Is best relax. Ik heb afgelopen weekend nog 2 uitzendingen uit 2008 bekeken.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:34 schreef Heufd het volgende:
Ik ga gewoon een oude VI-uitzending kijken denk ik.
v. Gangelen toch?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:30 schreef pberends het volgende:
Wie zat er maandag nu als gast? Die man met die penishoofd?
Het is allemaal wat overdreven. Natuurlijk is het vanuit historisch perspectief een wat beladen kreet, maar zo'n Immers is gewoon een vrij simpel figuur dat toevallig aardig kan voetballen.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Johan is wel een beetje een dorpspastoor, nu alweer over Immers.
Frits Barend bij P&W ook een dorpspastoor ?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Johan is wel een beetje een dorpspastoor, nu alweer over Immers.
Van den Brom en enkele andere spelers deden er niks aan.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is allemaal wat overdreven. Natuurlijk is het vanuit historisch perspectief een wat beladen kreet, maar zo'n Immers is gewoon een vrij simpel figuur dat toevallig aardig kan voetballen.
Nou ja, v/d Brom gaat inderdaad iets minder vrijuit wat mij betreft. Aan de andere kant kun je ook gewoon even achteraf een goed gesprek hebben met zo'n speler. Ingrijpen op zo'n moment werkt waarschijnlijk alleen maar averechts.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van den Brom en enkele andere spelers deden er niks aan.
Ik heb hem nog niet op 3 zenders z'n afschuw zien uitsprekenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Frits Barend bij P&W ook een dorpspastoor ?
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:04 schreef Heufd het volgende:
Johan verwijt Immers een gebrek aan pursenellitie.
Ja, die penishoofd dus.quote:
Wat een trieste zak.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:22 schreef zlakto het volgende:
Wow, Sierd los over Johan op pownews. Even het hele fragment zoeken.
'Het enige verschil tussen Johan met Khadaffi is dat Khadaffi beter gekleed is'
Ik kan Sierd geen ongelijk geven.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:22 schreef zlakto het volgende:
Wow, Sierd los over Johan op pownews. Even het hele fragment zoeken.
'Het enige verschil tussen Johan met Khadaffi is dat Khadaffi beter gekleed is'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |