k.twijf dat het d'r is ....quote:Op maandag 21 maart 2011 21:22 schreef Flow3r het volgende:
Jo gaat strijken en wij krijgen een fakking streamlock
Nope, maar hou de site van sst in de gaten die falen wel weer dat het er er weer vroegtijdig opstaat voor de uitzending.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:22 schreef Guuskeee het volgende:
is het al ongeveer duidelijk wie er genomineerd is, of wie op wie heeft gestemd?
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:21 schreef danilel het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat hij gedreigd heeft met de shredder.
lekkahhhhhhhquote:Op maandag 21 maart 2011 21:23 schreef Ireth het volgende:
Ah fijn, even wat te drinken pakken en bitterballen maken
Gaat ze op jacht met een hete bout?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:22 schreef Flow3r het volgende:
Jo gaat strijken en wij krijgen een fakking streamlock
Wat voor mij een schok was, was dat Laura en Flip waarschijnlijk (bij haar zeker) niet op elkaar hebben gestemd!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:22 schreef Guuskeee het volgende:
is het al ongeveer duidelijk wie er genomineerd is, of wie op wie heeft gestemd?
hehe, thxquote:Op maandag 21 maart 2011 21:23 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nope, maar hou de site van sst in de gaten die falen wel weer dat het er er weer vroegtijdig opstaat voor de uitzending.
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:24 schreef wildstar het volgende:
D'r staat een ijzer handelaar voor de deur
Nope, want er mag gemengd gestemd worden. Ik gok toch op Jo, Stervio, Flip en jammer genoeg Geer.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:22 schreef Guuskeee het volgende:
Kan er een Flikken van geschreven worden met als Joanna als echt lijk, haalt ze meer kijkcijfers dan nu.quote:
Jep dacht ook dat ser op Aaf zat.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:24 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Het kwam uit het niets van Servio dus ik weet het niet.
Gerard blijft wel, zonder hem is het programma helemaal dood.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, want er mag gemengd gestemd worden. Ik gok toch op Jo, Stervio, Flip en jammer genoeg Geer.
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:24 schreef wildstar het volgende:
D'r staat een ijzer handelaar voor de deur
Flikken Portugal.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:25 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Kan er een Flikken van geschreven worden met als Joanna als echt lijk, haalt ze meer kijkcijfers dan nu.
okey, dus niemand heeft nog iets losgelaten over hun stem.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, want er mag gemengd gestemd worden. Ik gok toch op Jo, Stervio, Flip en jammer genoeg Geer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |