en dan zeg je het heel netjesquote:Op maandag 21 maart 2011 20:38 schreef Bastard het volgende:
Ja die servio inderdaad... ik had m al niet hoog zitten als grootste roddelaar en kwaak.. maar dit stuk toneel deed toch wel alle credit verspelen.
Wat een dwaas zeg..
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:36 schreef ZaZoe het volgende:
Heb het tot half 5 s'nachts gevolgd, de samenvatting is redelijk goed neergerzet vind ik.
Servio en Geer gingen door het lint omdat ze gewoon niet tegen drank kunnnen. Jo had zeker niet teveel gedronken maar het was duidelijk dat ze elk moment kon gaan flippen.
Dat klopt, maar de bewoners zullen dat niet vergeten zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:43 schreef danilel het volgende:
Het stukje waar Servio de aanval op Monique op een hele gemene wijze inzette, is niet uitgezonden.
Durf bijna met zekerheid te zeggen dat Servio Donderdag gaat, kan het me niet anders voorstellenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:45 schreef knagsje het volgende:
Als Gerard naar huis moet blijven er helemaal geen kijkers meer over...hahahahaaa
Maar gaat wederom niét weg...quote:Op maandag 21 maart 2011 20:43 schreef ZaZoe het volgende:
Servio zal zeker bij de genomineerde zitten, die heeft bij veel bewoners afgedaan
niet als je op twitter kijktquote:Op maandag 21 maart 2011 20:24 schreef Blue Thunder het volgende:
Gerard is bij iedereen gestegen en Stervio is bij iedereen gedaald denk ik...
Ook bij de kijkers
Er zijn er minder negatief over Geer dan normaal. Velen waarderen het ook.quote:
Gerard ligt daarvoor ook te goed bij het publiek. Iedere keer dat Servio weer een nominatie overleeft komt de geloofwaardigheid echter natuurlijk niet echt ten goede. Zeker als het elke keer op zo'n opzichtige manier gaat als vorige week.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:54 schreef freaky40 het volgende:
Gerard en Servio gaan er echt niet uit voorlopig. Zolang ze goed zijn voor de verhaallijnen zullen ze nooit gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |