ja, ik vond 't een beetje schraal dat 't zo weinig gebeurde, dus dacht: dan laat ik m'n motor maar jattenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:05 schreef trovey het volgende:
Eindelijk eens een terechte klachten nog wel op dit tijdstip.
![]()
![]()
thanksquote:Sterkte TS, hoop dat de schade meevalt en dat de andere motor alsnog zonder (veel) schade gevonden gaat worden.
Hmm, WA beperkt is bij mij gewoon met diefstal, even je voorwaarden nakijken, voor het geval dat. Je denkt altijd dat je het niet nodig hebt tot je zooi gejat wordt, heb er ervaring meequote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:09 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, beperkt Casco'we wonen in zo'n veilige buurt en die ouwe wrakken willen ze toch niet hebben'. Heb eigenlijk in al die jaren nog nooit diefstalverzekering gehad, ook tot nu toe nooit nodig gehad.
Nijmegen..
Dat van jouw motor is eerder Joyriden, en verlies is toch gewoon gejat of hoe moet ik dat zienquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:13 schreef motorbloempje het volgende:
Net uiteraard de polis er even bij gepakt, maar dit valt niet onder 'verlies' gok ik zo.
Srsly, hoe kun je je motor nou 'verliezen'?!
Hebben ze de dief alsnog gepakt? Het zou natuurlijk mooi zijn als de dief zelf de schade mag gaan betalen in plaats van jijzelf of je verzekeraar.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:09 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, beperkt Casco'we wonen in zo'n veilige buurt en die ouwe wrakken willen ze toch niet hebben'. Heb eigenlijk in al die jaren nog nooit diefstalverzekering gehad, ook tot nu toe nooit nodig gehad.
Misschien heeft de dief er wel wat aan overgehouden en bezoekt hij/zij morgen een ziekenhuis. Misschien wel wat er optimistisch van mij maar het zou natuurlijk kunnen. Het lijkt mij niet dat de dief er zonder kleerscheuren vanaf komt als hij crasht.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:15 schreef motorbloempje het volgende:
En nee.. motor is achtervolgd, maar wist te ontkomen. Als je ook maar een beetje kunt rijden en de weg weet ben je gewoon geen partij voor de politie in een auto..dus ze hebben de motor later gevonden, toen hij gepleurd is denk ik...
ik dacht hetzelfdequote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:06 schreef Verbodsbord het volgende:
Je eigen topics modereren
Wel terechte klacht hoor.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:06 schreef Verbodsbord het volgende:
Je eigen topics modereren
Wel terechte klacht hoor.
Haar motor.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:59 schreef BELASTING het volgende:
Dat is behoorlijk balen dan! Zonde dat ie hufter ook nog gevallen is. Hoop dat ie wat gebroken heeft.
Welkom in de klb...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:30 schreef motorbloempje het volgende:
ben strontchago, heb vanaf 02.20uur niet meer geslapen en had ik al /care gedaan? Zit niet te wachten op semi-grappige reacties![]()
![]()
Yup.. dit is mijn 6e motor nu, en de eerste die gestolen wordt. Nooit 'de mooiste of de snelste' gehad, maak ze niet schoonquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:41 schreef Printerkabel het volgende:
Dat zal je leren om voortaan goed verzekerd door het leven te gaan
Eentje moet de eerste zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yup.. dit is mijn 6e motor nu, en de eerste die gestolen wordt. Nooit 'de mooiste of de snelste' gehad, maak ze niet schoonen dacht altijd 'dat gebeurt mij niet'. Dat denk ik ook nooit meer nu
Alsof er ook maar 1 slot bestand is tegen iemand die hem echt wil meenemenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:48 schreef mymoodfentje het volgende:
Volgende keer een groter slotje erop
goeiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:48 schreef mymoodfentje het volgende:
Je zou toch verwachten dat een MOD een goede SLOT op dingen kan zetten. snappie snappie
toch van jouquote:Motor-Forum Notificatie: Het overzicht van gestolen motoren van MF-ers
Vroemvroemquote:
Op dit moment zaten er gelukkig nog wegbanden onderquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:16 schreef Salatrel het volgende:
zaten er offroad banden onder of is het een weg motor?
wonen in een flatquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:18 schreef drumstickNL het volgende:
Zwaar kut! Daarom zet ik dat soort dingen altijd in een schuur neer ofzo. Kans dat ze iets stelen is zoals je merkt aardig groot!
dat laatste, mark my words.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:33 schreef Elusive het volgende:
die andere staat al lang in een kelderbox gedemonteerd en al en in onderdelen op marktplaats
of binnenkort op TV gebruikt als vlucht motor bij een overval
Ik snap een ding niet. Je zegt dat het oude motoren waren die je bewust niet hebt verzekerd, dan kan het toch geen grote verlies zijn? Want de waarde daarvan is flink afgenomen neem ik aan, dus zal je niet flink in de buidel moeten tasten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:54 schreef motorbloempje het volgende:
.. dat op zich is al een flinke klacht, want ik lag net heerlijk te slapen, maargoed, als de politie zo laat aanbelt is 't natuurlijk hommeles, en jawel..
Mijn geweldig mooie GS die ik net gekocht heb en die eindelijk helemaal naar m'n zin reed is gestolen... ze zagen 'm wel érg hard door de stad rijden, en na een achtervolging, waarbij de motordief ze te snel af was is hij gepleurd. De motor is later teruggevondenmorgen mag ik zien wat de staat van m'n geliefde motor is..
Om het verhaal nog erger te maken is de GS van mijn man óók gestolen, en is deze nog niet teruggevonden...Kans dat ze die nog vinden.. zal wel klein zijn.
En omdat het nogal oude motoren waren uiteraard alleen WA Casco verzekerd... niet voor diefstal, stelletje paupers dat we zijn....
Motordieven
Nachtrust die weg is
Motordieven![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus, mensen moeten met hun poten van andermans spullen afblijvenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yup.. dit is mijn 6e motor nu, en de eerste die gestolen wordt. Nooit 'de mooiste of de snelste' gehad, maak ze niet schoonen dacht altijd 'dat gebeurt mij niet'. Dat denk ik ook nooit meer nu
alleen stuurslot? Je hebt niet zo'n dik slot eromheen hangen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Op dit moment zaten er gelukkig nog wegbanden onderpas voor de zomervakantie komen de allroad banden er onder te liggen.
[..]
wonen in een flatdus geen ruimte
en woonwerk, worden elke dag gebruikt dus.. stuurslot alleen, falers dat we zijn
zal ik nu ook nooit meer doen.. Dure les
Hilarischquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:48 schreef mymoodfentje het volgende:
Je zou toch verwachten dat een MOD een goede SLOT op dingen kan zetten. snappie snappie
Valt iets voor te zeggenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:40 schreef Codiac het volgende:
Maar als je motor gejat en gevonden is, kunnen ze toch ook wel even 's ochtends langs komen. Dan had je in ieder geval een nachtrust gehad. Nu zijn er twee klachten, anders was het er een.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:05 schreef trovey het volgende:
Eindelijk eens een terechte klachten nog wel op dit tijdstip.
![]()
![]()
Sterkte TS, hoop dat de schade meevalt en dat de andere motor alsnog zonder (veel) schade gevonden gaat worden.
Op MF staat Nijmegen de laatste wel erg in de belangstelling.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:09 schreef motorbloempje het volgende:
Nijmegen..
MF?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Op MF staat Nijmegen de laatste wel erg in de belangstelling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |