Deze doen het welquote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, de streams zijn er ook uit...
Het geluid van de kloppende balzak ....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:31 schreef 5thencounter het volgende:
Doe ik het geluid er efe bij.... Smack Smack enz....
[ link | afbeelding ]
Een pil en condoom lijkt mij toch al meer dan genoeg?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Nou Laura heeft zich helemaal in haar dekbed gewikkeld, geachte ouders van de kinderen waar ze op past, maakt u zich dus geen zorgen, er gebeuren geen dingen die een normale 25 jarige wel zou doen.
Nee joh, kriebelen en tongen. Alles voor de centjes.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:31 schreef bb2 het volgende:
[..]
Een pil en condoom lijkt mij toch al meer dan genoeg?
We zullen zien of het gewerkt heeft morgen tijdens de nominatie showquote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee joh, kriebelen en tongen. Alles voor de centjes.
Al vanaf dag 1. De stalker.quote:
Dan heb jij andere streams dan ik...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Nou Laura heeft zich helemaal in haar dekbed gewikkeld, geachte ouders van de kinderen waar ze op past, maakt u zich dus geen zorgen, er gebeuren geen dingen die een normale 25 jarige wel zou doen.
Of jij hebt een bril nodig, kijk eens goed.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 02:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan heb jij andere streams dan ik...
[ afbeelding ]
Zo'n stripfiguur met ene tong van 3 meter en grote ogenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |