heb het daar dan ook niet over..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ja hoor, heb ik het weer over Mo en Maik en wie komen in beeld...
geloof het ook jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
geloof dat Mo en Maik nu de shift hebben??
Zullen we hem stiekem vol gaan maken?? Maar dan gaat het waarschijnlijk niet over de streams.. Maik en Mo vind ik niet zo interessant!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:47 schreef bamby het volgende:
![]()
[..]
Top blijf ik hier, al proberen ze hem in de fik te steken
Ik ook niet, maar ondanks alles mag ik aafke toch nog wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zullen we hem stiekem vol gaan maken?? Maar dan gaat het waarschijnlijk niet over de streams.. Maik en Mo vind ik niet zo interessant!
natuurlijk niet! want stel je voor dat je dan stelletjes uit elkaar haalt!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:50 schreef mYsca het volgende:
Eingenlijk vind ik het wel dom gepland. Kan better afwisseld om de 2 uur iemand doen. Zo dat er overloop is van 1 uur.
aafke heeft iets! die mag van mij als laatste dame het huis uit!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:51 schreef bamby het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ondanks alles mag ik aafke toch nog wel.
Nog eens..Snap hem ff niet. Ze moeten shift's van 2 personen (minimaal) van twee uur maken..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:50 schreef mYsca het volgende:
Eingenlijk vind ik het wel dom gepland. Kan better afwisseld om de 2 uur iemand doen. Zo dat er overloop is van 1 uur.
maik vraagt zich af hoe hij sharon en aafke in het huis krijgt, zodat ie weer met mo kan bekken!quote:
Daarom juistquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
natuurlijk niet! want stel je voor dat je dan stelletjes uit elkaar haalt!
ach, het hele huis is niet bijster slim.. behalve dan een paar die wel slim zijn
mo en maik beginnen.. mo gaat na een uur slapen, aafke neemt over.. maik gaat een uurtje later slapen, flip neemt over.. enz..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:52 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nog eens..Snap hem ff niet. Ze moeten shift's van 2 personen (minimaal) van twee uur maken..
Dat dus en sharon vind ik ook een leuke meidquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
aafke heeft iets! die mag van mij als laatste dame het huis uit!
heeft ze dan wel in de gaten dat ze de liefde belemmert?? of heeft ze lau en lex niet zo hoog??quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Joanna blijft nu expres bij Alex liggen om van alle verdenkingen af te zijn dat ze iets met Flip zou hebben?
1 tot 3quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
mo en maik beginnen.. mo gaat na een uur slapen, aafke neemt over.. maik gaat een uurtje later slapen, flip neemt over.. enz..
ja, die mag als tweede vrouw!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:53 schreef bamby het volgende:
[..]
Dat dus en sharon vind ik ook een leuke meid
Ze gebruikt Alex nu, zoals ze iedereen gebruikt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
heeft ze dan wel in de gaten dat ze de liefde belemmert?? of heeft ze lau en lex niet zo hoog??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |