heeft ze geen anti diuretisch hormoon dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:44 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en van prednison ga je niet meer plassen. Dus klinkt het meer naar diuretica dan prednison.
Jullie hebben veel te veel verstand van dat soort medicijnen.....quote:Op maandag 21 maart 2011 21:47 schreef knagsje het volgende:
[..]
heeft ze geen anti diuretisch hormoon dan?
dacht meer dat haar hersenen zo opgezwollen waren , vandaar die beschadigingquote:Op maandag 21 maart 2011 21:47 schreef Ransjih het volgende:
[..]
is bij dr tieten en lippen begonnen
ookquote:Op maandag 21 maart 2011 21:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dacht meer dat haar hersenen zo opgezwollen waren , vandaar die beschadiging
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:48 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Jullie hebben veel te veel verstand van dat soort medicijnen.....
ik weet nog veel meer en daarom is het voor Jo veiliger dat ze naar huis gaat....quote:Op maandag 21 maart 2011 21:48 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Jullie hebben veel te veel verstand van dat soort medicijnen.....
Yup.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het is mij opgevallen dat de regie selecteert.
zelfs jou lukt hetquote:
Daar zouden wij het nog over hebben, volgens jou niet en volgens mij welquote:Op maandag 21 maart 2011 21:49 schreef Capt1caveman het volgende:
Joanna vraagt hoe groot de kans is dat ze genomineerd is......
DUH!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:49 schreef Capt1caveman het volgende:
Joanna ligt goed bij de kijker?
Wat zal Faalex slikken dan?
fok doet het zelfquote:Op maandag 21 maart 2011 21:51 schreef danilel het volgende:
[..]
alleen nog kijken hoe ik de afbeelding verkleinen kan
Alex ziet zowiezo de zaken heel er verkeerd. Gister uitspraken van hem gehoord dat hij het spelletje echt niet snapt. Voorbeeld?: Gerard zou afgerekend worden op zijn aktie van eergisternacht....quote:Op maandag 21 maart 2011 21:49 schreef Capt1caveman het volgende:
Joanna ligt goed bij de kijker?
Wat zal Faalex slikken dan?
het lijkt me meer dat ze last van smetvrees heeft. ze vertrouwd het niet als iemand anders het schoon maakt, ze MOET het zelf doen.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:51 schreef MissJ.24 het volgende:
Joanne haar idee van scoren is poetsvrouw spelen terwijl het zo overduidelijk is dat ze alleen maar der nagels zelf kan lakken?
Begint te lijken dat Joanne een missie heeft.Zodra iemadn iets wil schoonmaken neemt ze het over.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:52 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
het lijkt me meer dat ze last van smetvrees heeft. ze vertrouwd het niet als iemand anders het schoon maakt, ze MOET het zelf doen.
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Arme Sharon wil Jo helpen met poetsen.... Zegt Jo... mag ik lekker in mijn eentje schoonmaken alsjeblieft
Ik zie dat anderen kleiner afbeeldingen hebben maar snap nu dat dat komt omdat ze meerdere streams tegelijk kijken waardoor er kleinere beelden zijnquote:
Nee, sorrie Jo is psychisch gestoord.....quote:Op maandag 21 maart 2011 21:53 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Begint te lijken dat Joanne een missie heeft.Zodra iemadn iets wil schoonmaken neemt ze het over.
Geen missie... smetvreesquote:Op maandag 21 maart 2011 21:53 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Begint te lijken dat Joanne een missie heeft.Zodra iemadn iets wil schoonmaken neemt ze het over.
ja maar dat is de missie toch van stervio, het poetsen en zo.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:53 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
De poetsmissie van Servio is al twee weken geleden gestoptquote:Op maandag 21 maart 2011 21:54 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ja maar dat is de missie toch van stervio, het poetsen en zo.
niet meer!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:54 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ja maar dat is de missie toch van stervio, het poetsen en zo.
krijg je vanzelf met haar ziekte en stukjes huid verliest!quote:
joanne is alleen aan de poets als ze gespannen is volgens mij, na dramaquote:Op maandag 21 maart 2011 21:51 schreef MissJ.24 het volgende:
Joanne haar idee van scoren is poetsvrouw spelen terwijl het zo overduidelijk is dat ze alleen maar der nagels zelf kan lakken?
Moet ze eens beginnen met Aafke in de Dettol te stoppen. Die is een wandelende smetvrees fobie.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:54 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Moet ze eens beginnen met Aafke in de Dettol te stoppen. Die is een wandelende smetvrees fobie.
Dan is ze altijd gespannen want ze wil altijd poetsen....quote:Op maandag 21 maart 2011 21:54 schreef Ransjih het volgende:
[..]
joanne is alleen aan de poets als ze gespannen is volgens mij, na drama
Volgens mij gaat ie beloond worden omdat er eindelijk weer eens wat gebeurde in huis.....quote:Op maandag 21 maart 2011 21:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Alex ziet zowiezo de zaken heel er verkeerd. Gister uitspraken van hem gehoord dat hij het spelletje echt niet snapt. Voorbeeld?: Gerard zou afgerekend worden op zijn aktie van eergisternacht....
dat ze een keer hier komt, want met dat sst ..... pfffquote:Op maandag 21 maart 2011 21:55 schreef mazaru het volgende:
Weer een pluspuntje voor Servio die het aandurft om tegen Jo te zeggen dat er meer mensen zijn die schoon willen maken.
Uiteraard drijft ze toch haar zin weer door en heeft ze schijt aan de rest van de wereld.
[ afbeelding ]
die zit in rotjeknorquote:Op maandag 21 maart 2011 21:56 schreef MargrietV het volgende:
Joanna is nog lang niet de getemde feeks, moet echt een stormwals over heen, voordat dat gebeurt
Je steelt mijn planquote:Op maandag 21 maart 2011 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan is ze altijd gespannen want ze wil altijd poetsen....
He kan ze niet bij mij gaan poetsen... ik zorg wel dat ze gespannen blijft
Als ik zo hoor wat haar broertje van 9 allemaal moet dan kan ik me voorstellen dat je een dwangmatige stoornis ontwikkeld.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:54 schreef Ransjih het volgende:
[..]
joanne is alleen aan de poets als ze gespannen is volgens mij, na drama
Ik heb het vermoeden dat Jojanka daar dat broertje niet voor nodig had.....quote:Op maandag 21 maart 2011 21:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als ik zo hoor wat haar broertje van 9 allemaal moet dan kan ik me voorstellen dat je een dwangmatige stoornis ontwikkeld.
waddan?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als ik zo hoor wat haar broertje van 9 allemaal moet dan kan ik me voorstellen dat je een dwangmatige stoornis ontwikkeld.
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:58 schreef Ikkemisjeel het volgende:
[..]
OMG daar ligt Mr Koi Karper vis lip weer!!
af en toe???????????????quote:Op maandag 21 maart 2011 21:57 schreef SwitcheR het volgende:
Wat kan die Joanna af en toe onuitstaanbaar zijn zeg, moet echt altijd haar zin doordrijven en daar moet iedereen voor wijken. Gauw er uitschoppen die kenau!
Nee pfff eerder de opvoeding van haar moeder?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:58 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat Jojanka daar dat broertje niet voor nodig had.....
Broertje is hooguit het excuus om een complex te kunnen ontwikkelen....quote:Op maandag 21 maart 2011 21:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee pfff eerder de opvoeding van haar moeder?
Zit op 5 soorten sport, moet naar een of ander clubje om te leren hoe je iets met electra of loodgieter zaken doet. Moet naar een gelovig clubje(zelf niet gelovig) om te leren hoe andere mensen denken. Heel warrig en raar verhaal.quote:
Die beelden die ik in de uitzending zag maakten mij ook wel vrolijk...... Een jojanka die instortte vannacht...... Priceless!quote:
Laag bij de gronds is ze sowieso al.....quote:Op maandag 21 maart 2011 22:02 schreef knagsje het volgende:
[..]
wat is ze toch mooi he....laag bij de grond, nu nog er onder
hoeft niet, dr haar kan niet tegen bleek, bleek met gerard bij het zewmbadquote:Op maandag 21 maart 2011 22:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Waarom niet je lange haar even opsteken als je over de vloer heen hangt terwijl je met bleek schoonmaakt, of dient dat haar tevens als zwabber..
Na dat gesprek met haar moeder in de Live zei ze ook al dat haar moeder heel erg streng is. Maar aangezien Joanne haar maatstaven niet de mijne zijn neem ik het maar met een korrel zout.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zit op 5 soorten sport, moet naar een of ander clubje om te leren hoe je iets met electra of loodgieter zaken doet. Moet naar een gelovig clubje(zelf niet gelovig) om te leren hoe andere mensen denken. Heel warrig en raar verhaal.
Die snap ik even niet?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:02 schreef Ransjih het volgende:
[..]
hoeft niet, dr haar kan niet tegen bleek, bleek met gerard bij het zewmbad
bedankt, vaag verhaal jaquote:Op maandag 21 maart 2011 22:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zit op 5 soorten sport, moet naar een of ander clubje om te leren hoe je iets met electra of loodgieter zaken doet. Moet naar een gelovig clubje(zelf niet gelovig) om te leren hoe andere mensen denken. Heel warrig en raar verhaal.
je bent nog laaaaaaaaaang niet klaar, kom typenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:03 schreef SwitcheR het volgende:
Jojanneke staat ook erg graag in de belangstelling: lawaai maken, janken, aanstellen, andere mening hebben en aan vast houden ook al heeft ze al 10x ongelijk gehad, stemverheffing, uitdagende kleding, roddelen....pfffff.
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:04 schreef bollokus het volgende:
[..]
je bent nog laaaaaaaaaang niet klaar, kom typen![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:04 schreef bollokus het volgende:
[..]
je bent nog laaaaaaaaaang niet klaar, kom typen![]()
Oja, tnxquote:Op maandag 21 maart 2011 22:05 schreef Ransjih het volgende:
[..]
geboeid, geer wou zwemmen, jo niet, spatten mocht niet, haar kon niet tegen chloor
Je kan bij elkaar op schoot gaan zitten, face to facequote:Op maandag 21 maart 2011 22:05 schreef mazaru het volgende:
Irritant als je moet poepen en iemand gaat dan roepen dat ze eerst willen plassen.
Kan hij eindelijk en dan moet hij het weer terugdrukken.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:05 schreef mazaru het volgende:
Irritant als je moet poepen en iemand gaat dan roepen dat ze eerst willen plassen.
EW!!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:06 schreef Ikkemisjeel het volgende:
[..]
Je kan bij elkaar op schoot gaan zitten, face to face
Zie je. Dat zit ik dus al de hele tijd te zeggen. (Ze mogen niet op haar geheim stemmen, flip moet v.d redactie het raden)quote:Op maandag 21 maart 2011 22:04 schreef suzi1 het volgende:
dus mo wacht wel met drukken op sharon, omdat phil eerst mag????
Met een poezelig sponsje.. Zuks doe je met een schrobber me dunkt. Dit geaai haalt weinig uit.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:06 schreef mootie het volgende:
Mijn god, hoe lang kan je een vloer boenen!
net als wendy en xander toenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:06 schreef Ikkemisjeel het volgende:
[..]
Je kan bij elkaar op schoot gaan zitten, face to face
strak planquote:Op maandag 21 maart 2011 22:07 schreef Ireth het volgende:
Jo is klaar, nu moet Gerard zeggen dat ie even lekker wil gaan douchen
ja maar...maar als je er telkens weer overheen loopt word ie weer viesquote:Op maandag 21 maart 2011 22:06 schreef mootie het volgende:
Mijn god, hoe lang kan je een vloer boenen!
Chloor dood weldegelijk bacteriën, maar je zult eerst schoon moeten maken voordat je kunt desinfecteren. En chloor maakt inderdaad niet schoon, maar bleekt het vuil.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:07 schreef mevrouwdebok het volgende:
en dan te bedenken dat chloor echt geen bacterieen dood ,alleen wit maakt
ja dusquote:Op maandag 21 maart 2011 22:08 schreef meneertje1972 het volgende:
ik zag net een beest lopen in de badkamer toen ging net de camera weg, zag iemand anders dat ook?
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:08 schreef meneertje1972 het volgende:
ik zag net een beest lopen in de badkamer toen ging net de camera weg, zag iemand anders dat ook?
was dat Stef de sprinkhaan niet?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:09 schreef meneertje1972 het volgende:
iemand opgenomen of beeld terug te halen van schoonmaken Joanna net 2 minuten geleden liep groot beest in beeld. Serieus.
Juist, je moet eerst met Ajax of iets dergelijks aan de slag. Ze heeft toch al 10 keer Dettol besteld, waarom begint ze daar niet mee? Schoonmaakactie alá lik me vestje.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:08 schreef Rhythmica het volgende:
[..]
Chloor dood weldegelijk bacteriën, maar je zult eerst schoon moeten maken voordat je kunt desinfecteren. En chloor maakt inderdaad niet schoon, maar bleekt het vuil.
Tja niet zo moeilijk doen hoor als je al alles moet delen.......gelijk samen ff roddelen over medebewoners onder het genot van een shotquote:
dat was kakkerlak verweijen....quote:Op maandag 21 maart 2011 22:09 schreef meneertje1972 het volgende:
iemand opgenomen of beeld terug te halen van schoonmaken Joanna net 2 minuten geleden liep groot beest in beeld. Serieus.
Je hebt bacterien nodig om iets te doden, chloor dood alles en is per definitie het slechtste schoonmaakmiddel.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:08 schreef Rhythmica het volgende:
[..]
Chloor dood weldegelijk bacteriën, maar je zult eerst schoon moeten maken voordat je kunt desinfecteren. En chloor maakt inderdaad niet schoon, maar bleekt het vuil.
Ja, was een cyperse kater.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:08 schreef meneertje1972 het volgende:
Serieus? Of zien jullie nu allemaal beestjes?quote:
Ach zij ruikt lekker sterielquote:Op maandag 21 maart 2011 22:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je hebt bacterien nodig om iets te doden, chloor dood alles en is per definitie het slechtste schoonmaakmiddel.
JAAAA beestjequote:
Ieks!!!quote:
als het van meneertje1972 komt neem ik het sowieso met een pak zoutquote:Op maandag 21 maart 2011 22:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Serieus? Of zien jullie nu allemaal beestjes?
sorry niet gezienquote:Op maandag 21 maart 2011 22:12 schreef meneertje1972 het volgende:
mootie echt waar er was echt een beest en toen ging precies die stomme camera weg nadat hij al lang had weg moeten gaan in een oninteressante badkamer maar goed...
niemand screenshot. jammer dan zal nooit iemand het meer zien :-(
Geen flauw idee, noemde het eerste beest wat in me opkwam.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Serieus? Of zien jullie nu allemaal beestjes?
Servio kvdw --> sirene --> Mo Kvdw --> 4x SL --> (onze interpretatie) Niet geraden.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:12 schreef Stability het volgende:
goeie avond met zn allen, kben vanaf half 4 weggeweest, net pas weer terug...khoef denk ik niet te vragen of er nog iets (leuks) gebeurd is toch? .... of wel?
ah thanks...nou, we zullen het wel zien morgen dan ...we wachten weer af..quote:Op maandag 21 maart 2011 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Servio kvdw --> sirene --> Mo Kvdw --> 4x SL --> (onze interpretatie) Niet geraden.
Onbegrijpelijk he, hij zal wel ingehuurd zijn door mamajo om haar psychisch bij te staanquote:
Hahahahahaquote:Op maandag 21 maart 2011 22:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Geen flauw idee, noemde het eerste beest wat in me opkwam.
Realiseer me nu dat hij een insect bedoelde. Ik dacht meer aan panters en nijlpaarden enzulks.
Geer en Karim hebben gebuikschuifeld achter de bank waar Jo en Flip zaten te fluisteren. Jo pissed. Sprinkhaan in de tuin waardoor iedereen liep te ooww!-en en Aarrggh!-en, ze hadden nog nooit een sprinkhaan gezien.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:12 schreef Stability het volgende:
goeie avond met zn allen, kben vanaf half 4 weggeweest, net pas weer terug...khoef denk ik niet te vragen of er nog iets (leuks) gebeurd is toch? .... of wel?
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Alex poets zijn tanden, die wil weer tongen.
ik willut niet weten..heb het filmpje van vannacht gezien, bah vies gesmakquote:Op maandag 21 maart 2011 22:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hahahahaha![]()
Ja hallo, een beest is minstens afmeting kat!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hahahahaha![]()
dank jequote:Op maandag 21 maart 2011 22:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geer en Karim hebben gebuikschuifeld achter de bank waar Jo en Flip zaten te fluisteren. Jo pissed. Sprinkhaan in de tuin waardoor iedereen liep te ooww!-en en Aarrggh!-en, ze hadden nog nooit een sprinkhaan gezien.
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geer en Karim hebben gebuikschuifeld achter de bank waar Jo en Flip zaten te fluisteren. Jo pissed. Sprinkhaan in de tuin waardoor iedereen liep te ooww!-en en Aarrggh!-en, ze hadden nog nooit een sprinkhaan gezien.
Wie Alex of Nobodies?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:16 schreef Ikkemisjeel het volgende:
[..]
Dat wil je toch niet!! Kijk die lippen. tis net een Koi Karper
nou j t zegtquote:Op maandag 21 maart 2011 22:17 schreef knagsje het volgende:
krijg steeds meer het idee dat ik naar one flew over... zit te kijken met Geer als jack Nicholson
Ze hebben de huisrat al . R-A-Tquote:Op maandag 21 maart 2011 22:17 schreef Stability het volgende:
[..]
dank jeja een sprinkhaan is ook een vreemd beest he?
![]()
dat er nog geen kakkerlakken rondlopen daar ooooow wat zou ik lachen
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze hebben de huisrat al . R-A-T
omdat mensen denken dat ze iets hebben, en dat wil jo niet ivm vriend thuisquote:Op maandag 21 maart 2011 22:18 schreef sjampoeh het volgende:
waarom moet jo uit de buurt blijven van flip ??
fakking R A Tquote:Op maandag 21 maart 2011 22:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
haha ja inddquote:Op maandag 21 maart 2011 22:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
moquote:Op maandag 21 maart 2011 22:18 schreef Stability het volgende:
weet iemand op wie servio gedrukt heeft?
Omdat iedereen denkt dat ze iets hebben samen, en Jo heeft een vriend thuis en die gaat dan dan ook denken.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:18 schreef sjampoeh het volgende:
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:18 schreef sjampoeh het volgende:
Omdat updates enzo.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:18 schreef sjampoeh het volgende:
dat is de enige film die ik meer dan 10 keer gezien heb, vond hem geniaal!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:17 schreef knagsje het volgende:
krijg steeds meer het idee dat ik naar one flew over... zit te kijken met Geer als jack Nicholson
Dwaalspoorquote:Op maandag 21 maart 2011 22:18 schreef bladerdeegroller het volgende:
Trouwens, wait whut? Laura heeft bevestigd aan Karim dat ze in de bak heeft gezeten omdat ze een wietplantage had gehad?
Op mo vond ze niet leukquote:Op maandag 21 maart 2011 22:18 schreef Stability het volgende:
ze komt op tv !!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:18 schreef sjampoeh het volgende:
Waarom gaat monique zich nog opmaken, tis zo 'bed'tijd
Vannacht ketsen in kleur.... Wil ze er wel mooi op staan....quote:
Moquote:Op maandag 21 maart 2011 22:18 schreef Stability het volgende:
Toen had ze nog een geheim, ging ze iedereen wijs maken dat ze vast had gezetten, ze zei net wel tegen Alex dat ze wel een paar uur had vast gezetten..quote:Op maandag 21 maart 2011 22:18 schreef bladerdeegroller het volgende:
Trouwens, wait whut? Laura heeft bevestigd aan Karim dat ze in de bak heeft gezeten omdat ze een wietplantage had gehad?
ze hebben toch geen alcohol?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:20 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Vannacht ketsen in kleur.... Wil ze er wel mooi op staan....
Krijg je alleen maar een stikvig vanquote:Op maandag 21 maart 2011 22:20 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ratjes zijn leukquote:
Ze is ongesteld! Dat hoeft wat mij betreft écht niet in kleur hoor!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:20 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:20 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
hoe weet je datquote:Op maandag 21 maart 2011 22:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze is ongesteld! Dat hoeft wat mij betreft écht niet in kleur hoor!
er zijn leuke ja!quote:
Ze is de afgelopen dagen al meerdere keren doorgebloed zoals ze zelf vertelde... en dan gewoon op het aanrecht blijven zitten....quote:
moehahahaquote:Op maandag 21 maart 2011 22:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze is de afgelopen dagen al meerdere keren doorgebloed zoals ze zelf vertelde... en dan gewoon op het aanrecht blijven zitten....
Ik lig hier dubbel. Meneertje die zegt echt waar. geloof me nu. nu zal nirmand me wel geloven en dan dit filmpje. LMAO!quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:23 schreef ZaZoe het volgende:
Stem: Bewoners, omdat de kijcijfers zo ontiegelijk laag zijn gaan we van nu af aan allemaal naakt douchen.
jij bent snelquote:
ze ebben het ook vrij snel doorquote:
Yesssss!!!!quote:
quote:
hahaquote:Op maandag 21 maart 2011 22:27 schreef bollokus het volgende:
wat een mietjes opdracht![]()
hou hier al heel de winter het vuur aan ....
Gevolgd door het fietsenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Yesssss!!!!
Terug naar het good old BB-gevoel!!!
Laat daarna de marathon-karaoke ook maar weer komen!!!!
De allereerste! Met Ruud en Bart en Willemquote:Op maandag 21 maart 2011 22:27 schreef mangalie het volgende:
[..]
Vermoed ik ook..Is wel leuk, was ook ooit een opdracht im BB, Weet zo ff niet welke...
om het vuur mee op te poken...quote:Op maandag 21 maart 2011 22:28 schreef Vultarian het volgende:
ook laura heeft zin in een nieuwe missie
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |