quote:Op maandag 21 maart 2011 20:07 schreef Toverheks het volgende:
ohhh Philip alweer janken net als zaterdagnacht... o nee dit is van zaterdagnacht
ikquote:Op maandag 21 maart 2011 20:08 schreef Bastard het volgende:
Wie stopt een sok in servio zn bek en flikkert hem in de kast?
terug in de kast bedoel jequote:Op maandag 21 maart 2011 20:08 schreef Bastard het volgende:
Dat moet toch nog komen?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:08 schreef flugeltje het volgende:
Ze houden Gerard buiten schot dus.... Dit zouden ze ook op een andere manier in beeld kunnen brengen, onvoordeliger voor hem...
Mag ik, mag ik???quote:Op maandag 21 maart 2011 20:08 schreef Bastard het volgende:
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:08 schreef Bastard het volgende:
´quote:Op maandag 21 maart 2011 20:08 schreef flugeltje het volgende:
Ze houden Gerard buiten schot dus.... Dit zouden ze ook op een andere manier in beeld kunnen brengen, onvoordeliger voor hem...
jij mart smeets!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:09 schreef Cracka-ass het volgende:
Mag ik zeggen dat ik Servio fantastisch vind in deze uitzending?
Ja dat mag ik zeggen!
Geen flauw idee, ik was er niet bij zaterdag... Helaaschquote:
ik hoop het wel!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:10 schreef muzas het volgende:
Zouden ze ook laten zien dat Joanna Gerard een dikke naaistreek levert door wat hij in de KvdW gezegd heeft meteen in de groep te gooien?
En dit was nog vrij aan het begin van de nacht, het wordt nog erger.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:09 schreef Copycat het volgende:
Wat een suf dronkemansgelul van nare Servio.
Welnee, Gerard is de enige menselijke daar. Ik zou die sjoanna ook helemaal gek maken denk ikquote:Op maandag 21 maart 2011 20:10 schreef MissJ.24 het volgende:
Gerard word neergezet als een schoft.
Waar we al bang voor waren.
Gelukkig ook negatief over Servio.
Hij komt er tot nog toe bijzonder goed vanaf.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:10 schreef MissJ.24 het volgende:
Gerard word neergezet als een schoft.
Waar we al bang voor waren.
Gelukkig ook negatief over Servio.
dus hij is medewerker?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
"Ik weet het, ik heb makkelijk praten, maar hiervoor hebben jullie je opgegeven!".
had je iets anders verwacht danquote:Op maandag 21 maart 2011 20:12 schreef Day het volgende:
Geniaal knip- en plakwerk weer, Jo wordt buiten schot gehouden.
Wat bedoel je?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:12 schreef Day het volgende:
Geniaal knip- en plakwerk weer, Jo wordt buiten schot gehouden.
Wedden van niet?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:10 schreef muzas het volgende:
Zouden ze ook laten zien dat Joanna Gerard een dikke naaistreek levert door wat hij in de KvdW gezegd heeft meteen in de groep te gooien?
Dat Jo buitenschot gehouden wordt denk ik.quote:
Die bingokaart loopt niet echt lekker vandaag he?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:13 schreef Blue Thunder het volgende:
de regie denkt zeker dat we liever gejank zien dan het spel goed spelen...
truequote:Op maandag 21 maart 2011 20:13 schreef Bastard het volgende:
Maar die handboeien actie is wel briljant eigenlijk... maakt ze helemaal gek.. drank erbij en kijken wat er gebeurt.
man, het is drama!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die bingokaart loopt niet echt lekker vandaag he?
Volgende keer met z'n elfen aan elkaar boeien graag...quote:Op maandag 21 maart 2011 20:13 schreef Bastard het volgende:
Maar die handboeien actie is wel briljant eigenlijk... maakt ze helemaal gek.. drank erbij en kijken wat er gebeurt.
Waarmee?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat Jo buitenschot gehouden wordt denk ik.
Ja of ze moeten er even bij willen vermelden dat het allemaal zo uit de hand liep dat de baas uit Nederland belde en zij tegen Joanna had gezegd dat ze dit met de andere bewoners mocht bespreken. Die kans lijkt mij niet erg groot.quote:
Oeh, dan slaan ze elkaar hartstikke doodquote:Op maandag 21 maart 2011 20:14 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Volgende keer met z'n elfen aan elkaar boeien graag...
Zal lastig zijn om zo'n lang gesprek in een klein boeiend stukje te vangen.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:15 schreef iBenny het volgende:
En toch zien we in de uitzendingen heel weinig over het bespreken van ideeen over anderen en hun geheimen. Als het gebeurt, dan gebeurt het tussen neus en lippen door.
dat soort dingen staan toch ook op de website?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zal lastig zijn om zo'n lang gesprek in een klein boeiend stukje te vangen.
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oeh, dan slaan ze elkaar hartstikke dood
Van mij mogen ze die actie nog een paar keer doen maar dan steeds aan een ander persoon.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:13 schreef Bastard het volgende:
Alleen maar laten zien dat ze in tranen is, dat is zich onuitstaanbaar gedroeg, hebben ze maar overgeslagen.quote:
Omdat niemand, programmamakers incluis, geen idee meer heeft wat nu het concept eigenlijk was..quote:Op maandag 21 maart 2011 20:15 schreef iBenny het volgende:
En toch zien we in de uitzendingen heel weinig over het bespreken van ideeen over anderen en hun geheimen. Als het gebeurt, dan gebeurt het tussen neus en lippen door.
ik zeg nieuwe missiequote:Op maandag 21 maart 2011 20:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oeh, dan slaan ze elkaar hartstikke dood
Ik ben voorquote:Op maandag 21 maart 2011 20:17 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Van mij mogen ze die actie nog een paar keer doen maar dan steeds aan een ander persoon.
Gewoon elke keer rouleren en kijken wat er dan gebeurd met sommige koppeltjes![]()
![]()
Laten ze werken voor die ton, ja toch
Nee oke, dat snap ik wel. Maar als je puur kijkt naar het spelelement van het programma dan zie je er best wel weinig van terugquote:Op maandag 21 maart 2011 20:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zal lastig zijn om zo'n lang gesprek in een klein boeiend stukje te vangen.
Niet verwacht dat ze dat erin zouden stoppenquote:
iddquote:Op maandag 21 maart 2011 20:22 schreef liesje1979 het volgende:
Nou, toch redelijk een echte weergave dit.
Servio stond alleen bij de redaktie nog hoog verder nergens.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:24 schreef Blue Thunder het volgende:
Gerard is bij iedereen gestegen en Stervio is bij iedereen gedaald denk ik...
Ook bij de kijkers
ze deed dr hand op zn mond maar verder idd nietquote:Op maandag 21 maart 2011 20:26 schreef mootie het volgende:
[..]
En nu reageerde Laura er nauwelijks op.
vandaar die slechte huid!!!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:26 schreef Dr_Greene het volgende:
Joanna moet zolangzamerhand onder de zweren met dat gezweer....
nog ff wat bewaren voor morgenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:27 schreef flugeltje het volgende:
Vertellen ze nu niet dat Gerard genomineerd is
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:28 schreef MissJ.24 het volgende:
Volgens Geer is Aafke bolletjesslikster geweest....nou ze zal best al veel geslikt hebben, maar bolletjes......
Dat zou een leuke shop zijn!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:28 schreef Day het volgende:
De tranen lopen hier over mijn wangen! Gerard heeft iets te vaak naar Scarface gekeken!![]()
Stukken meer tevreden dan dat ik gedacht had.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:28 schreef dasaliz het volgende:
En zijn de mensen die het snachts gezien hebben tevreden over de versie van SST?
Ja he vultarian, volgens mij is Gerard niet zo nega gemonteerd als we vreesden.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:28 schreef Vultarian het volgende:
valt me mee hoe ze het brengen, dat hadden ze veel erger kunnen verminken
NEEquote:Op maandag 21 maart 2011 20:28 schreef dasaliz het volgende:
En zijn de mensen die het snachts gezien hebben tevreden over de versie van SST?
Gelijk drank erinquote:Op maandag 21 maart 2011 20:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
NEE
Dat half uur dansen hadden ze moeten skippen
Nou, iets meer waarom geer boos is op jo had leuk geweest, maar na deze uitzending gaat gerard er echt niet uit! Dan zijn ze echt gek bij net5 .quote:Op maandag 21 maart 2011 20:28 schreef dasaliz het volgende:
Ik had verwacht dat ze dat er helemaal uit zouden laten, vond dit dus al verrassend.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:30 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, iets meer waarom geer boos is op jo had leuk geweest, maar na deze uitzending gaat gerard er echt niet uit! Dan zijn ze echt gek bij net5 .
Dat bepaald het publiek toch. Zo willen we het toch. Al we niet op de EINDBAAS stemmen ligt hij er wel uit.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:30 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, iets meer waarom geer boos is op jo had leuk geweest, maar na deze uitzending gaat gerard er echt niet uit! Dan zijn ze echt gek bij net5 .
idd en had niet verwacht dat ze servio ook zo terecht zouden weergevenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:29 schreef danilel het volgende:
[..]
Ja he vultarian, volgens mij is Gerard niet zo nega gemonteerd als we vreesden.
Scarface?quote:
Wat ik vandaag hoorde is dat Aafke in eerste instantie zelf iets over bolletjes het huis ingebracht heeft.quote:
Misschien bewaren ze nog een beetje voor morgen.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:31 schreef knagsje het volgende:
wat ze niet laten zien is dat Jo tot 3x toe ook nog zei; ik mag kanker krijgen als het niet waar is......tot 3x toe maar ze laten het niet zien
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:31 schreef resi_70 het volgende:
[..]
Dat bepaald het publiek toch. Zo willen we het toch. Al we niet op de EINDBAAS stemmen ligt hij er wel uit.
Die kin lijkt er wel opgeplakt.quote:
In mijn herinnering was hij nog veel erger en hebben ze zijn beste stukjes gepakt.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:35 schreef Day het volgende:
Servio is er niet mooi vanaf gekomen, zouden ze van hem af willen?![]()
Jullie hadden hem echt moeten zien tijdens het dansen, té triest!
Geer had niet te veel gedronken hoor maar die JO is een verschrikkelijke poppenspeelsterquote:Op maandag 21 maart 2011 20:36 schreef ZaZoe het volgende:
Heb het tot half 5 s'nachts gevolgd, de samenvatting is redelijk goed neergerzet vind ik.
Servio en Geer gingen door het lint omdat ze gewoon niet tegen drank kunnnen. Jo had zeker niet teveel gedronken maar het was duidelijk dat ze elk moment kon gaan flippen.
en dan zeg je het heel netjesquote:Op maandag 21 maart 2011 20:38 schreef Bastard het volgende:
Ja die servio inderdaad... ik had m al niet hoog zitten als grootste roddelaar en kwaak.. maar dit stuk toneel deed toch wel alle credit verspelen.
Wat een dwaas zeg..
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:36 schreef ZaZoe het volgende:
Heb het tot half 5 s'nachts gevolgd, de samenvatting is redelijk goed neergerzet vind ik.
Servio en Geer gingen door het lint omdat ze gewoon niet tegen drank kunnnen. Jo had zeker niet teveel gedronken maar het was duidelijk dat ze elk moment kon gaan flippen.
Dat klopt, maar de bewoners zullen dat niet vergeten zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:43 schreef danilel het volgende:
Het stukje waar Servio de aanval op Monique op een hele gemene wijze inzette, is niet uitgezonden.
Durf bijna met zekerheid te zeggen dat Servio Donderdag gaat, kan het me niet anders voorstellenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:45 schreef knagsje het volgende:
Als Gerard naar huis moet blijven er helemaal geen kijkers meer over...hahahahaaa
Maar gaat wederom niét weg...quote:Op maandag 21 maart 2011 20:43 schreef ZaZoe het volgende:
Servio zal zeker bij de genomineerde zitten, die heeft bij veel bewoners afgedaan
niet als je op twitter kijktquote:Op maandag 21 maart 2011 20:24 schreef Blue Thunder het volgende:
Gerard is bij iedereen gestegen en Stervio is bij iedereen gedaald denk ik...
Ook bij de kijkers
Er zijn er minder negatief over Geer dan normaal. Velen waarderen het ook.quote:
Gerard ligt daarvoor ook te goed bij het publiek. Iedere keer dat Servio weer een nominatie overleeft komt de geloofwaardigheid echter natuurlijk niet echt ten goede. Zeker als het elke keer op zo'n opzichtige manier gaat als vorige week.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:54 schreef freaky40 het volgende:
Gerard en Servio gaan er echt niet uit voorlopig. Zolang ze goed zijn voor de verhaallijnen zullen ze nooit gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |