Heeeeele late reactie... maar echt Mefke... ik dacht dat jouw kinderen ècht Tienus en Driekus heetten..!!quote:Op zondag 20 maart 2011 10:23 schreef mefke79 het volgende:
En, goed nieuws, we zijn uit de naam![]()
![]()
![]()
En ik heb ons geboortekaartje geregeld. Nou nog even het ontwerp doorgeven...
Ik heb ook last met autorijden. Ik zit nu zover mogelijk rechtop en het zitgedeelte probeer ik ook zo recht mogelijk te verstellen. Ik zat een beetje achterover, zodat ik meer ruimte zou hebben, maar dan ga je heel vaak naar voren leunen om te kijken en zit je alsnog in elkaar.quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:56 schreef The_Tankgirl het volgende:
Goedemorgen dames!
Eindelijk een heerlijke nachtrust gehadEn vandaag wordt het laatste deel van de babykamer, de commode geleverd! Ik ben zo benieuwd!! Dit allemaal dankzij Twentemeisje
![]()
Verder heb ik van het uwv een goedkeuring van mijn ZEZ (zwanger en zelfstandige) uitkering gekregen, gelukkig!!!
Het enige probleem dat ik nu heb is het autorijden; mijn meisje zit namelijk nogal hoog, en het lukt mij nog niet om een goede houding te vinden. Het is zelfs zo erg dat het autorijden echt vermoeiend/pijnlijk wordt. Ik ga ook even googelen, maar alle tips qua houdingen/verzetten van de autostoel zijn welkomStoel en stuur zijn beide in hoogte verstelbaar by the way.
Nou dat zeg je nou wel, maar als we er te lang mee wachten loopt alles vanzelf naar buiten!quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:29 schreef PM-girl het volgende:
P_iglet, dat geeft toch helemaal niets! Dat huishouden loopt niet weg! Tenminste voorlopig niet
Ja hee, wat is er mis met Driekus en Tienus? Past prima in de namentraditie van onze konijnen: Janus en Neel (ook wel Nelis)quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:05 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Heeeeele late reactie... maar echt Mefke... ik dacht dat jouw kinderen ècht Tienus en Driekus heetten..!!en wat ben ik blij dat dat niet zo is
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oe, wat zal die echo spannend zijn voor je morgen! Hoe laat mag je?
BJ, neem die rust dan ook he! Echt, ik merk het deze keer zoveel beter dat het echt echt echt goed is om gewoon een dagje niets te doen. Of bijna niets te doen.
Bitterend, welkom!
F_R had je nou al een gesprek gehad met het maatschappelijk werk? Kan je daar nog iets mee?
Danic, heb je een lekkere vakantie tot nu toe?
Wij waren uit de naam. NIet meer dus. Ik vind het zelf ineens niets. Handig he...
Oja, Jose, er komen vandaag kijkers toch? Succes!
Hier alles oke. Vandaag de bekkenband ook meegenomen naar het werk en daar omgehad om stukjes te lopen. Morgen naar de fysio, ben benieuwd wat die er over te zeggen heeft.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
Hechting met je kindje omdat je nu de lol er allemaal niet zo van in ziet door het spugen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben idd bij MW geweest had er niet zoveel aan.
Wel gaan ze naar de bevalling filmen omdat ik angst heb te weinig hechting te hebben.
Is puur mijn angst die ik ook moeilijk uit kan leggen
Ow, ja dat is logischer inderdaadquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:23 schreef Vanyel het volgende:
Ik denk dat FR bedoelt dat ze ná de bevalling gaan filmen?
*meldt*quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
-knip- prenatale depressie had en ik heel lang het helemaal niet wilde. -knip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mag morgen om 10 uur de echo laten makenScan m wel weer in en post m dan wel weer hier
Ben zooooooooooo benieuwd hoe het verschilt van de 11-weken echo!
Oh, en welkom en gefeliciteerd bitterend!!
Tralalalaaa
ben niet echt bijgelezen... alleen de laatste pagina....quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:36 schreef Takkembah het volgende:
Ik ben wat dat betreft ook net een vent. Mijn "roze wolk" kwam pas toen ik echt interactie kreeg met Alexa Thomas. Toen was ze hij 6 maanden.
Jij te zwaar? Nee toch?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:07 schreef Sannne het volgende:
Nee ze zei alleen, geen zout drop etc. Gewicht laag houden. Ben te zwaar, vandaar
En als hij oploopt moet ik naar de gyneacoloog.
Dus over 2 weken weer een meting, zal zorgen dat ik op tijd ben en rustig ben als ik naar binnen stap. Maar zal je zien dat ik dan zenuwen krijg haha
Huh? Je wordt op een zondag ingeleid? Of maandag en hoor je zondag hoelaat je er wezen moet?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:15 schreef grizzlybear het volgende:
Aanstaande zondag gaat het gebeuren! Dan wordt de bevalling ingeleid in het ziekenhuis. Helaas weten we zondag pas hoe laat we er moeten zijn
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik werd vanochtend gebeld of ik wilde werken. Heb toch maar ja gezegd had een leuke klas nu wel moe dus rustig aan. En na een paar uur durfde een ll pas te vragen of ik misschien zwanger was. Ik heb een megabuik hoor dus dat is niet te missen.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:46 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nu schaam ik me helemaal dat mensen zich zorgen hebben gemaakt om mijSorry!!
Vervelend Mefke, dat het toch zo slecht gaat met je bekken.... Al weinig doen en dan nog minder mogen is buitengewoon vervelend.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:38 schreef mefke79 het volgende:
Voor op het werk ga ik gewoon zo'n kampeermatje meenemen, ik mag toch maar een kwartier liggen, dus dat is te doen. Ik merk ook dat ik beter op iets hards lig dan op iets zachts. En me heel consequent aan de uur extra pauze houden. Nog 1 weekje vier dagen en dan nog maar drie, gelukkig.
Een zwangere collega van mij vertelde dat het bij haar voelde alsof een vis in har buik aan het zwemmen wasquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:54 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wat een verschil is het ook met hoe ie eruit zag met 11 weken en dan nu!![]()
Maar wat heerlijk zeg om het te zien bewegen![]()
De dokter zei ook dat ik zeer binnenkort het moet gaan voelen omdat mijn placenta dus aan de achterkant zit. Ben zooo benieuwd. Soms heb ik het idee dat ik al iets voel, maar wuif het weg als in, ik beeld het me in, of het zijn mn darmen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |