ze deed dr hand op zn mond maar verder idd nietquote:Op maandag 21 maart 2011 20:26 schreef mootie het volgende:
[..]
En nu reageerde Laura er nauwelijks op.
vandaar die slechte huid!!!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:26 schreef Dr_Greene het volgende:
Joanna moet zolangzamerhand onder de zweren met dat gezweer....
nog ff wat bewaren voor morgenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:27 schreef flugeltje het volgende:
Vertellen ze nu niet dat Gerard genomineerd is
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:28 schreef MissJ.24 het volgende:
Volgens Geer is Aafke bolletjesslikster geweest....nou ze zal best al veel geslikt hebben, maar bolletjes......
Dat zou een leuke shop zijn!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:28 schreef Day het volgende:
De tranen lopen hier over mijn wangen! Gerard heeft iets te vaak naar Scarface gekeken!![]()
Stukken meer tevreden dan dat ik gedacht had.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:28 schreef dasaliz het volgende:
En zijn de mensen die het snachts gezien hebben tevreden over de versie van SST?
Ja he vultarian, volgens mij is Gerard niet zo nega gemonteerd als we vreesden.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:28 schreef Vultarian het volgende:
valt me mee hoe ze het brengen, dat hadden ze veel erger kunnen verminken
NEEquote:Op maandag 21 maart 2011 20:28 schreef dasaliz het volgende:
En zijn de mensen die het snachts gezien hebben tevreden over de versie van SST?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |