Mazzel! Laats ook kennis van zijn liefje beroofd, die kon naar het grofvuilquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
nais, net wezen kijken en de schade valt 300% mee:
linker knipper voor en linker spiegel afgebroken, contactslot verwijderd en wat extra krasjes op koffer en cilinder, meer niet! Hij wordt morgen bij de dealer afgeleverd en dan is hij binnen no-time weer op orde hoop ik!
Of een Kawasaki Ninja/Ducati 1098.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:36 schreef solyaris het volgende:
Wees blij dat van dat lelijke barrel af bent.![]()
Kijk als het nou een 1000rr was geweest, dan zou de klacht gegrond zijn.
[ afbeelding ]
Lelijk hok.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:36 schreef solyaris het volgende:
[ afbeelding ]
Marokkaanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:36 schreef solyaris het volgende:
[ afbeelding ]
Sjonniequote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:43 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Of een Kawasaki Ninja/Ducati 1098.
Wat is er mis met de BMW? Toch beter dan een fiets?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:26 schreef Agorias het volgende:
Een BMW. Ik weiger te zwaaien naar BMW rijders.
Mensen die de zx10-r, Hayabusa, s1000rr, r1 en 1198 (enzovoorts ) als de enige echte motoren beschouwen zijn een bepaalde slag mensen.quote:
En dat bepaal jij? Of kun je dat met statistische gegevens staven?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mensen die de zx10-r, Hayabusa, s1000rr, r1 en 1198 (enzovoorts ) als de enige echte motoren beschouwen zijn een bepaalde slag mensen.
Je moet toch ergens op afgeven als ze je weer voorbij rijden in de filequote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:44 schreef motorbloempje het volgende:
och, iets met smaak en twistenmaargoed, afwachten tot ze iets wat voor jou/jullie van waarde/belang is jatten, wat ik uiteraard niemand toe wens...
Dat kan ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:53 schreef solyaris het volgende:
[..]
En dat bepaal jij? Of kun je dat met statistische gegevens staven?
1) Anders trilt je harley uit elkaar?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:26 schreef Agorias het volgende:
Een BMW. Ik weiger te zwaaien naar BMW rijders.
Ja. Dat zijn mensen die vaak alleen de mega monsters kunnen waarderen, die motorrijden alleen zien als wheelys trekken op motoren met 170pk +. Mensen die me uitlachen als ik zeg dat ik een bmw gs 800 wil en reageren met waarom geen 1200? die kunnen harder...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:53 schreef solyaris het volgende:
[..]
En dat bepaal jij? Of kun je dat met statistische gegevens staven?
Ja of sommige mensen vinden een supersport gewoon mooier. Gek he.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja. Dat zijn mensen die vaak alleen de mega monsters kunnen waarderen, die motorrijden alleen zien als wheelys trekken op motoren met 170pk +. Mensen die me uitlachen als ik zeg dat ik een bmw gs 800 wil en reageren met waarom geen 1200? die kunnen harder...
Mensen die alleen maar kijken naar PK's
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |