ja, ik vond 't een beetje schraal dat 't zo weinig gebeurde, dus dacht: dan laat ik m'n motor maar jattenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:05 schreef trovey het volgende:
Eindelijk eens een terechte klachten nog wel op dit tijdstip.
![]()
![]()
thanksquote:Sterkte TS, hoop dat de schade meevalt en dat de andere motor alsnog zonder (veel) schade gevonden gaat worden.
Hmm, WA beperkt is bij mij gewoon met diefstal, even je voorwaarden nakijken, voor het geval dat. Je denkt altijd dat je het niet nodig hebt tot je zooi gejat wordt, heb er ervaring meequote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:09 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, beperkt Casco'we wonen in zo'n veilige buurt en die ouwe wrakken willen ze toch niet hebben'. Heb eigenlijk in al die jaren nog nooit diefstalverzekering gehad, ook tot nu toe nooit nodig gehad.
Nijmegen..
Dat van jouw motor is eerder Joyriden, en verlies is toch gewoon gejat of hoe moet ik dat zienquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:13 schreef motorbloempje het volgende:
Net uiteraard de polis er even bij gepakt, maar dit valt niet onder 'verlies' gok ik zo.
Srsly, hoe kun je je motor nou 'verliezen'?!
Hebben ze de dief alsnog gepakt? Het zou natuurlijk mooi zijn als de dief zelf de schade mag gaan betalen in plaats van jijzelf of je verzekeraar.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:09 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, beperkt Casco'we wonen in zo'n veilige buurt en die ouwe wrakken willen ze toch niet hebben'. Heb eigenlijk in al die jaren nog nooit diefstalverzekering gehad, ook tot nu toe nooit nodig gehad.
Misschien heeft de dief er wel wat aan overgehouden en bezoekt hij/zij morgen een ziekenhuis. Misschien wel wat er optimistisch van mij maar het zou natuurlijk kunnen. Het lijkt mij niet dat de dief er zonder kleerscheuren vanaf komt als hij crasht.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:15 schreef motorbloempje het volgende:
En nee.. motor is achtervolgd, maar wist te ontkomen. Als je ook maar een beetje kunt rijden en de weg weet ben je gewoon geen partij voor de politie in een auto..dus ze hebben de motor later gevonden, toen hij gepleurd is denk ik...
ik dacht hetzelfdequote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:06 schreef Verbodsbord het volgende:
Je eigen topics modereren
Wel terechte klacht hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |