Ik heb het vermoeden dat Jojanka daar dat broertje niet voor nodig had.....quote:Op maandag 21 maart 2011 21:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als ik zo hoor wat haar broertje van 9 allemaal moet dan kan ik me voorstellen dat je een dwangmatige stoornis ontwikkeld.
waddan?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als ik zo hoor wat haar broertje van 9 allemaal moet dan kan ik me voorstellen dat je een dwangmatige stoornis ontwikkeld.
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:58 schreef Ikkemisjeel het volgende:
[..]
OMG daar ligt Mr Koi Karper vis lip weer!!
af en toe???????????????quote:Op maandag 21 maart 2011 21:57 schreef SwitcheR het volgende:
Wat kan die Joanna af en toe onuitstaanbaar zijn zeg, moet echt altijd haar zin doordrijven en daar moet iedereen voor wijken. Gauw er uitschoppen die kenau!
Nee pfff eerder de opvoeding van haar moeder?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:58 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat Jojanka daar dat broertje niet voor nodig had.....
Broertje is hooguit het excuus om een complex te kunnen ontwikkelen....quote:Op maandag 21 maart 2011 21:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee pfff eerder de opvoeding van haar moeder?
Zit op 5 soorten sport, moet naar een of ander clubje om te leren hoe je iets met electra of loodgieter zaken doet. Moet naar een gelovig clubje(zelf niet gelovig) om te leren hoe andere mensen denken. Heel warrig en raar verhaal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |