bij goeie spare ribs moet het gewoonquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:56 schreef mootie het volgende:
Ik heb zo'n godsgruwelijke hekel aan mensen die hun vingers afsabbelen nadat ze iets gegeten hebben. Kennen die lui geen kranen?
Geer! Maar heb het idee dat hij zich in moet houden ( van achter), want hij hoeft zijn pink maar op te lichten en de helft is overspannen en schreeuwt moord, brand en dat ze fakking uitgescholden zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
wie eigenlijk wel?? het is gewoon een tamme bedoening!
Oh dat heb ik gemist dan...Waarom hebben ze koppeltjes gemaaakt dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat mag wel, want dan zijn er altijd 2 mensen bij het vuur. Er is niet gezegd dat ze in koppels 2 uur moeten, er moeten constant 2 mensen bij het vuur zitten.
Omdat ze niet slimmer zijn blijkbaarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:02 schreef mangalie het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist dan...Waarom hebben ze koppeltjes gemaaakt dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiėle Inrichtingen ?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik stort me nog even op het wereldnieuws en sluit de luiken ') NotteCiaoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik stort me nog even op het wereldnieuws en sluit de luiken ') Nottetruste ruudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
Ik stort me nog even op het wereldnieuws en sluit de luiken ') NotteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ruudpuntenel
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
ja ja! man tegen houden vrouw tegen houden hond vasthouden ..en de foon ook nogquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:10 schreef henkvandetillaart het volgende:
Volgens mij moet je echt hard gezopen hebben om die verhalen van haar te kunnen volgen zeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |