Hahahahahaquote:Op maandag 21 maart 2011 22:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Geen flauw idee, noemde het eerste beest wat in me opkwam.
Realiseer me nu dat hij een insect bedoelde. Ik dacht meer aan panters en nijlpaarden enzulks.
Geer en Karim hebben gebuikschuifeld achter de bank waar Jo en Flip zaten te fluisteren. Jo pissed. Sprinkhaan in de tuin waardoor iedereen liep te ooww!-en en Aarrggh!-en, ze hadden nog nooit een sprinkhaan gezien.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:12 schreef Stability het volgende:
goeie avond met zn allen, kben vanaf half 4 weggeweest, net pas weer terug...khoef denk ik niet te vragen of er nog iets (leuks) gebeurd is toch? .... of wel?
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Alex poets zijn tanden, die wil weer tongen.
ik willut niet weten..heb het filmpje van vannacht gezien, bah vies gesmakquote:Op maandag 21 maart 2011 22:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hahahahaha![]()
Ja hallo, een beest is minstens afmeting kat!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hahahahaha![]()
dank jequote:Op maandag 21 maart 2011 22:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geer en Karim hebben gebuikschuifeld achter de bank waar Jo en Flip zaten te fluisteren. Jo pissed. Sprinkhaan in de tuin waardoor iedereen liep te ooww!-en en Aarrggh!-en, ze hadden nog nooit een sprinkhaan gezien.
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geer en Karim hebben gebuikschuifeld achter de bank waar Jo en Flip zaten te fluisteren. Jo pissed. Sprinkhaan in de tuin waardoor iedereen liep te ooww!-en en Aarrggh!-en, ze hadden nog nooit een sprinkhaan gezien.
Wie Alex of Nobodies?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:16 schreef Ikkemisjeel het volgende:
[..]
Dat wil je toch niet!! Kijk die lippen. tis net een Koi Karper
nou j t zegtquote:Op maandag 21 maart 2011 22:17 schreef knagsje het volgende:
krijg steeds meer het idee dat ik naar one flew over... zit te kijken met Geer als jack Nicholson
Ze hebben de huisrat al . R-A-Tquote:Op maandag 21 maart 2011 22:17 schreef Stability het volgende:
[..]
dank jeja een sprinkhaan is ook een vreemd beest he?
![]()
dat er nog geen kakkerlakken rondlopen daar ooooow wat zou ik lachen
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze hebben de huisrat al . R-A-T
omdat mensen denken dat ze iets hebben, en dat wil jo niet ivm vriend thuisquote:Op maandag 21 maart 2011 22:18 schreef sjampoeh het volgende:
waarom moet jo uit de buurt blijven van flip ??
fakking R A Tquote:Op maandag 21 maart 2011 22:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
haha ja inddquote:Op maandag 21 maart 2011 22:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
moquote:Op maandag 21 maart 2011 22:18 schreef Stability het volgende:
weet iemand op wie servio gedrukt heeft?
Omdat iedereen denkt dat ze iets hebben samen, en Jo heeft een vriend thuis en die gaat dan dan ook denken.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:18 schreef sjampoeh het volgende:
waarom moet jo uit de buurt blijven van flip ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |