heb het daar dan ook niet over..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ja hoor, heb ik het weer over Mo en Maik en wie komen in beeld...
geloof het ook jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
geloof dat Mo en Maik nu de shift hebben??
Zullen we hem stiekem vol gaan maken?? Maar dan gaat het waarschijnlijk niet over de streams.. Maik en Mo vind ik niet zo interessant!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:47 schreef bamby het volgende:
![]()
[..]
Top blijf ik hier, al proberen ze hem in de fik te steken
Ik ook niet, maar ondanks alles mag ik aafke toch nog wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zullen we hem stiekem vol gaan maken?? Maar dan gaat het waarschijnlijk niet over de streams.. Maik en Mo vind ik niet zo interessant!
natuurlijk niet! want stel je voor dat je dan stelletjes uit elkaar haalt!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:50 schreef mYsca het volgende:
Eingenlijk vind ik het wel dom gepland. Kan better afwisseld om de 2 uur iemand doen. Zo dat er overloop is van 1 uur.
aafke heeft iets! die mag van mij als laatste dame het huis uit!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:51 schreef bamby het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ondanks alles mag ik aafke toch nog wel.
Nog eens..Snap hem ff niet. Ze moeten shift's van 2 personen (minimaal) van twee uur maken..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:50 schreef mYsca het volgende:
Eingenlijk vind ik het wel dom gepland. Kan better afwisseld om de 2 uur iemand doen. Zo dat er overloop is van 1 uur.
maik vraagt zich af hoe hij sharon en aafke in het huis krijgt, zodat ie weer met mo kan bekken!quote:
Daarom juistquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
natuurlijk niet! want stel je voor dat je dan stelletjes uit elkaar haalt!
ach, het hele huis is niet bijster slim.. behalve dan een paar die wel slim zijn
mo en maik beginnen.. mo gaat na een uur slapen, aafke neemt over.. maik gaat een uurtje later slapen, flip neemt over.. enz..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:52 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nog eens..Snap hem ff niet. Ze moeten shift's van 2 personen (minimaal) van twee uur maken..
Dat dus en sharon vind ik ook een leuke meidquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
aafke heeft iets! die mag van mij als laatste dame het huis uit!
heeft ze dan wel in de gaten dat ze de liefde belemmert?? of heeft ze lau en lex niet zo hoog??quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Joanna blijft nu expres bij Alex liggen om van alle verdenkingen af te zijn dat ze iets met Flip zou hebben?
1 tot 3quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
mo en maik beginnen.. mo gaat na een uur slapen, aafke neemt over.. maik gaat een uurtje later slapen, flip neemt over.. enz..
ja, die mag als tweede vrouw!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:53 schreef bamby het volgende:
[..]
Dat dus en sharon vind ik ook een leuke meid
Ze gebruikt Alex nu, zoals ze iedereen gebruikt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
heeft ze dan wel in de gaten dat ze de liefde belemmert?? of heeft ze lau en lex niet zo hoog??
lau zal toch wel in haar eigen bedje liggen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
heeft ze dan wel in de gaten dat ze de liefde belemmert?? of heeft ze lau en lex niet zo hoog??
Mag niet van de stem...Twee uur met twee mensen die dan verantwoordelijk zijn voor het vuur...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
mo en maik beginnen.. mo gaat na een uur slapen, aafke neemt over.. maik gaat een uurtje later slapen, flip neemt over.. enz..
Neeee please eerst joanaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja, die mag als tweede vrouw!
mo mag er van mij als eerste uit.. dan jo
en als je met zijn tweeën moet blijven zitten, kan je altijd een ander wakker maken als er een derde is.. en die kan je 'verzorgen'..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:54 schreef mYsca het volgende:
[..]
1 tot 3
2 tot 4
3 tot 5
4 tot 6
overlap van een uur
en je bent met 2 personen
Kun je het op papier nog wel gewoon 2 namen neer zetten die verantwoordelijk zijn voor 2 uur.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:55 schreef mangalie het volgende:
[..]
Mag niet van de stem...Twee uur met twee mensen die dan verantwoordelijk zijn voor het vuur...
Zo had ik het ook begrepen.Maar ben ff druk in huis geweest, dus kan één en ander gemist hebben.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:55 schreef mangalie het volgende:
[..]
Mag niet van de stem...Twee uur met twee mensen die dan verantwoordelijk zijn voor het vuur...
dd offtopic:quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zullen we hem stiekem vol gaan maken?? Maar dan gaat het waarschijnlijk niet over de streams.. Maik en Mo vind ik niet zo interessant!
Zeker Jo's idee? Iemand je 'zorg' opdringen zodat je zelf kunt zeggen dat anderen vinden dat je zo zorgzaam bent..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en als je met zijn tweeën moet blijven zitten, kan je altijd een ander wakker maken als er een derde is.. en die kan je 'verzorgen'..
Pcies Leuk als tegenpolen erin blijven en de rest eruitquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dan wordt het wel heel tam.. en oninteressante streams hoor!
TOP!! leuk fonetisch opgeschreven maar ik kan er sjokola van maken!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
dd offtopic:
@Vikingmeisje: In mijn diensttijd had ik ooit iets Fries geleerd:
Buter brêh en griene tjies, wot dot not sjisse ken is gain oprjogte Fries
Heb ik dat een beetje goed onthouden na 27 jaar?
[ afbeelding ]
ik begin al als Jo te denkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zeker Jo's idee? Iemand je 'zorg' opdringen zodat je zelf kunt zeggen dat anderen vinden dat je zo zorgzaam bent..
Nee, want Joanna maakt geen ruzie, ze lult alleen maar constant. Ze zorgt niet echt voor strubbelingen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dan wordt het wel heel tam.. en oninteressante streams hoor!
Je hebt gelijk..!! Ik ben te braaf voor dit spel..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:56 schreef mYsca het volgende:
[..]
Kun je het op papier nog wel gewoon 2 namen neer zetten die verantwoordelijk zijn voor 2 uur.
Alleen je moet op je medebewoners vertrouwen
Brian in the housequote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:57 schreef mootie het volgende:
Maik: De balans kan totaal uit elkaar raken.
+1quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:59 schreef diditje64 het volgende:
ik hoop dat aafke blijft zitten ik heb geen zin om geklef te kijken
Vind het een hoogst irritante factor in deze RLS, mag van mij weg, het zal er echt niet slechter op worden.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, want Joanna maakt geen ruzie, ze lult alleen maar constant. Ze zorgt niet echt voor strubbelingen.
wie eigenlijk wel?? het is gewoon een tamme bedoening!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, want Joanna maakt geen ruzie, ze lult alleen maar constant. Ze zorgt niet echt voor strubbelingen.
Dat mag wel, want dan zijn er altijd 2 mensen bij het vuur. Er is niet gezegd dat ze in koppels 2 uur moeten, er moeten constant 2 mensen bij het vuur zitten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:55 schreef mangalie het volgende:
[..]
bij goeie spare ribs moet het gewoonquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:56 schreef mootie het volgende:
Ik heb zo'n godsgruwelijke hekel aan mensen die hun vingers afsabbelen nadat ze iets gegeten hebben. Kennen die lui geen kranen?
Geer! Maar heb het idee dat hij zich in moet houden ( van achter), want hij hoeft zijn pink maar op te lichten en de helft is overspannen en schreeuwt moord, brand en dat ze fakking uitgescholden zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
wie eigenlijk wel?? het is gewoon een tamme bedoening!
Oh dat heb ik gemist dan...Waarom hebben ze koppeltjes gemaaakt dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat mag wel, want dan zijn er altijd 2 mensen bij het vuur. Er is niet gezegd dat ze in koppels 2 uur moeten, er moeten constant 2 mensen bij het vuur zitten.
Omdat ze niet slimmer zijn blijkbaarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:02 schreef mangalie het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist dan...Waarom hebben ze koppeltjes gemaaakt dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik stort me nog even op het wereldnieuws en sluit de luiken ') NotteCiaoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik stort me nog even op het wereldnieuws en sluit de luiken ') Nottetruste ruudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
Ik stort me nog even op het wereldnieuws en sluit de luiken ') NotteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ruudpuntenel
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
ja ja! man tegen houden vrouw tegen houden hond vasthouden ..en de foon ook nogquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:10 schreef henkvandetillaart het volgende:
Volgens mij moet je echt hard gezopen hebben om die verhalen van haar te kunnen volgen zeg...
Check je dagboek?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ken dit verhaal wel, maar kan het even niet vinden
zo heb ik ook een deja vu met het borrelende darmen probleem en verkeerde kipvlees van Servio .... ik heb het ergens eerder gehoord ...quote:
nnnnja... ooooh... nnnnnja...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het is toch de bedoeling om 2 uur wakker te blijven?
Als Aafke nog ff doorgaat, slapen M&M
Voorlezen danquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
nee, daar staat in wat IK gedaan heb, niet wat Aafke gedaan heeft!
helaas.. maik heeft weer voor een vlammetje gezorgd! die baalt echt dat Aaf er nog zitquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:14 schreef mangalie het volgende:
Kwartiertje nog schat ik en het vuur is uit
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:14 schreef mangalie het volgende:
Kwartiertje nog schat ik en het vuur is uit
Dacht dat je misschien iets dergelijks had meegemaakt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
nee, daar staat in wat IK gedaan heb, niet wat Aafke gedaan heeft!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
* praat nu tegen het beeldscherm aan..
[..]
[..]
eerste rls voor mijquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:16 schreef snetje het volgende:
herkent niemand van de vast rls streamers het o zooo moeten poepen verhaaltje? ik meende al dat Eric dat ook al had verteld in DGK ....
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:16 schreef snetje het volgende:
herkent niemand van de vast rls streamers het o zooo moeten poepen verhaaltje? ik meende al dat Eric dat ook al had verteld in DGK ....
Dan haak ik af.quote:
had zoiets hier al gelezen.. lau is dus wat minder onschuldig dan dat ze lijktquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:20 schreef resi_70 het volgende:
Had iemand meegekregen het verhaal wat vandaag in de uitzending was van Laura en karim?.
De strekking was dat Mo en Maik een echte relatie hadden en wat zijn met Alex had bewust gedaan was.
Hoezo gebruiken worden...
Die twee liggen nu te tongelen in de slaapkamer
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:21 schreef sst het volgende:
Je zou maar per ongeluk tegen Aafke aanpraten in een bar.. De hele avond haar focking saaie problemen aanhoren zonder dat je erom gevraagd hebt..
vergeet de blalalblabla... nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:20 schreef mangalie het volgende:
mmmhuummm mmmm mjaaaauum mooi jaahh jaja mmuhm jaa euh ja muhhm hehehe...
Deze moet in de streamverslagen
je kunt dan toch gewoon zeggen dat je een vergissing hebt gemaakt en dat ze moet opzouten?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:21 schreef sst het volgende:
Je zou maar per ongeluk tegen Aafke aanpraten in een bar.. De hele avond haar focking saaie problemen aanhoren zonder dat je erom gevraagd hebt..
Ja gezien ze doet het puur en alleen omdat ze denkt er dan in te blijven.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:20 schreef resi_70 het volgende:
Had iemand meegekregen het verhaal wat vandaag in de uitzending was van Laura en karim?.
De strekking was dat Mo en Maik een echte relatie hadden en wat zij met Alex had bewust gedaan was.
Die heb ik dan weer net gemist. muhhmm jaamuuhh muhuhquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
vergeet de blalalblabla... niet
geen idee, sorryquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:21 schreef Vultarian het volgende:
weet iemand nog wie er na M&M aan de beurt zijn?
kan nooit veel erger zijn dan M&M (hoop ik)quote:
Het gaat poseren.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Joanna wil ook weer een zendtijdmomentje?
Wtf heeft zij geslikt ? Sterk spul zeg.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Joanna wil ook weer een zendtijdmomentje?
Trustequote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
o, dan kan ik nu wel naar bed
Volgens mij betrapte Joanna ze terwijl ze zoenden, ik hoorde haar boven gillen, terwijl mijn laptop beneden staat.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:25 schreef Nobodies het volgende:
Pff, hoe komt Alex nou in Laura's bed? Dacht dat ik wel ff serie kon gaan kijken zonder dat er wat zou gaan gebeuren.
jij denkt dat er wat kan gebeuren bij die 2?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:25 schreef Nobodies het volgende:
Pff, hoe komt Alex nou in Laura's bed? Dacht dat ik wel ff serie kon gaan kijken zonder dat er wat zou gaan gebeuren.
Als zo iemand je belt, kan je gerust je hondje uitlaten en boodschsppen doen. Heeft ze niet eens door dat je weg bent geweest.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:21 schreef sst het volgende:
Nee, die twee zie ik totaal niet zitten met elkaar.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:26 schreef Vultarian het volgende:
[..]
jij denkt dat er wat kan gebeuren bij die 2?
Kan toch aan die 2 mis je nietsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:25 schreef Nobodies het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
o, dan kan ik nu wel naar bed
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:27 schreef bollokus het volgende:
zo het is weer klaar voor vandaag... slaap wel allen
Truste bolloquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:27 schreef bollokus het volgende:
zo het is weer klaar voor vandaag... slaap wel allen
we doen ons bestquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
fijne wacht allen! en laat het vuur niet uit gaan!!![]()
Ik vatte het anders op:quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:20 schreef resi_70 het volgende:
De strekking was dat Mo en Maik een echte relatie hadden en wat zij met Alex had bewust gedaan was.
Mijn beurt voor het regelen van de koffiequote:
goed ideequote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mijn beurt voor het regelen van de koffie
Na Maik en Monique,quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:21 schreef Vultarian het volgende:
weet iemand nog wie er na M&M aan de beurt zijn?
Oke dat kan natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:30 schreef AYLI het volgende:
[..]
Ik vatte het anders op:
Laura zei dat ze er bewust voor koos om niet zo intiem te zijn met Alex op tv, omdat ze niet zo over wil komen ivm met werk. Maik en Mo hebben daar geen problemen meer mee.
Maar kan zijn dat ik het niet goed begreep natuurlijk.
een full-mute hier.quote:
Lekkerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Echt he, ze laat hem gewoon aan het randje van het bed bungelen en hij durft er niks van te zeggen bang om weggestuurd te worden.quote:
Laura wil niet zo intiem doen met Alex, omdat ze bang is dat buiten het huis alles anders is en het dan kan tegenvallen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:20 schreef resi_70 het volgende:
En tongzoenen, handje kriebelen, onder iemands zwembroek kriebelen is niet intiem?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Laura wil niet zo intiem doen met Alex, omdat ze bang is dat buiten het huis alles anders is en het dan kan tegenvallen.
En anders heb ik toch medelijden met haar.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Laura wil niet zo intiem doen met Alex, omdat ze bang is dat buiten het huis alles anders is en het dan kan tegenvallen.
heeft ze van zoiets saais toch een heel levendig verhaal kunnen maken, is ook knapquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hebbes!
Verhaal van Aaf
maar toch weer anders
Hoezo medelijden?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:34 schreef Nobodies het volgende:
[..]
En anders heb ik toch medelijden met haar.
ja, en als je terug denkt aan haar verhaal en dit verhaal... zit er ook nog wel wat verschil tussenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:34 schreef Vultarian het volgende:
[..]
heeft ze van zoiets saais toch een heel levendig verhaal kunnen maken, is ook knap
De hond van aaf was bij een andere brugquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hebbes!
Verhaal van Aaf
maar toch weer anders
Ja maar al het geld verdwijnt en komt niet meer terug in het spel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:34 schreef henkvandetillaart het volgende:
Wel mooi als ze andere bewoners naaien om het vuur nu vol op te stoken, zodat de volgende bewoners een gehalveerde kluis krijgen
een wereld van verschilquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja, en als je terug denkt aan haar verhaal en dit verhaal... zit er ook nog wel wat verschil tussen
Nou, ze doet er zelf aan mee. Geen meelij aan deze kant voor domme dozen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:35 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Dat ze met hem opgescheept zit. Ik vind Alex namelijk erger dan Laura.
of de journalist heeft het niet zo begrepen..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:35 schreef wildstar het volgende:
[..]
De hond van aaf was bij een andere brug
Ach, dat compenseert wel weer met het geld wat ze met flutopdrachten kunnen verdienen. Geer is een arm man tenslottequote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:35 schreef resi_70 het volgende:
[..]
Ja maar al het geld verdwijnt en komt niet meer terug in het spel.
Mha, ik had het over na het huis, kan er nu wel begrip voor opbrengen op twee manier -> ze heeft niet beter op dit moment & je leeft nogal... vreemd.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nou, ze doet er zelf aan mee. Geen meelij aan deze kant voor domme dozen.
Dat zal wel meevallen, Karim kreeg ook 2000 voor een relatief makkelijke missie.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:35 schreef resi_70 het volgende:
[..]
Ja maar al het geld verdwijnt en komt niet meer terug in het spel.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
of de journalist heeft het niet zo begrepen..
Wat er ook gebeurt, waar ik ook mee opgescheept zit, als ik een vent niet zie zitten ga ik er niet mee kriebelen, laat staan tongelen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:36 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Mha, ik had het over na het huis, kan er nu wel begrip voor opbrengen op twee manier -> ze heeft niet beter op dit moment & je leeft nogal... vreemd.
ja die knuppel is het natuurlijk aan die man gaan vragen ipv aan aafke, gemiste kansquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
of de journalist heeft het niet zo begrepen..
Dan vraag ik me toch af wat er in sommige cafés & clubs gebeurd.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat er ook gebeurt, waar ik ook mee opgescheept zit, als ik een vent niet zie zitten ga ik er niet mee kriebelen, laat staan tongelen.
met dat dansen vertelde ze tegen servio toch dat het tactiek was dus *het spel*quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:34 schreef Nobodies het volgende:
[..]
En anders heb ik toch medelijden met haar.
Juistquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat er ook gebeurt, waar ik ook mee opgescheept zit, als ik een vent niet zie zitten ga ik er niet mee kriebelen, laat staan tongelen.
haha, zo wordt het vaker genoemd.. en dat homo's elkaar daar ontmoeten zal er vast wel niet mee te maken hebben!quote:
Die zijn niet op de streamsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:38 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af wat er in sommige cafés & clubs gebeurd.
of hij heeft dit van het geratel van aafke begrepen!! denk dat jij het verhaal ook niet meer zo kan navertellen!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:38 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ja die knuppel is het natuurlijk aan die man gaan vragen ipv aan aafke, gemiste kans
lol helemaal sufgeluld en dit was alles wat hij nog wist, kan ook iddquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
of hij heeft dit van het geratel van aafke begrepen!! denk dat jij het verhaal ook niet meer zo kan navertellen!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:40 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Betekent niet dat mensen niet (tong)zoenen met mensen die ze niet mogen
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kusje en we praten er niet meer over
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Nog 20 minuten, dan komt geer weer tot actie. Dit gelul is niks.
Nee, want het is 2u Portugese tijd. Dus pas over 1,5u. Toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:41 schreef PoezeligDing het volgende:
geer is morgenvroeg toch pas?? na Karim en de koningin??quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:41 schreef PoezeligDing het volgende:
ja gaat toch niet vertellen dat al dat gelul van aafke maar een half uur heeft geduurd?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:42 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Nee, want het is 2u Portugese tijd. Dus pas over 1,5u. Toch?
Hier in de plaatselijke krant een man afgedaan als dronkenlap. omdat hij moelijk sprak na een schooter ongeval bleek in hersenbloeding te hebben gehad en daar door een black out.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
of hij heeft dit van het geratel van aafke begrepen!! denk dat jij het verhaal ook niet meer zo kan navertellen!
Het lijkt wel of ze met iemand van de Taliban in bed ligt.quote:
Iemand die nog in een bodybag gehesen moet wordenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Het lijkt wel of ze met iemand van de Taliban in bed ligt.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Iemand die nog in een bodybag gehesen moet worden
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Iemand die nog in een bodybag gehesen moet worden
Ik heb het geluid uit, wat ijlt ze nu weer?quote:
Ja zij bepaalt wanneer mensen mogen zoenen, waar, wanneer en met wie.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:54 schreef Nobodies het volgende:
"Alex en Laura doen het rustig aan, ze hebben nog niet gezoend" iets in die strekking
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja zij bepaalt wanneer mensen mogen zoenen, waar, wanneer en met wie.
ja natuurlijk, het is toch haar wereldjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niet gezoend valt ze dus flink door de mandquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:54 schreef Nobodies het volgende:
"Alex en Laura doen het rustig aan, ze hebben nog niet gezoend" iets in die strekking
Ja want zij is " het blonde iets molligere dan het lange stelten-meisje Laura lof-doktertje" Aldus haarzelf.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Meen je niet, zei ze dat?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:57 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja want zij is " het blonde iets molligere dan het lange stelten-meisje Laura lof-doktertje" Aldus haarzelf.![]()
De betekenis van mollig kent ze dus ook al niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:01 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Yup, toen ze haar sprookje over Alex en Laura aan het vertellen was.
Grappige is dat Gerard dat allemaal al heeft verteld, dat hij makelaar is en dat hij miljonair is.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Maik is benieuwd als ze hier uit zijn wat gerard voor man is, wat ie doet.
Ja doet het goed.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Grappige is dat Gerard dat allemaal al heeft verteld, dat hij makelaar is en dat hij miljonair is.
Maar hij liegt er zoveel omheen, dat ze niets meer van hem geloven.
Geniaal gespeeld.
Zo'n bruine?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mo heeft een splinter in haar kont.
Toen ik de regels las heb ik al een keer in één van de COSsen geschreven, om gewoon over je geheim te gaan praten/vertellen, zonder te zeggen dat het je geheim is en dat is precies wat Gerard doet.quote:
Klopt, de streams zijn er ook uit...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:21 schreef schommelstoel het volgende:
De website doet het niet meer.
Of ben ik de enige die daar last van heeft.
Dat mokkel spoort echt niet. Steeds batsen als ze een wijntje opheeft, en niet bepaald geruisloos. Maar als ze nuchter is, is een kusje al te veel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:21 schreef 5thencounter het volgende:
Na een vette tongzoen....
[ link | afbeelding ]
Schrok brave Mo toch wel effe.....
[ link | afbeelding ]
Waarom dat dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, de streams zijn er ook uit...
Ja, dat smakt er aardig op losquote:
Streams doen het nog prima.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
welke bedoel je?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:21 schreef schommelstoel het volgende:
Welke website?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:21 schreef schommelstoel het volgende:
Deze doen het welquote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het geluid van de kloppende balzak ....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:31 schreef 5thencounter het volgende:
Doe ik het geluid er efe bij.... Smack Smack enz....
[ link | afbeelding ]
Een pil en condoom lijkt mij toch al meer dan genoeg?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Nou Laura heeft zich helemaal in haar dekbed gewikkeld, geachte ouders van de kinderen waar ze op past, maakt u zich dus geen zorgen, er gebeuren geen dingen die een normale 25 jarige wel zou doen.
Nee joh, kriebelen en tongen. Alles voor de centjes.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:31 schreef bb2 het volgende:
[..]
Een pil en condoom lijkt mij toch al meer dan genoeg?
We zullen zien of het gewerkt heeft morgen tijdens de nominatie showquote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee joh, kriebelen en tongen. Alles voor de centjes.
Al vanaf dag 1. De stalker.quote:
Dan heb jij andere streams dan ik...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Nou Laura heeft zich helemaal in haar dekbed gewikkeld, geachte ouders van de kinderen waar ze op past, maakt u zich dus geen zorgen, er gebeuren geen dingen die een normale 25 jarige wel zou doen.
Of jij hebt een bril nodig, kijk eens goed.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan heb jij andere streams dan ik...
[ afbeelding ]
Zo'n stripfiguur met ene tong van 3 meter en grote ogenquote:
Zo moeilijk is het toch niet een vuur te onderhoudenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:47 schreef mYsca het volgende:
Kom op jongens jullie hebben het bijna uit
Ze maken alle kolen kapot.... Dus hopelijk gaat het gewoon uit door hun gedoequote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:48 schreef bb2 het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet een vuur te onderhouden![]()
Sowieso is een vuurkorf niet zo'n goed idee, dat gaat veel te hard.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:48 schreef 5thencounter het volgende:
Ik vraag me af hoe ver Mo deze Fakeshow laat doorgaan....
[ link | afbeelding ]
Denk je werkelijk dat Mo voor d'r lol en geilheid met Maik zit te lebberen daar?quote:
Dat vroeg ik mij dus ook af.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:50 schreef bb2 het volgende:
Overigens, wanneer is een vuur uit?
Ik heb vaak genoeg nog een dag de warmte weten vast te houden om zo 's avonds weer verder te kunnen met het vuur van de avond er voor.
Ha schurk! Ja speciaal voor Geer, ik dacht eerst dat ie om 1 uur de wacht over moest nemen, toen 2 uur, ik had naar mijn bed moeten gaan!quote:
Volgens mij is het echt pas om een uur of 4 porto tijd dat hij moet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ha schurk! Ja speciaal voor Geer, ik dacht eerst dat ie om 1 uur de wacht over moest nemen, toen 2 uur, ik had naar mijn bed moeten gaan!
Ze heeft zich gisterennacht 5 x door maik laten berijden, ik let niet eens meer op d'r.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat Mo voor d'r lol en geilheid met Maik zit te lebberen daar?Kijk nog een goed dan...
5 uur NL dus. Dan ga ik er langzaam een eind aan breien.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:55 schreef mYsca het volgende:
[..]
Volgens mij is het echt pas om een uur of 4 porto tijd dat hij moet.
Idd, daar valt ook geen vuurwerk van te maken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:56 schreef bb2 het volgende:
het is nu al saai met Servio en Sharon, ik ga denk ik maar eens richting mijn bed
(mijn glaasje ketel1 is ook op)
Aha... nou rare manier van zoenen laat ze zien dan deze nacht..bijna alsof ze er vies van is.. nou ja neuken is nog geen zoenen zullen we maar zeggen hé?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze heeft zich gisterennacht 5 x door maik laten berijden, ik let niet eens meer op d'r.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:58 schreef schurk65 het volgende:
trusten voor allen die gaan slapen!moest ff zwaaien hahaha
Ja, Mo heeft drank nodig om zich te laten gaan, best sneu, want dan is ze meteen alle remmen kwijt. ( en haar geheugen ook)quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aha... nou rare manier van zoenen laat ze zien dan deze nacht..bijna alsof ze er vies van is.. nou ja neuken is nog geen zoenen zullen we maar zeggen hé?
Kun je ook omdraaien; mensen láten zich kleineren, hij kreeg die macht. nu keren veel mensen zich tegen hem, terwijl ze toen met hem meededen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:00 schreef schurk65 het volgende:
durf bijna niet te zeggen, maar was in het begin voor ser, maar hoe hij mensen kleineerd deed dat de das om
Hoe handig...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, Mo heeft drank nodig om zich te laten gaan, best sneu, want dan is ze meteen alle remmen kwijt. ( en haar geheugen ook)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |