Gelijk drank erinquote:Op maandag 21 maart 2011 20:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
NEE
Dat half uur dansen hadden ze moeten skippen
Nou, iets meer waarom geer boos is op jo had leuk geweest, maar na deze uitzending gaat gerard er echt niet uit! Dan zijn ze echt gek bij net5 .quote:Op maandag 21 maart 2011 20:28 schreef dasaliz het volgende:
En zijn de mensen die het snachts gezien hebben tevreden over de versie van SST?
Ik had verwacht dat ze dat er helemaal uit zouden laten, vond dit dus al verrassend.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:30 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, iets meer waarom geer boos is op jo had leuk geweest, maar na deze uitzending gaat gerard er echt niet uit! Dan zijn ze echt gek bij net5 .
Dat bepaald het publiek toch. Zo willen we het toch. Al we niet op de EINDBAAS stemmen ligt hij er wel uit.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:30 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, iets meer waarom geer boos is op jo had leuk geweest, maar na deze uitzending gaat gerard er echt niet uit! Dan zijn ze echt gek bij net5 .
idd en had niet verwacht dat ze servio ook zo terecht zouden weergevenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:29 schreef danilel het volgende:
[..]
Ja he vultarian, volgens mij is Gerard niet zo nega gemonteerd als we vreesden.
Scarface?quote:
Wat ik vandaag hoorde is dat Aafke in eerste instantie zelf iets over bolletjes het huis ingebracht heeft.quote:
Misschien bewaren ze nog een beetje voor morgen.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:31 schreef knagsje het volgende:
wat ze niet laten zien is dat Jo tot 3x toe ook nog zei; ik mag kanker krijgen als het niet waar is......tot 3x toe maar ze laten het niet zien
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:31 schreef resi_70 het volgende:
[..]
Dat bepaald het publiek toch. Zo willen we het toch. Al we niet op de EINDBAAS stemmen ligt hij er wel uit.
Die kin lijkt er wel opgeplakt.quote:
In mijn herinnering was hij nog veel erger en hebben ze zijn beste stukjes gepakt.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:35 schreef Day het volgende:
Servio is er niet mooi vanaf gekomen, zouden ze van hem af willen?![]()
Jullie hadden hem echt moeten zien tijdens het dansen, té triest!
Geer had niet te veel gedronken hoor maar die JO is een verschrikkelijke poppenspeelsterquote:Op maandag 21 maart 2011 20:36 schreef ZaZoe het volgende:
Heb het tot half 5 s'nachts gevolgd, de samenvatting is redelijk goed neergerzet vind ik.
Servio en Geer gingen door het lint omdat ze gewoon niet tegen drank kunnnen. Jo had zeker niet teveel gedronken maar het was duidelijk dat ze elk moment kon gaan flippen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |