quote:Op maandag 21 maart 2011 22:18 schreef sjampoeh het volgende:
waarom moet jo uit de buurt blijven van flip ??
Omdat updates enzo.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:18 schreef sjampoeh het volgende:
waarom moet jo uit de buurt blijven van flip ??
dat is de enige film die ik meer dan 10 keer gezien heb, vond hem geniaal!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:17 schreef knagsje het volgende:
krijg steeds meer het idee dat ik naar one flew over... zit te kijken met Geer als jack Nicholson
Dwaalspoorquote:Op maandag 21 maart 2011 22:18 schreef bladerdeegroller het volgende:
Trouwens, wait whut? Laura heeft bevestigd aan Karim dat ze in de bak heeft gezeten omdat ze een wietplantage had gehad?
Op mo vond ze niet leukquote:Op maandag 21 maart 2011 22:18 schreef Stability het volgende:
weet iemand op wie servio gedrukt heeft?
ze komt op tv !!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:18 schreef sjampoeh het volgende:
Waarom gaat monique zich nog opmaken, tis zo 'bed'tijd
Vannacht ketsen in kleur.... Wil ze er wel mooi op staan....quote:
Moquote:Op maandag 21 maart 2011 22:18 schreef Stability het volgende:
weet iemand op wie servio gedrukt heeft?
Toen had ze nog een geheim, ging ze iedereen wijs maken dat ze vast had gezetten, ze zei net wel tegen Alex dat ze wel een paar uur had vast gezetten..quote:Op maandag 21 maart 2011 22:18 schreef bladerdeegroller het volgende:
Trouwens, wait whut? Laura heeft bevestigd aan Karim dat ze in de bak heeft gezeten omdat ze een wietplantage had gehad?
ze hebben toch geen alcohol?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:20 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Vannacht ketsen in kleur.... Wil ze er wel mooi op staan....
Krijg je alleen maar een stikvig vanquote:Op maandag 21 maart 2011 22:20 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ratjes zijn leukquote:
Ze is ongesteld! Dat hoeft wat mij betreft écht niet in kleur hoor!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:20 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:20 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
hoe weet je datquote:Op maandag 21 maart 2011 22:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze is ongesteld! Dat hoeft wat mij betreft écht niet in kleur hoor!
er zijn leuke ja!quote:
Ze is de afgelopen dagen al meerdere keren doorgebloed zoals ze zelf vertelde... en dan gewoon op het aanrecht blijven zitten....quote:
moehahahaquote:Op maandag 21 maart 2011 22:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze is de afgelopen dagen al meerdere keren doorgebloed zoals ze zelf vertelde... en dan gewoon op het aanrecht blijven zitten....
Ik lig hier dubbel. Meneertje die zegt echt waar. geloof me nu. nu zal nirmand me wel geloven en dan dit filmpje. LMAO!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |