heb het daar dan ook niet over..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ja hoor, heb ik het weer over Mo en Maik en wie komen in beeld...
geloof het ook jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
geloof dat Mo en Maik nu de shift hebben??
Zullen we hem stiekem vol gaan maken?? Maar dan gaat het waarschijnlijk niet over de streams.. Maik en Mo vind ik niet zo interessant!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:47 schreef bamby het volgende:
![]()
[..]
Top blijf ik hier, al proberen ze hem in de fik te steken
Ik ook niet, maar ondanks alles mag ik aafke toch nog wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zullen we hem stiekem vol gaan maken?? Maar dan gaat het waarschijnlijk niet over de streams.. Maik en Mo vind ik niet zo interessant!
natuurlijk niet! want stel je voor dat je dan stelletjes uit elkaar haalt!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:50 schreef mYsca het volgende:
Eingenlijk vind ik het wel dom gepland. Kan better afwisseld om de 2 uur iemand doen. Zo dat er overloop is van 1 uur.
aafke heeft iets! die mag van mij als laatste dame het huis uit!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:51 schreef bamby het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ondanks alles mag ik aafke toch nog wel.
Nog eens..Snap hem ff niet. Ze moeten shift's van 2 personen (minimaal) van twee uur maken..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:50 schreef mYsca het volgende:
Eingenlijk vind ik het wel dom gepland. Kan better afwisseld om de 2 uur iemand doen. Zo dat er overloop is van 1 uur.
maik vraagt zich af hoe hij sharon en aafke in het huis krijgt, zodat ie weer met mo kan bekken!quote:
Daarom juistquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
natuurlijk niet! want stel je voor dat je dan stelletjes uit elkaar haalt!
ach, het hele huis is niet bijster slim.. behalve dan een paar die wel slim zijn
mo en maik beginnen.. mo gaat na een uur slapen, aafke neemt over.. maik gaat een uurtje later slapen, flip neemt over.. enz..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:52 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nog eens..Snap hem ff niet. Ze moeten shift's van 2 personen (minimaal) van twee uur maken..
Dat dus en sharon vind ik ook een leuke meidquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
aafke heeft iets! die mag van mij als laatste dame het huis uit!
heeft ze dan wel in de gaten dat ze de liefde belemmert?? of heeft ze lau en lex niet zo hoog??quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Joanna blijft nu expres bij Alex liggen om van alle verdenkingen af te zijn dat ze iets met Flip zou hebben?
1 tot 3quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
mo en maik beginnen.. mo gaat na een uur slapen, aafke neemt over.. maik gaat een uurtje later slapen, flip neemt over.. enz..
ja, die mag als tweede vrouw!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:53 schreef bamby het volgende:
[..]
Dat dus en sharon vind ik ook een leuke meid
Ze gebruikt Alex nu, zoals ze iedereen gebruikt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
heeft ze dan wel in de gaten dat ze de liefde belemmert?? of heeft ze lau en lex niet zo hoog??
lau zal toch wel in haar eigen bedje liggen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
heeft ze dan wel in de gaten dat ze de liefde belemmert?? of heeft ze lau en lex niet zo hoog??
Mag niet van de stem...Twee uur met twee mensen die dan verantwoordelijk zijn voor het vuur...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
mo en maik beginnen.. mo gaat na een uur slapen, aafke neemt over.. maik gaat een uurtje later slapen, flip neemt over.. enz..
Neeee please eerst joanaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja, die mag als tweede vrouw!
mo mag er van mij als eerste uit.. dan jo
en als je met zijn tweeën moet blijven zitten, kan je altijd een ander wakker maken als er een derde is.. en die kan je 'verzorgen'..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:54 schreef mYsca het volgende:
[..]
1 tot 3
2 tot 4
3 tot 5
4 tot 6
overlap van een uur
en je bent met 2 personen
Kun je het op papier nog wel gewoon 2 namen neer zetten die verantwoordelijk zijn voor 2 uur.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:55 schreef mangalie het volgende:
[..]
Mag niet van de stem...Twee uur met twee mensen die dan verantwoordelijk zijn voor het vuur...
Zo had ik het ook begrepen.Maar ben ff druk in huis geweest, dus kan één en ander gemist hebben.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:55 schreef mangalie het volgende:
[..]
Mag niet van de stem...Twee uur met twee mensen die dan verantwoordelijk zijn voor het vuur...
dd offtopic:quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zullen we hem stiekem vol gaan maken?? Maar dan gaat het waarschijnlijk niet over de streams.. Maik en Mo vind ik niet zo interessant!
Zeker Jo's idee? Iemand je 'zorg' opdringen zodat je zelf kunt zeggen dat anderen vinden dat je zo zorgzaam bent..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en als je met zijn tweeën moet blijven zitten, kan je altijd een ander wakker maken als er een derde is.. en die kan je 'verzorgen'..
Pcies Leuk als tegenpolen erin blijven en de rest eruitquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dan wordt het wel heel tam.. en oninteressante streams hoor!
TOP!! leuk fonetisch opgeschreven maar ik kan er sjokola van maken!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
dd offtopic:
@Vikingmeisje: In mijn diensttijd had ik ooit iets Fries geleerd:
Buter brêh en griene tjies, wot dot not sjisse ken is gain oprjogte Fries
Heb ik dat een beetje goed onthouden na 27 jaar?
[ afbeelding ]
ik begin al als Jo te denkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zeker Jo's idee? Iemand je 'zorg' opdringen zodat je zelf kunt zeggen dat anderen vinden dat je zo zorgzaam bent..
Nee, want Joanna maakt geen ruzie, ze lult alleen maar constant. Ze zorgt niet echt voor strubbelingen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dan wordt het wel heel tam.. en oninteressante streams hoor!
Je hebt gelijk..!! Ik ben te braaf voor dit spel..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:56 schreef mYsca het volgende:
[..]
Kun je het op papier nog wel gewoon 2 namen neer zetten die verantwoordelijk zijn voor 2 uur.
Alleen je moet op je medebewoners vertrouwen
Brian in the housequote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:57 schreef mootie het volgende:
Maik: De balans kan totaal uit elkaar raken.
+1quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:59 schreef diditje64 het volgende:
ik hoop dat aafke blijft zitten ik heb geen zin om geklef te kijken
Vind het een hoogst irritante factor in deze RLS, mag van mij weg, het zal er echt niet slechter op worden.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, want Joanna maakt geen ruzie, ze lult alleen maar constant. Ze zorgt niet echt voor strubbelingen.
wie eigenlijk wel?? het is gewoon een tamme bedoening!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, want Joanna maakt geen ruzie, ze lult alleen maar constant. Ze zorgt niet echt voor strubbelingen.
Dat mag wel, want dan zijn er altijd 2 mensen bij het vuur. Er is niet gezegd dat ze in koppels 2 uur moeten, er moeten constant 2 mensen bij het vuur zitten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:55 schreef mangalie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |