijn nieuwe (of gejatte) r6 showen, wou hem ook even op de stoep zetten zodat iedereen het kon zien.. nou daar ging ie dan hoor, met 12k toeren je voorwiel tgen de stoep zetten maar niet vooruit komen, god wat heb ik gelachenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Antillianen op hayabusa's met verlengde achterbrug en 2 turbo's![]()
![]()
![]()
Maar mooi dat we het eens zijn
Ik stel een burgman zelfs boven zo'n mp3 (zo heet die toch?)quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:35 schreef Yreal het volgende:
precies, elke motor heeft zijn charme. (Op die 125cc kymco agility shit na dan) Tuurlijk heeft alles zijn voordelen en iedereen zijn voorkeur, maar een motor is nog steeds een motor.
En de oneindige heerlijkheid van brommer rijdenPolitiebusjes kwijtraken op een mt zonder kenteken door gewoon het weiland in te schieten
![]()
![]()
GV^#%$#$$^$D stelletje kl##tzakken ook. Kunnen niet van andermans (of vrouwquote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:54 schreef motorbloempje het volgende:
[...]
Motordieven
Nachtrust die weg is
Motordieven![]()
![]()
Burgman kan nog net...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:48 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ik stel een burgman zelfs boven zo'n mp3 (zo heet die toch?)god wat een bak
Mwa, dat was er bij mij niet bij. Ik had een Zundapp. Ding stond meer in de schuur dan dat ik ermee aan het rijden was, maar godverdomme wat was dat geweldigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:35 schreef Yreal het volgende:
precies, elke motor heeft zijn charme. (Op die 125cc kymco agility shit na dan) Tuurlijk heeft alles zijn voordelen en iedereen zijn voorkeur, maar een motor is nog steeds een motor.
En de oneindige heerlijkheid van brommer rijdenPolitiebusjes kwijtraken op een mt zonder kenteken door gewoon het weiland in te schieten
![]()
![]()
Whehe.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:16 schreef Salatrel het volgende:
zaten er offroad banden onder of is het een weg motor?
Kawasaki Ninja 1098quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:43 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Of een Kawasaki Ninja/Ducati 1098.
Een YaHonDuci Ninja, duhquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
Een Hayibushi Ninja Monster, jeweettoch, dat zijn de snelsten
Nope, maar we gaan binnen 't half jaar verhuizenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:00 schreef Ezio het volgende:
Heb je geen schuur waar je hem in kunt zetten, de volgende keer?
Daytona ninja Gsx-r 1198 R1quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
Een Hayibushi Ninja Monster, jeweettoch, dat zijn de snelsten
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, daar is geen gelegenheid voor.
Maar goed nieuws: de tweede motor is ook in relatief goede staat terug gevonden!![]()
Eind goed, al goed, dure les, beide motoren staan nu goed verzekerd in de polis!
Hebbie geen tuintje dan ofzo?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, daar is geen gelegenheid voor.
Maar goed nieuws: de tweede motor is ook in relatief goede staat terug gevonden!![]()
Eind goed, al goed, dure les, beide motoren staan nu goed verzekerd in de polis!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |