quote:Op maandag 21 maart 2011 21:05 schreef Ransjih het volgende:
[..]
servio is hoogbegaafd en denkt dat mo een dramaqueen is
Wow grats...je 20e post al....quote:Op maandag 21 maart 2011 21:06 schreef IamCurious het volgende:
Gerard en Karim laten zien hoe ze zijn...... laag bij de grong!!
Nou als je hier de lol niet van in kunt zien....quote:Op maandag 21 maart 2011 21:06 schreef IamCurious het volgende:
Gerard en Karim laten zien hoe ze zijn...... laag bij de grong!!
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:07 schreef chufi het volgende:
GE-WEL-DIG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee volgens mij denkt ze dat haar geheim geraden wordt door Servio...quote:Op maandag 21 maart 2011 21:10 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Waarom?
Nominaties? Ze zou zich er dit keer écht niet druk om maken
ohhh...quote:Op maandag 21 maart 2011 21:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee volgens mij denkt ze dat haar geheim geraden wordt door Servio...
Ze is boos dat Karim en Gerard gingen afluisteren en nu deden alsof ze het ergens over hadden wat niemand mocht horen...quote:
Mag ze ook met de vliegende tornado het huis uitvliegen?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:13 schreef Toverheks het volgende:
geef dat kind een sopdoekje en een emmer sop is ze ook weer blij
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:14 schreef beequeen het volgende:
Heerlijk, ik hou durfan. Flip en Jo fluisteren altijd.
zij begrijpen dat het een spel is, i.t.t. joanna. wat een dooooosquote:Op maandag 21 maart 2011 21:15 schreef mevrouwdebok het volgende:
karim en geer hebben de vinger op de zere plek
De waarheid kan soms hard zijn.....quote:Op maandag 21 maart 2011 21:15 schreef mevrouwdebok het volgende:
karim en geer hebben de vinger op de zere plek
+1. Ik Mute haar normaal gesproken ook, maar het is inmiddels de Jo show.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:14 schreef mootie het volgende:
Mijn god, wat een fakking dramaqueen. Pleur op!!!@#!$@$!$!@#!%#
Sjo Wie Sjo De Jo Sjo......quote:Op maandag 21 maart 2011 21:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
+1. Ik Mute haar normaal gesproken ook, maar het is inmiddels de Jo show.
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:17 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ] "Ik voel me soooooo verdomd alleeheeen!"
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:17 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ] "Ik voel me soooooo verdomd alleeheeen!"
[ afbeelding ]
ja dat zei ik vanmiddag ook al. lijkt mij dus ook.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:17 schreef flugeltje het volgende:
Ze maakt er zo'n enorm punt van dat ik als thuisblijver mezelf juist zorgen zou gaan maken.... Het lijkt wel of ze zichzelf aan het overtuigen is ipv de rest...
kom jij uit een ei?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:20 schreef ZaZoe het volgende:
Ach Jootje zorgt wel voor leuke TV, lekker jezelf eraan ergeren, net zoals zoveel programma's tegenwoordig. hoop dat ze nog een tijdje blijft.
Mwah, ik denk dat hij gedreigd heeft met de shredder.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:20 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ja die gebruik een matteklapper, zodat hij zijn poezelige handen niet hoef te gebruiken.
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:22 schreef Flow3r het volgende:
Jo gaat strijken en wij krijgen een fakking streamlock
k.twijf dat het d'r is ....quote:Op maandag 21 maart 2011 21:22 schreef Flow3r het volgende:
Nope, maar hou de site van sst in de gaten die falen wel weer dat het er er weer vroegtijdig opstaat voor de uitzending.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:22 schreef Guuskeee het volgende:
is het al ongeveer duidelijk wie er genomineerd is, of wie op wie heeft gestemd?
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:21 schreef danilel het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat hij gedreigd heeft met de shredder.
lekkahhhhhhhquote:Op maandag 21 maart 2011 21:23 schreef Ireth het volgende:
Ah fijn, even wat te drinken pakken en bitterballen maken
Gaat ze op jacht met een hete bout?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:22 schreef Flow3r het volgende:
Wat voor mij een schok was, was dat Laura en Flip waarschijnlijk (bij haar zeker) niet op elkaar hebben gestemd!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:22 schreef Guuskeee het volgende:
is het al ongeveer duidelijk wie er genomineerd is, of wie op wie heeft gestemd?
hehe, thxquote:Op maandag 21 maart 2011 21:23 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nope, maar hou de site van sst in de gaten die falen wel weer dat het er er weer vroegtijdig opstaat voor de uitzending.
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:24 schreef wildstar het volgende:
D'r staat een ijzer handelaar voor de deur
Nope, want er mag gemengd gestemd worden. Ik gok toch op Jo, Stervio, Flip en jammer genoeg Geer.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:22 schreef Guuskeee het volgende:
Kan er een Flikken van geschreven worden met als Joanna als echt lijk, haalt ze meer kijkcijfers dan nu.quote:
Jep dacht ook dat ser op Aaf zat.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:24 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Het kwam uit het niets van Servio dus ik weet het niet.
Gerard blijft wel, zonder hem is het programma helemaal dood.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, want er mag gemengd gestemd worden. Ik gok toch op Jo, Stervio, Flip en jammer genoeg Geer.
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:24 schreef wildstar het volgende:
D'r staat een ijzer handelaar voor de deur
Flikken Portugal.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:25 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Kan er een Flikken van geschreven worden met als Joanna als echt lijk, haalt ze meer kijkcijfers dan nu.
okey, dus niemand heeft nog iets losgelaten over hun stem.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, want er mag gemengd gestemd worden. Ik gok toch op Jo, Stervio, Flip en jammer genoeg Geer.
Dan moeten ze haar wel ruim voor de scene klaarleggen, omdat ook de botox stil moet liggen als ze dood is....quote:Op maandag 21 maart 2011 21:25 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Kan er een Flikken van geschreven worden met als Joanna als echt lijk, haalt ze meer kijkcijfers dan nu.
Ik vind alles best Margriet, als Jo 'um maar knijptquote:
gewoon invriezenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:26 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dan moeten ze haar wel ruim voor de scene klaarleggen, omdat ook de botox stil moet liggen als ze dood is....
Nog een extra spuitje botox en d'r ogen knipperen niet meerquote:Op maandag 21 maart 2011 21:26 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dan moeten ze haar wel ruim voor de scene klaarleggen, omdat ook de botox stil moet liggen als ze dood is....
een leuke scene voor in saw 7...klieven met een kettingzaag die draakquote:Op maandag 21 maart 2011 21:26 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Lijkt me een leuk gezicht..... Spuit de botox er ineens uit......quote:Op maandag 21 maart 2011 21:27 schreef knagsje het volgende:
[..]
een leuke scene voor in saw 7...klieven met een kettingzaag die draak
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nog een extra spuitje botox en d'r ogen knipperen niet meer
Marineren in alcohol dus?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:28 schreef MargrietV het volgende:
we merken het zo wel... jankende of niet jankende Mo. Maik die reddende engel moet spelen en zijn toverfluitje gaat voorbereiden.
Haha dan was je net wat eerder dan ikquote:Op maandag 21 maart 2011 21:28 schreef bollokus het volgende:
inloggen en gelijk streamlocks wat een prachtige eerste lente dag!![]()
![]()
![]()
![]()
Je valt idd met je neus in de streamlockquote:Op maandag 21 maart 2011 21:28 schreef bollokus het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:28 schreef bollokus het volgende:
![]()
![]()
![]()
Gister hebben wij van de YB cam gebruik gemaakt tijdens de SL maar geen geluid, ook daar hebben ze een stokje voor gestoken dus.quote:
en wat er gebeurd is verklappen we nietquote:Op maandag 21 maart 2011 21:28 schreef bollokus het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:28 schreef bollokus het volgende:
![]()
![]()
![]()
Laatste keer dat we nog wat geluid hadden is al weken geleden... (ik dacht het eerste geheim dat wél geraden werd) daarom neemt niemand YB meerquote:Op maandag 21 maart 2011 21:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Gister hebben wij van de YB cam gebruik gemaakt tijdens de SL maar geen geluid, ook daar hebben ze een stokje voor gestoken dus.
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:31 schreef Guuskeee het volgende:
mo is down, dus maik is genomineerd![]()
![]()
![]()
(hoop ik)
alles gaat lekker,quote:Op maandag 21 maart 2011 21:29 schreef MargrietV het volgende:
Hallo Bollie hoe is het met je kleine stiertjes?
Kut Jo. Iig is het geheim niet geraden.quote:
expresquote:Op maandag 21 maart 2011 21:31 schreef Ransjih het volgende:
niet geraden? waarom was mo dan zo zielig net?
Ze weten nog niet wie er is genomineerd krijgen ze morgen (samen met ons) te horen.. Er was op haar gedrukt..quote:Op maandag 21 maart 2011 21:31 schreef Guuskeee het volgende:
![]()
![]()
(hoop ik)
laat mij lekker dromenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:32 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze weten nog niet wie er is genomineerd krijgen ze morgen (samen met ons) te horen.. Er was op haar gedrukt..
ik ben al bijgepraat !!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:30 schreef Ransjih het volgende:
[..]
en wat er gebeurd is verklappen we niet![]()
en jouw dag kan niet meer stuk![]()
welkom
Karim:quote:Maar jij en Laura hadden een missie?
Gerard:quote:Ja... ja daar mag ik niets over zeggen.
quote:Oh ja, mijn discussie zaterdagnacht... Oh oh, daar mag ik niets over zeggen.
Nee is niet waar de aktuele stand was vandaag te zien in de uitzending weet het niet meer maar absoluut geen 20.000. De stand is als het goed is bijgewerkt in de OP.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze heeft iets van 20.000 in de pot zegt ze
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:33 schreef B.F.J. het volgende:
Even tussendoor, vannacht:
Gerard:
[..]
Karim:
[..]
Gerard:
[..]
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:33 schreef B.F.J. het volgende:
Even tussendoor, vannacht:
Gerard:
[..]
Karim:
[..]
Gerard:
[..]
Was al weggestreken, dus maar weer stofzuigenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:33 schreef Ireth het volgende:
Ah Jo heeft bezigheidstherapie gekregen hoor ik? Is ze ook weer gelukkig....
die is echt fakking irritant jaquote:Op maandag 21 maart 2011 21:35 schreef Ireth het volgende:
Ik zit gewoon naar Laura/Alex te luisteren vanwege die stofzuiger
thanksquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:31 schreef Guuskeee het volgende:
![]()
![]()
(hoop ik)
Gaat ze weer janken?quote:
Ik kijk, ze is helemaal niet boos.quote:
Laat me raden....Jo?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:39 schreef PoezeligDing het volgende:
En ze wil achter weer iets vragen...
Yep, 100 Euro voor in je persoonlijke kluisquote:
Ze zei tegen Maik dat dit puur toneel is.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:40 schreef Ransjih het volgende:
mo kijkt al niet happy sinds ze ui de KVDW kwam
Ik loop binnen. Fijne avond allemaal, ik ga bankhangen.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:40 schreef PoezeligDing het volgende:
Yep, 100 Euro voor in je persoonlijke kluis
okee, is me ontgaanquote:Op maandag 21 maart 2011 21:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze zei tegen Maik dat dit puur toneel is.
en van prednison ga je niet meer plassen. Dus klinkt het meer naar diuretica dan prednison.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Nu moet iedereen weer zien dat ze haar prednison inneemt.
Het is mij opgevallen dat de regie selecteert.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:43 schreef iBenny het volgende:
Waarom komt Sharon eigenlijk zo weinig in beeld?
Van prednison kan je gaan opzwellenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:44 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en van prednison ga je niet meer plassen. Dus klinkt het meer naar diuretica dan prednison.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |