quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:16 schreef snetje het volgende:
herkent niemand van de vast rls streamers het o zooo moeten poepen verhaaltje? ik meende al dat Eric dat ook al had verteld in DGK ....
Dan haak ik af.quote:
had zoiets hier al gelezen.. lau is dus wat minder onschuldig dan dat ze lijktquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:20 schreef resi_70 het volgende:
Had iemand meegekregen het verhaal wat vandaag in de uitzending was van Laura en karim?.
De strekking was dat Mo en Maik een echte relatie hadden en wat zijn met Alex had bewust gedaan was.
Hoezo gebruiken worden...
Die twee liggen nu te tongelen in de slaapkamer
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:21 schreef sst het volgende:
Je zou maar per ongeluk tegen Aafke aanpraten in een bar.. De hele avond haar focking saaie problemen aanhoren zonder dat je erom gevraagd hebt..
vergeet de blalalblabla... nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:20 schreef mangalie het volgende:
mmmhuummm mmmm mjaaaauum mooi jaahh jaja mmuhm jaa euh ja muhhm hehehe...
Deze moet in de streamverslagen
je kunt dan toch gewoon zeggen dat je een vergissing hebt gemaakt en dat ze moet opzouten?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:21 schreef sst het volgende:
Je zou maar per ongeluk tegen Aafke aanpraten in een bar.. De hele avond haar focking saaie problemen aanhoren zonder dat je erom gevraagd hebt..
Ja gezien ze doet het puur en alleen omdat ze denkt er dan in te blijven.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:20 schreef resi_70 het volgende:
Had iemand meegekregen het verhaal wat vandaag in de uitzending was van Laura en karim?.
De strekking was dat Mo en Maik een echte relatie hadden en wat zij met Alex had bewust gedaan was.
Die heb ik dan weer net gemist. muhhmm jaamuuhh muhuhquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
vergeet de blalalblabla... niet
geen idee, sorryquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:21 schreef Vultarian het volgende:
weet iemand nog wie er na M&M aan de beurt zijn?
kan nooit veel erger zijn dan M&M (hoop ik)quote:
Het gaat poseren.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Joanna wil ook weer een zendtijdmomentje?
Wtf heeft zij geslikt ? Sterk spul zeg.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Joanna wil ook weer een zendtijdmomentje?
Trustequote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
o, dan kan ik nu wel naar bed
Volgens mij betrapte Joanna ze terwijl ze zoenden, ik hoorde haar boven gillen, terwijl mijn laptop beneden staat.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:25 schreef Nobodies het volgende:
Pff, hoe komt Alex nou in Laura's bed? Dacht dat ik wel ff serie kon gaan kijken zonder dat er wat zou gaan gebeuren.
jij denkt dat er wat kan gebeuren bij die 2?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:25 schreef Nobodies het volgende:
Pff, hoe komt Alex nou in Laura's bed? Dacht dat ik wel ff serie kon gaan kijken zonder dat er wat zou gaan gebeuren.
Als zo iemand je belt, kan je gerust je hondje uitlaten en boodschsppen doen. Heeft ze niet eens door dat je weg bent geweest.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:21 schreef sst het volgende:
Nee, die twee zie ik totaal niet zitten met elkaar.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:26 schreef Vultarian het volgende:
[..]
jij denkt dat er wat kan gebeuren bij die 2?
Kan toch aan die 2 mis je nietsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:25 schreef Nobodies het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
o, dan kan ik nu wel naar bed
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:27 schreef bollokus het volgende:
zo het is weer klaar voor vandaag... slaap wel allen
Truste bolloquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:27 schreef bollokus het volgende:
zo het is weer klaar voor vandaag... slaap wel allen
we doen ons bestquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
fijne wacht allen! en laat het vuur niet uit gaan!!![]()
Ik vatte het anders op:quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:20 schreef resi_70 het volgende:
De strekking was dat Mo en Maik een echte relatie hadden en wat zij met Alex had bewust gedaan was.
Mijn beurt voor het regelen van de koffiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |