Dat bedoel ik, ze praten lekker onzinnig de media na.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:52 schreef TC03 het volgende:
Wat een onzin item dit.
1. Van Geel heeft niet gejuicht bij Feyenoord
2. Hij staat nu op en klapt, meer niet.
Waar gaat dit over?
Haha idd.. Alleen vorige week was ie wat uitbundig.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:52 schreef TC03 het volgende:
Wat een onzin item dit.
1. Van Geel heeft niet gejuicht bij Feyenoord
2. Hij staat nu op en klapt, meer niet.
Waar gaat dit over?
Ik vind het niveau toch per week dalen, erg spijtig.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:53 schreef Geo3kant het volgende:
Het begon aardig maar het niveau van het programma vandaag daalde hard.. en bleef maar dalen
Inderdaad schandalig lachen over een drol. Ze moeten blij zijn dat ze geen stoma hebben.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:54 schreef Haaruitval het volgende:
[..]
Ik vind het niveau toch per week dalen, erg spijtig.
Ze maken mensen belachelijk en toen lacherig over zaken die niet relevant zijn.
Dat was de beste aflevering sinds tijden man!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:54 schreef TC03 het volgende:
Deze aflevering is wel 10x beter dan die met Hans Kraaij Jr.
Klopt, was al maanden reeds bekend.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:56 schreef inZanity het volgende:
Een verrassing dat Inter Castaignos haalde? Dat hing al maanden in de lucht man..
Nee.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat was de beste aflevering sinds tijden man!
Onzin.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:00 schreef Confetti het volgende:
Gijp![]()
Voor een ton zou iedereen hetzelfde doen.
Nee joh, laat gaan joh dat tonnetje. Kan jou 't schelen.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:00 schreef Confetti het volgende:
Gijp![]()
Voor een ton zou iedereen hetzelfde doen.
Valt tegen.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:58 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)ado_spelershome.html
Kan wel kloppen, maar ze achten het niet nodig om dan een uitzending te doen.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:02 schreef inZanity het volgende:
[..]
Maar dat veredelde carnavalsfeest word toch op SBS uitgezonden? Of heb ik wat gemist?
geboortedatum: 19-10-1991quote:Op maandag 21 maart 2011 21:50 schreef Noppie2000 het volgende:
Nounou Gijpie, niet overdrijven. Marco is niet het beste wat we ooit gehad hebben
Goed luisteren, van zijn tijd.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:50 schreef Noppie2000 het volgende:
Nounou Gijpie, niet overdrijven. Marco is niet het beste wat we ooit gehad hebben
Zelfde vraag voor mij, bovendien ook nog niets op de radio.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:22 schreef Heufd het volgende:
Wat moet ik nu vrijdag om half negen kijken? Toch geen voetbal hoop ik?
Uitgelezen kans voor X-Factor en Flikken Maastricht.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:24 schreef pberends het volgende:
Pff, ik ga geen NL-elftal in een uitwedstrijd volgen... altijd beresaai en geen sfeer.
De thuiswedstrijd ga ik misschien wel even proberen.
Ik zeg: de herhalingen van Bouwval Gezocht en Help, Mijn Man Is Klusser.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Uitgelezen kans voor X-Factor en Flikken Maastricht.
Is best relax. Ik heb afgelopen weekend nog 2 uitzendingen uit 2008 bekeken.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:34 schreef Heufd het volgende:
Ik ga gewoon een oude VI-uitzending kijken denk ik.
v. Gangelen toch?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:30 schreef pberends het volgende:
Wie zat er maandag nu als gast? Die man met die penishoofd?
Het is allemaal wat overdreven. Natuurlijk is het vanuit historisch perspectief een wat beladen kreet, maar zo'n Immers is gewoon een vrij simpel figuur dat toevallig aardig kan voetballen.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Johan is wel een beetje een dorpspastoor, nu alweer over Immers.
Frits Barend bij P&W ook een dorpspastoor ?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Johan is wel een beetje een dorpspastoor, nu alweer over Immers.
Van den Brom en enkele andere spelers deden er niks aan.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is allemaal wat overdreven. Natuurlijk is het vanuit historisch perspectief een wat beladen kreet, maar zo'n Immers is gewoon een vrij simpel figuur dat toevallig aardig kan voetballen.
Nou ja, v/d Brom gaat inderdaad iets minder vrijuit wat mij betreft. Aan de andere kant kun je ook gewoon even achteraf een goed gesprek hebben met zo'n speler. Ingrijpen op zo'n moment werkt waarschijnlijk alleen maar averechts.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van den Brom en enkele andere spelers deden er niks aan.
Ik heb hem nog niet op 3 zenders z'n afschuw zien uitsprekenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Frits Barend bij P&W ook een dorpspastoor ?
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:04 schreef Heufd het volgende:
Johan verwijt Immers een gebrek aan pursenellitie.
Ja, die penishoofd dus.quote:
Wat een trieste zak.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:22 schreef zlakto het volgende:
Wow, Sierd los over Johan op pownews. Even het hele fragment zoeken.
'Het enige verschil tussen Johan met Khadaffi is dat Khadaffi beter gekleed is'
Ik kan Sierd geen ongelijk geven.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:22 schreef zlakto het volgende:
Wow, Sierd los over Johan op pownews. Even het hele fragment zoeken.
'Het enige verschil tussen Johan met Khadaffi is dat Khadaffi beter gekleed is'
op rtl uitzending gemist is het gewoon gratis hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:03 schreef Stiggie het volgende:
wtf moet je dokken om het terug te kijken? weet iemand een manier om dit te omzeilen
Vind ik ook, één van de betere backs van Nederland. Als hij Nederlander was geweest was hij 100% Oranje international.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:47 schreef bigbossbaco het volgende:
vi was weer goed en gijpie heeft het meeste verstand van voetbal,alleen bij manolev zit hij fout.
Toch maar ff de aflevering van vrijdag terug kijkenquote:
Doe maar es even een avondje YouTubequote:Op maandag 21 maart 2011 21:50 schreef Noppie2000 het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:56 schreef pberends het volgende:
Vanavond in EénVandaag:
[ afbeelding ]
Vrouwen.
Gadverdamme.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:56 schreef pberends het volgende:
Vanavond in EénVandaag:
[ afbeelding ]
Vrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |