Wel leuk hoor in de zomer, dan wil ik nog wel eens een rondje maken op mijn brommertje (circuitracertje met kenteken, hoogst verboden maar o zo leukquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja. Dat zijn mensen die vaak alleen de mega monsters kunnen waarderen, die motorrijden alleen zien als wheelys trekken op motoren met 170pk +. Mensen die me uitlachen als ik zeg dat ik een bmw gs 800 wil en reageren met waarom geen 1200? die kunnen harder...
Mensen die alleen maar kijken naar PK's
Ja zo zou je het kunnen omschijven..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:34 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja of sommige mensen vinden een supersport gewoon mooier. Gek he.
Ja ik vind persoonlijk bijna elke motor wel mooi, daar niet van. Maar mijn voorkeur gaat ook uit naar een supersport, maar niet omdat ze zoveel ''vermogen'' hebben. Puur de looks.quote:
Ik denk dat ik de bochtjes rond de Lek boven jouw topsnelheid rij.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:37 schreef fs180 het volgende:
Wel leuk hoor in de zomer, dan wil ik nog wel eens een rondje maken op mijn brommertje (circuitracertje met kenteken, hoogst verboden maar o zo leuk) om die die macho supersport figuren helemaal zoek te rijden op wat bochten
Ja, dat mag. Maar het is een beetje wazig om dan alles af te gaan zeiken van bmw toerbuffels tot 125cc crossmotoren omdat ze zo weinig vermogen hebben / niet tof zijn. Hel, dat volk vind de r6 of zx6-r ook niks, omdat ze zo weinig vermogen hebben vergeleken met hun grote broers. Dan heb je toch zoiets van , nigga please.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:34 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja of sommige mensen vinden een supersport gewoon mooier. Gek he.
Eens hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja, dat mag. Maar het is een beetje wazig om dan alles af te gaan zeiken van bmw toerbuffels tot 125cc crossmotoren omdat ze zo weinig vermogen hebben / niet tof zijn. Hel, dat volk vind de r6 of zx6-r ook niks, omdat ze zo weinig vermogen hebben vergeleken met hun grote broers. Dan heb je toch zoiets van , nigga please.
En ja, ik vind de R1, Zx-10r, 1198 en s1000rr heel mooi.
Nouwja, daar is dus niks mis mee, maar je begrijpt toch wel wat er bedoelt word?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:38 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja ik vind persoonlijk bijna elke motor wel mooi, daar niet van. Maar mijn voorkeur gaat ook uit naar een supersport, maar niet omdat ze zoveel ''vermogen'' hebben. Puur de looks.
Antillianen op hayabusa's met verlengde achterbrug en 2 turbo'squote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Eens hoor.![]()
Zijn dezelfde mannetjes die overal "pauwerfilturs" en "groote uitlaaten" op monteren.
Wat wou je daarmee zeggen? Ik kan ook harder fietsen dan jou, maar dat doe ik zelf.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de bochtjes rond de Lek boven jouw topsnelheid rij.
De eerste versnelling gaat tot 164 km/u.
In mijn vorige buurt kwam zo'n figuur zijn nieuwe (of gejatte) r6 showen, wou hem ook even op de stoep zetten zodat iedereen het kon zien.. nou daar ging ie dan hoor, met 12k toeren je voorwiel tgen de stoep zetten maar niet vooruit komen, god wat heb ik gelachenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Antillianen op hayabusa's met verlengde achterbrug en 2 turbo's![]()
![]()
![]()
Maar mooi dat we het eens zijn
Ik stel een burgman zelfs boven zo'n mp3 (zo heet die toch?)quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:35 schreef Yreal het volgende:
precies, elke motor heeft zijn charme. (Op die 125cc kymco agility shit na dan) Tuurlijk heeft alles zijn voordelen en iedereen zijn voorkeur, maar een motor is nog steeds een motor.
En de oneindige heerlijkheid van brommer rijdenPolitiebusjes kwijtraken op een mt zonder kenteken door gewoon het weiland in te schieten
![]()
![]()
GV^#%$#$$^$D stelletje kl##tzakken ook. Kunnen niet van andermans (of vrouwquote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:54 schreef motorbloempje het volgende:
[...]
Motordieven
Nachtrust die weg is
Motordieven![]()
![]()
Burgman kan nog net...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:48 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ik stel een burgman zelfs boven zo'n mp3 (zo heet die toch?)god wat een bak
Mwa, dat was er bij mij niet bij. Ik had een Zundapp. Ding stond meer in de schuur dan dat ik ermee aan het rijden was, maar godverdomme wat was dat geweldigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:35 schreef Yreal het volgende:
precies, elke motor heeft zijn charme. (Op die 125cc kymco agility shit na dan) Tuurlijk heeft alles zijn voordelen en iedereen zijn voorkeur, maar een motor is nog steeds een motor.
En de oneindige heerlijkheid van brommer rijdenPolitiebusjes kwijtraken op een mt zonder kenteken door gewoon het weiland in te schieten
![]()
![]()
Whehe.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:16 schreef Salatrel het volgende:
zaten er offroad banden onder of is het een weg motor?
Kawasaki Ninja 1098quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:43 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Of een Kawasaki Ninja/Ducati 1098.
Een YaHonDuci Ninja, duhquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
Een Hayibushi Ninja Monster, jeweettoch, dat zijn de snelsten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |