heeft ze geen anti diuretisch hormoon dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:44 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en van prednison ga je niet meer plassen. Dus klinkt het meer naar diuretica dan prednison.
Jullie hebben veel te veel verstand van dat soort medicijnen.....quote:Op maandag 21 maart 2011 21:47 schreef knagsje het volgende:
[..]
heeft ze geen anti diuretisch hormoon dan?
dacht meer dat haar hersenen zo opgezwollen waren , vandaar die beschadigingquote:Op maandag 21 maart 2011 21:47 schreef Ransjih het volgende:
[..]
is bij dr tieten en lippen begonnen
ookquote:Op maandag 21 maart 2011 21:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dacht meer dat haar hersenen zo opgezwollen waren , vandaar die beschadiging
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:48 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Jullie hebben veel te veel verstand van dat soort medicijnen.....
ik weet nog veel meer en daarom is het voor Jo veiliger dat ze naar huis gaat....quote:Op maandag 21 maart 2011 21:48 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Jullie hebben veel te veel verstand van dat soort medicijnen.....
Yup.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het is mij opgevallen dat de regie selecteert.
zelfs jou lukt hetquote:
Daar zouden wij het nog over hebben, volgens jou niet en volgens mij welquote:Op maandag 21 maart 2011 21:49 schreef Capt1caveman het volgende:
Joanna vraagt hoe groot de kans is dat ze genomineerd is......
DUH!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:49 schreef Capt1caveman het volgende:
Joanna ligt goed bij de kijker?
Wat zal Faalex slikken dan?
fok doet het zelfquote:Op maandag 21 maart 2011 21:51 schreef danilel het volgende:
[..]
alleen nog kijken hoe ik de afbeelding verkleinen kan
Alex ziet zowiezo de zaken heel er verkeerd. Gister uitspraken van hem gehoord dat hij het spelletje echt niet snapt. Voorbeeld?: Gerard zou afgerekend worden op zijn aktie van eergisternacht....quote:Op maandag 21 maart 2011 21:49 schreef Capt1caveman het volgende:
Joanna ligt goed bij de kijker?
Wat zal Faalex slikken dan?
het lijkt me meer dat ze last van smetvrees heeft. ze vertrouwd het niet als iemand anders het schoon maakt, ze MOET het zelf doen.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:51 schreef MissJ.24 het volgende:
Joanne haar idee van scoren is poetsvrouw spelen terwijl het zo overduidelijk is dat ze alleen maar der nagels zelf kan lakken?
Begint te lijken dat Joanne een missie heeft.Zodra iemadn iets wil schoonmaken neemt ze het over.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:52 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
het lijkt me meer dat ze last van smetvrees heeft. ze vertrouwd het niet als iemand anders het schoon maakt, ze MOET het zelf doen.
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Arme Sharon wil Jo helpen met poetsen.... Zegt Jo... mag ik lekker in mijn eentje schoonmaken alsjeblieft
Ik zie dat anderen kleiner afbeeldingen hebben maar snap nu dat dat komt omdat ze meerdere streams tegelijk kijken waardoor er kleinere beelden zijnquote:
Nee, sorrie Jo is psychisch gestoord.....quote:Op maandag 21 maart 2011 21:53 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Begint te lijken dat Joanne een missie heeft.Zodra iemadn iets wil schoonmaken neemt ze het over.
Geen missie... smetvreesquote:Op maandag 21 maart 2011 21:53 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Begint te lijken dat Joanne een missie heeft.Zodra iemadn iets wil schoonmaken neemt ze het over.
ja maar dat is de missie toch van stervio, het poetsen en zo.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:53 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
De poetsmissie van Servio is al twee weken geleden gestoptquote:Op maandag 21 maart 2011 21:54 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ja maar dat is de missie toch van stervio, het poetsen en zo.
niet meer!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:54 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ja maar dat is de missie toch van stervio, het poetsen en zo.
krijg je vanzelf met haar ziekte en stukjes huid verliest!quote:
joanne is alleen aan de poets als ze gespannen is volgens mij, na dramaquote:Op maandag 21 maart 2011 21:51 schreef MissJ.24 het volgende:
Joanne haar idee van scoren is poetsvrouw spelen terwijl het zo overduidelijk is dat ze alleen maar der nagels zelf kan lakken?
Moet ze eens beginnen met Aafke in de Dettol te stoppen. Die is een wandelende smetvrees fobie.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:54 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Moet ze eens beginnen met Aafke in de Dettol te stoppen. Die is een wandelende smetvrees fobie.
Dan is ze altijd gespannen want ze wil altijd poetsen....quote:Op maandag 21 maart 2011 21:54 schreef Ransjih het volgende:
[..]
joanne is alleen aan de poets als ze gespannen is volgens mij, na drama
Volgens mij gaat ie beloond worden omdat er eindelijk weer eens wat gebeurde in huis.....quote:Op maandag 21 maart 2011 21:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Alex ziet zowiezo de zaken heel er verkeerd. Gister uitspraken van hem gehoord dat hij het spelletje echt niet snapt. Voorbeeld?: Gerard zou afgerekend worden op zijn aktie van eergisternacht....
dat ze een keer hier komt, want met dat sst ..... pfffquote:Op maandag 21 maart 2011 21:55 schreef mazaru het volgende:
Weer een pluspuntje voor Servio die het aandurft om tegen Jo te zeggen dat er meer mensen zijn die schoon willen maken.
Uiteraard drijft ze toch haar zin weer door en heeft ze schijt aan de rest van de wereld.
[ afbeelding ]
die zit in rotjeknorquote:Op maandag 21 maart 2011 21:56 schreef MargrietV het volgende:
Joanna is nog lang niet de getemde feeks, moet echt een stormwals over heen, voordat dat gebeurt
Je steelt mijn planquote:Op maandag 21 maart 2011 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan is ze altijd gespannen want ze wil altijd poetsen....
He kan ze niet bij mij gaan poetsen... ik zorg wel dat ze gespannen blijft
Als ik zo hoor wat haar broertje van 9 allemaal moet dan kan ik me voorstellen dat je een dwangmatige stoornis ontwikkeld.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:54 schreef Ransjih het volgende:
[..]
joanne is alleen aan de poets als ze gespannen is volgens mij, na drama
Ik heb het vermoeden dat Jojanka daar dat broertje niet voor nodig had.....quote:Op maandag 21 maart 2011 21:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als ik zo hoor wat haar broertje van 9 allemaal moet dan kan ik me voorstellen dat je een dwangmatige stoornis ontwikkeld.
waddan?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als ik zo hoor wat haar broertje van 9 allemaal moet dan kan ik me voorstellen dat je een dwangmatige stoornis ontwikkeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |