Daar zouden wij het nog over hebben, volgens jou niet en volgens mij welquote:Op maandag 21 maart 2011 21:49 schreef Capt1caveman het volgende:
Joanna vraagt hoe groot de kans is dat ze genomineerd is......
DUH!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:49 schreef Capt1caveman het volgende:
Joanna ligt goed bij de kijker?
Wat zal Faalex slikken dan?
fok doet het zelfquote:Op maandag 21 maart 2011 21:51 schreef danilel het volgende:
[..]
alleen nog kijken hoe ik de afbeelding verkleinen kan
Alex ziet zowiezo de zaken heel er verkeerd. Gister uitspraken van hem gehoord dat hij het spelletje echt niet snapt. Voorbeeld?: Gerard zou afgerekend worden op zijn aktie van eergisternacht....quote:Op maandag 21 maart 2011 21:49 schreef Capt1caveman het volgende:
Joanna ligt goed bij de kijker?
Wat zal Faalex slikken dan?
het lijkt me meer dat ze last van smetvrees heeft. ze vertrouwd het niet als iemand anders het schoon maakt, ze MOET het zelf doen.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:51 schreef MissJ.24 het volgende:
Joanne haar idee van scoren is poetsvrouw spelen terwijl het zo overduidelijk is dat ze alleen maar der nagels zelf kan lakken?
Begint te lijken dat Joanne een missie heeft.Zodra iemadn iets wil schoonmaken neemt ze het over.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:52 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
het lijkt me meer dat ze last van smetvrees heeft. ze vertrouwd het niet als iemand anders het schoon maakt, ze MOET het zelf doen.
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Arme Sharon wil Jo helpen met poetsen.... Zegt Jo... mag ik lekker in mijn eentje schoonmaken alsjeblieft
Ik zie dat anderen kleiner afbeeldingen hebben maar snap nu dat dat komt omdat ze meerdere streams tegelijk kijken waardoor er kleinere beelden zijnquote:
Nee, sorrie Jo is psychisch gestoord.....quote:Op maandag 21 maart 2011 21:53 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Begint te lijken dat Joanne een missie heeft.Zodra iemadn iets wil schoonmaken neemt ze het over.
Geen missie... smetvreesquote:Op maandag 21 maart 2011 21:53 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Begint te lijken dat Joanne een missie heeft.Zodra iemadn iets wil schoonmaken neemt ze het over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |