Laatste keer dat we nog wat geluid hadden is al weken geleden... (ik dacht het eerste geheim dat wél geraden werd) daarom neemt niemand YB meerquote:Op maandag 21 maart 2011 21:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Gister hebben wij van de YB cam gebruik gemaakt tijdens de SL maar geen geluid, ook daar hebben ze een stokje voor gestoken dus.
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:31 schreef Guuskeee het volgende:
mo is down, dus maik is genomineerd![]()
![]()
![]()
(hoop ik)
alles gaat lekker,quote:Op maandag 21 maart 2011 21:29 schreef MargrietV het volgende:
Hallo Bollie hoe is het met je kleine stiertjes?
Kut Jo. Iig is het geheim niet geraden.quote:
expresquote:Op maandag 21 maart 2011 21:31 schreef Ransjih het volgende:
niet geraden? waarom was mo dan zo zielig net?
Ze weten nog niet wie er is genomineerd krijgen ze morgen (samen met ons) te horen.. Er was op haar gedrukt..quote:Op maandag 21 maart 2011 21:31 schreef Guuskeee het volgende:
mo is down, dus maik is genomineerd![]()
![]()
![]()
(hoop ik)
laat mij lekker dromenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:32 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze weten nog niet wie er is genomineerd krijgen ze morgen (samen met ons) te horen.. Er was op haar gedrukt..
ik ben al bijgepraat !!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:30 schreef Ransjih het volgende:
[..]
en wat er gebeurd is verklappen we niet![]()
en jouw dag kan niet meer stuk![]()
welkom
Karim:quote:Maar jij en Laura hadden een missie?
Gerard:quote:Ja... ja daar mag ik niets over zeggen.
quote:Oh ja, mijn discussie zaterdagnacht... Oh oh, daar mag ik niets over zeggen.
Nee is niet waar de aktuele stand was vandaag te zien in de uitzending weet het niet meer maar absoluut geen 20.000. De stand is als het goed is bijgewerkt in de OP.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze heeft iets van 20.000 in de pot zegt ze
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:33 schreef B.F.J. het volgende:
Even tussendoor, vannacht:
Gerard:
[..]
Karim:
[..]
Gerard:
[..]
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:33 schreef B.F.J. het volgende:
Even tussendoor, vannacht:
Gerard:
[..]
Karim:
[..]
Gerard:
[..]
Was al weggestreken, dus maar weer stofzuigenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:33 schreef Ireth het volgende:
Ah Jo heeft bezigheidstherapie gekregen hoor ik? Is ze ook weer gelukkig....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |