Goedemiddag!
Ben weer terug van weggeweest en moet zeggen: het was heerlijk! Vooral de tijd samen was echt even prettig. Ik ben vanmiddag bij thuiskomst gelijk mijn bedje ingedoken omdat ik wel heel moe was, maar dat is niet erg. Ik denk dat de vermoeidheid er deze week goed uitgekomen is als eerste verlofweek. Had ook daar regelmatig rond 16.00 een dipje, maar ben toen vooral op de bank geploft en niet in bed gekropen.
Ik heb dus wel bijgelezen, maar niet echt gereageerd de afgelopen week, sorry.
Ik zie dat Grizzly ook gaat voorkruipen? Dames (en heer) als iedereen ineens 2 weken eerder bevalt, moeten jullie straks zo lang op mij wachten.....Mits er mensen na mij ook weer gaan voorkruipen
Nog even terugkomend op de naam: ik ben er heel blij mee. Ook de naam die vriendlief had uitgekozen vond ik goed, maar ik merkte dat ik me er niet helemaal bij neer kon leggen. Toen hij aangaf dat mijn optie ook goed was, ging ik spontaan huilen en de volgende dag gebruikte ik hem al bijna in een zin!

Zegt voor mij genoeg. Afspraak is wel dat zijn naam blijft staan voor een eventuele volgende dochter.
Mefke, ik kan me dus heel goed voorstellen hoe je je voelt, bij ons lag het 'probleem' ook bij mij.
Daarbij werd ik er een paar weken geleden door mijn vriend heel fijntjes op gewezen dat ik niet zo goed keuzes kan maken op het moment. Was me tot dan niet opgevallen, maar holy crap, dat is bij mij echt heeeeeeeel erg geworden.
Van: 'schat, wat wil je op je brood?'(eeeeuuuuuh......) tot de naamskwestie toe.
Vaak komt het er op neer dat ik de issue naast me neerleg en maar helemaal geen beslissing neem (dus bv ook nog niet ga eten haha

).