quote:
Op donderdag 24 maart 2011 17:08 schreef ferrari_rood het volgende:Ik ben idd bij MW geweest had er niet zoveel aan.
Wel gaan ze naar de bevalling filmen omdat ik angst heb te weinig hechting te hebben.
Is puur mijn angst die ik ook moeilijk uit kan leggen
Hechting met je kindje omdat je nu de lol er allemaal niet zo van in ziet door het spugen?
Ik kan je vertellen dat ik prenatale depressie had en ik heel lang het helemaal niet wilde. Tegen het eind werd dit iets beter mede door gesprekken met een psychotherapeut en nu wil ik 'm absoluut niet inruilen
Het is geen roze wolk, mede door pijn van de bevalling nog steeds, maar ik hou erg veel van 'Puck' en heb geen gevoelens meer gehad zoals tijdens de zwangerschap.
Ik weet dat miss_sly dezelfde ervaring had. Sterker nog die zat wel op die roze wolk nadien volgens mij
Kortom, ik snap je angst maar het hoeft niet perse zo te lopen. Overigens was ik toen hij op mijn buik werd gelegd vooral moe en niet meteen in de gloria hoor dus die bevalling filmen vind ik niet veel zeggen over de hechting. Die ontstaat in de loop der tijd.
Maar goed, ik heb je al vaker aangeraden er over te praten om dus juist de kans op postnatale negatieve gevoelens te verminderen.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je
lief mijn hele leven