Zo moeilijk is het toch niet een vuur te onderhoudenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:47 schreef mYsca het volgende:
Kom op jongens jullie hebben het bijna uit
Ze maken alle kolen kapot.... Dus hopelijk gaat het gewoon uit door hun gedoequote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:48 schreef bb2 het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet een vuur te onderhouden![]()
Sowieso is een vuurkorf niet zo'n goed idee, dat gaat veel te hard.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:48 schreef 5thencounter het volgende:
Ik vraag me af hoe ver Mo deze Fakeshow laat doorgaan....
[ link | afbeelding ]
Denk je werkelijk dat Mo voor d'r lol en geilheid met Maik zit te lebberen daar?quote:
Dat vroeg ik mij dus ook af.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:50 schreef bb2 het volgende:
Overigens, wanneer is een vuur uit?
Ik heb vaak genoeg nog een dag de warmte weten vast te houden om zo 's avonds weer verder te kunnen met het vuur van de avond er voor.
Ha schurk! Ja speciaal voor Geer, ik dacht eerst dat ie om 1 uur de wacht over moest nemen, toen 2 uur, ik had naar mijn bed moeten gaan!quote:
Volgens mij is het echt pas om een uur of 4 porto tijd dat hij moet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ha schurk! Ja speciaal voor Geer, ik dacht eerst dat ie om 1 uur de wacht over moest nemen, toen 2 uur, ik had naar mijn bed moeten gaan!
Ze heeft zich gisterennacht 5 x door maik laten berijden, ik let niet eens meer op d'r.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat Mo voor d'r lol en geilheid met Maik zit te lebberen daar?Kijk nog een goed dan...
5 uur NL dus. Dan ga ik er langzaam een eind aan breien.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:55 schreef mYsca het volgende:
[..]
Volgens mij is het echt pas om een uur of 4 porto tijd dat hij moet.
Idd, daar valt ook geen vuurwerk van te maken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:56 schreef bb2 het volgende:
het is nu al saai met Servio en Sharon, ik ga denk ik maar eens richting mijn bed
(mijn glaasje ketel1 is ook op)
Aha... nou rare manier van zoenen laat ze zien dan deze nacht..bijna alsof ze er vies van is.. nou ja neuken is nog geen zoenen zullen we maar zeggen hé?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze heeft zich gisterennacht 5 x door maik laten berijden, ik let niet eens meer op d'r.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:58 schreef schurk65 het volgende:
trusten voor allen die gaan slapen!moest ff zwaaien hahaha
Ja, Mo heeft drank nodig om zich te laten gaan, best sneu, want dan is ze meteen alle remmen kwijt. ( en haar geheugen ook)quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aha... nou rare manier van zoenen laat ze zien dan deze nacht..bijna alsof ze er vies van is.. nou ja neuken is nog geen zoenen zullen we maar zeggen hé?
Kun je ook omdraaien; mensen láten zich kleineren, hij kreeg die macht. nu keren veel mensen zich tegen hem, terwijl ze toen met hem meededen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:00 schreef schurk65 het volgende:
durf bijna niet te zeggen, maar was in het begin voor ser, maar hoe hij mensen kleineerd deed dat de das om
Hoe handig...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, Mo heeft drank nodig om zich te laten gaan, best sneu, want dan is ze meteen alle remmen kwijt. ( en haar geheugen ook)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |