Agree dus nog effe tijd omquote:
Kijk jij nog streams? Ik amper. Bijna nooit dat ik de streams aanzet en dan denk "goh, leuk gesprek" of een leuke bezigheid of ietsquote:
wij zetten de streams nog wel eens aan als er echt geen hol op tv is en het nog te vroeg is om naar bed te gaanquote:Op maandag 21 maart 2011 19:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kijk jij nog streams? Ik amper. Bijna nooit dat ik de streams aanzet en dan denk "goh, leuk gesprek" of een leuke bezigheid of iets.
Alleen 't dansen was ff leuk dit weekend.
Nee, kijk nooit streams.Kijk wel in het weekend af en toe de stream op Ziggo.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kijk jij nog streams? Ik amper. Bijna nooit dat ik de streams aanzet en dan denk "goh, leuk gesprek" of een leuke bezigheid of iets.
Alleen 't dansen was ff leuk dit weekend.
je kan ook de streamverslagen lezenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:31 schreef Bastard het volgende:
WTF heb ik allemaal gemist dan??? Handboeien??
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:31 schreef Bastard het volgende:
WTF heb ik allemaal gemist dan??? Handboeien??
Geen tijdquote:Op maandag 21 maart 2011 19:31 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
je kan ook de streamverslagen lezen
Precies dat hoort iedereen eerst te doen voor vragen te stellenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:31 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
je kan ook de streamverslagen lezen
Omdat hij ten tijde van de opdracht nog genomineerd was. Daarna werd hij sleutelbewaarder.quote:
Colditzquote:Op maandag 21 maart 2011 19:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omdat hij ten tijde van de opdracht nog genomineerd was. Daarna werd hij sleutelbewaarder.
En dat deed hij, nogal op zijn euh, eigen manier.
Karim werd door de stem beloond voor het stoppen met roken, hij kreeg dus de missie, en Laura zat toevallig aan hem vast.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:37 schreef liesje1979 het volgende:
Krijgt alleen Karim 2000 euro? En Laura dan? Dat had ik nog even gemist.
Het was #rooiebroek zijn missiequote:Op maandag 21 maart 2011 19:38 schreef jesje1982 het volgende:
ja ook vreemd waarom krijgt laura niks
product placementquote:Op maandag 21 maart 2011 19:38 schreef liesje1979 het volgende:
Telkens die pizzadozen in beeld, dat is vast een sponsor.
Yup. Ook 2x een missie over geweest toch?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:38 schreef liesje1979 het volgende:
Telkens die pizzadozen in beeld, dat is vast een sponsor.
Puur willekeur daar.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:38 schreef jesje1982 het volgende:
ja ook vreemd waarom krijgt laura niks
Ja.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Ook 2x een missie over geweest toch?
ja hier ookquote:Op maandag 21 maart 2011 19:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gerard is bij mij ook flink gestegen de laatste dagen
Tsss.. ongekroonde winnaar dag 1.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
...riep er iemand een dokterquote:Op maandag 21 maart 2011 19:42 schreef Blue Thunder het volgende:
Als mo d'r spiraal voelt mag ze wel even naar de dokter...
Want hij is een rebelquote:Op maandag 21 maart 2011 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
Gerard zal er dus eerdaags wel uitgaan
dat zal wel jaquote:Op maandag 21 maart 2011 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
Heel Fok smsen voor Geer....dus als jullie ff smsen dan doe ik cheerenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
Te populair bij de kijkers, dus hup...wegquote:
Ja maar Tinkebell kon ook wel hahahaquote:Op maandag 21 maart 2011 19:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Flinstone! Dat was het!
Ik noemde het al de Tinkebell-jurk
Dat denk ik ook met zijn `middelvinger naar de stem`.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
Jaaa.. waarom is hij genomineerd dan??? Ik heb zo zitten slapen vorige week ofzo.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Te populair bij de kijkers, dus hup...weg![]()
Ze zijn er toe in staat, hij is niet voor niets alvast genomineerd.
Sharonquote:Op maandag 21 maart 2011 19:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als 't zo obvious is, waarom drukt er dan niemand voor Sharon?
omdat dat niet mag van achter ofzo anders kan ik het ook niet bedenkenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als 't zo obvious is, waarom drukt er dan niemand voor Sharon?
Komt zo in de uitzending denk ikquote:Op maandag 21 maart 2011 19:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jaaa.. waarom is hij genomineerd dan??? Ik heb zo zitten slapen vorige week ofzo.
heeft de boeien los gemaaktquote:Op maandag 21 maart 2011 19:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jaaa.. waarom is hij genomineerd dan??? Ik heb zo zitten slapen vorige week ofzo.
Lies ze zijn zo raar bezig daar, klopt geen hout vanquote:Op maandag 21 maart 2011 19:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook met zijn `middelvinger naar de stem`.
Was ook slecht weergegeven.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:41 schreef Blue Thunder het volgende:
en ze hebben het nog steeds niet geraden...
ongelovelijk eigenlijk zeg
...en als hij niet meteen weg is, dan zet Net5 de teller op nul en kan er opnieuw gestemd worden...quote:Op maandag 21 maart 2011 19:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Te populair bij de kijkers, dus hup...weg![]()
Ze zijn er toe in staat, hij is niet voor niets alvast genomineerd.
las alleen maar Lavendeer Liesje en pietje en bennyquote:
Terecht.. hij zit toch aan Sjaron? Vraag je er om, geen man die dat vol kan houden.quote:
agree!quote:Op maandag 21 maart 2011 19:47 schreef evaxsis het volgende:
Zodra Gerard eruit gaat donderdag dan stop ik met kijken want die andere bewoners zet ik steeds op mute![]()
Alleen Karim kan ik nog aanhoren van de rest maar dat is in mijn ogen niet voldoende om dan nog een RLS nog te volgen.
Hij kon geen minuut langer aan Joanna vastzitten want die lulde door wat er in de kamer van de waarheid was gezegd door Gerard. En toen deed hij zijn boei af, dus sanctie.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Yepquote:Op maandag 21 maart 2011 19:47 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
...en als hij niet meteen weg is, dan zet Net5 de teller op nul en kan er opnieuw gestemd worden...
...en verliest Gerard met 49% tegen 51%
ja ik heb ook zo mijn bronnen, echt laveloos en van elk mod overleg maken jullie een dronkemans feestje met een lijntje hier en daarquote:Op maandag 21 maart 2011 19:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo feesten we ook achter de schermen
nee aan Joquote:Op maandag 21 maart 2011 19:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Terecht.. hij zit toch aan Sjaron? Vraag je er om, geen man die dat vol kan houden.
hij zat aan jo zeurquote:Op maandag 21 maart 2011 19:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Terecht.. hij zit toch aan Sjaron? Vraag je er om, geen man die dat vol kan houden.
We zijn zwaar verslaafd Heksjequote:Op maandag 21 maart 2011 19:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
las alleen maar Lavendeer Liesje en pietje en benny
Nou .. dat zeg ik net.. kon wel helderziende zijn..quote:Op maandag 21 maart 2011 19:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij kon geen minuut langer aan Joanna vastzitten want die lulde door wat er in de kamer van de waarheid was gezegd door Gerard. En toen deed hij zijn boei af, dus sanctie.
Niets nieuws voor een RLS toch= Ik zou het jammer vinden als het stopt, ik vermaak mij er uitstekend mee.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lies ze zijn zo raar bezig daar, klopt geen hout van.
Gerard zat aan jonna, en heeft zonder het sleuteltje te gebruiken zijn handboei afgedaan, misschien kon je het zo losklikken of heeft hij zo lang lopen peuteren dat het van zijn pols afgleedquote:Op maandag 21 maart 2011 19:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ga wel donderdag op Gerard stemmen doen jullie mee?quote:
Ja het is genietenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niets nieuws voor een RLS toch= Ik zou het jammer vinden als het stopt, ik vermaak mij er uitstekend mee.
En nu ook Erik!quote:Op maandag 21 maart 2011 19:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
las alleen maar Lavendeer Liesje en pietje en benny
mag van mij lieverd, het gaat met mij ook weer aardig die kant op de laaste 2 wekenquote:
Ja nou, ik doe ook streamen enzo.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het ook prima pre-avond-vermaak.
ja ik kijk ook echt alleen maar dit ene uurtjequote:Op maandag 21 maart 2011 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het ook prima pre-avond-vermaak.
dat vond ik juist leuk om te volgen dat oefenenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oeh de dansjes. Damn wat waren ze slecht.
Ik stem niet meer. Als ze Gerard eruit willen hebben dan doen ze dat toch wel. Ik denk trouwens dat Gerard geen risico loopt nog te belangrijk voor het programma. Al zou er helemaal niemand op stemmen blijft hij er nog wel in. Ze verzinnen de % waar je bij staat.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:50 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ga wel donderdag op Gerard stemmen doen jullie mee?
Maak ze gek daar Gerard naar de eindstreep!
JUIST!!!! ZOALS HET HOORT!quote:Op maandag 21 maart 2011 19:53 schreef Bastard het volgende:
Die kariem ook gewoon opstaan en weglopen he
Laura moet maar volgen ofzo
ik weet het nietquote:Op maandag 21 maart 2011 19:54 schreef Karina het volgende:
Oefent Servio de mannen- of de vrouwenpasjes
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:54 schreef liesje1979 het volgende:
Kunnen ze Laura weer heel snel aan Karim vastmaken= Ik was alweer bijna vergeten hoe leuk ik haar vond met Karim.
Change toch, of hoe noemen ze dat ook weer? Wisselen.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:54 schreef Blue Thunder het volgende:
waarom krijgt stervio ook nette kleding aan.. hij is remy!
Variéequote:Op maandag 21 maart 2011 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Change toch, of hoe noemen ze dat ook weer? Wisselen.
Ja ik vraag me ook al af hoe ze die hele nacht in een half uurtje gaan weergeven. Dat dansen zou wel de laagste prioriteit hebben bij mij.quote:
Spreekstalmeester hequote:Op maandag 21 maart 2011 19:54 schreef Blue Thunder het volgende:
Dat geloof ik ook wel maar voor mijn gevoel moet ik toch wat doen.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:53 schreef marky het volgende:
[..]
Ik stem niet meer. Als ze Gerard eruit willen hebben dan doen ze dat toch wel. Ik denk trouwens dat Gerard geen risico loopt nog te belangrijk voor het programma als zou er helemaal niemand op stemmen blijft hij er nog wel in. Ze verzinnen de % waar je bij staat.
Hij speelt Willy Dobbe...quote:Op maandag 21 maart 2011 19:54 schreef Blue Thunder het volgende:
Ze mochten 5 minuten losquote:Op maandag 21 maart 2011 19:56 schreef tonja het volgende:
Knap dat ze zich geboeid en al in avondkleding kunnen hijsen
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:54 schreef Blue Thunder het volgende:
Ja maar Guido had het wel gered maar is gewoon door de redaktie eruit gekickt. Zonde van het geld dat stemmen. Gerard gaan ze nu nog niet eruit kicken dat gebeurd waarschijnlijk pas vlak voor de finale.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel maar voor mijn gevoel moet ik toch wat doen.
Wat als hij nou net als Guido het net niet red dan gooi ik er liever een paar euro's tegen aan.
Dan hebben ze toch nog wat aan mijn verdiend voor al die uren kijkplezier.
toen kwam dat loeder van een monique ff laten merken dat maik geen lol mocht hebben, wat heb ik me geergertquote:Op maandag 21 maart 2011 19:58 schreef liesje1979 het volgende:
Oja eerst nog die champagne. De vodka was pas later. Ah, het drama gaat beginnen.
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Alsof ze alcohol ook kunnen laten staan.
En Maik besloot niet te drinken en Mo nam lekker een wijntje.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
toen kwam dat loeder van een monique ff laten merken dat maik geen lol mocht hebben, wat heb ik me geergert
die van Aafke vond ik het mooist.....de jurken en smokings werden naar binnen gereden op zo een rek, 1 keer raden wie er liep te trekken en niet tevreden met haar jurk was.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:59 schreef Lavenderr het volgende:
Mooie jurken hebben de dames ter beschikking.
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel er was, maar het was meer dan genoeg.
Had beter olijfolie in Servio's drank kunnen doen...quote:Op maandag 21 maart 2011 19:59 schreef Karina het volgende:
Gerard heeft olijfolie in zijn haar gedaan.
ja he echt een vals kind uitgekooktquote:Op maandag 21 maart 2011 20:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En Maik besloot niet te drinken en Mo nam lekker een wijntje.
Ja hij doet de wereld om hem heen laten draaien hequote:Op maandag 21 maart 2011 20:00 schreef Lavenderr het volgende:
Het is toch áltijd de avond van Servio
Mm, even diep nadenken hoor, Jo?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die van Aafke vond ik het mooist.....de jurken en smokings werden naar binnen gereden op zo een rek, 1 keer raden wie er liep te trekken en niet tevreden met haar jurk was.
Valt wel meer hoor.... deze avond is er niet [zichtbaar] gekotstquote:Op maandag 21 maart 2011 20:00 schreef Karina het volgende:
Die gasten hebben ook totaal geen zelfbeheersing he?
joquote:Op maandag 21 maart 2011 20:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die van Aafke vond ik het mooist.....de jurken en smokings werden naar binnen gereden op zo een rek, 1 keer raden wie er liep te trekken en niet tevreden met haar jurk was.
jij mag door voor die 2 weken vliegvakantie hoppa naar de volgende rondequote:
en dat stientje sorbo ging janken zowat omdat de dansschoenen 2e hands warenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:02 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
jo![]()
die van aafke was echt mooi idd
Volgens mij niet, Servio vond het gewoon nodig om maik dom te noemen en daar de hele groep bij te betrekken.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:03 schreef Karina het volgende:
Hebben ze een hint gehad over hoogbegaafdheid?
Ik hoop dat je gelijk krijgt, voor mij hoeft hij niet te winnen gewonnen heeft hij toch wel met mooie leven wat hij al leidt.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:58 schreef marky het volgende:
[..]
Ja maar Guido had het wel gered maar is gewoon door de redaktie eruit gekickt. Zonde van het geld dat stemmen. Gerard gaan ze nu nog niet eruit kicken dat gebeurd waarschijnlijk pas vlak voor de finale.
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:05 schreef Ceetje.. het volgende:
jezus, begint die joanne weer hysterisch te doen. Ik vond zaterdagnacht al wel genoeg
wees blij, nu wordt er gekniptquote:Op maandag 21 maart 2011 20:05 schreef Ceetje.. het volgende:
jezus, begint die joanne weer hysterisch te doen. Ik vond zaterdagnacht al wel genoeg
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:06 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
wees blij, nu wordt er geknipt
gelukkig maar. Joanna wil los, Gerard gaat los en hij wordt genomineerdquote:Op maandag 21 maart 2011 20:06 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Mag volgens mij nietquote:Op maandag 21 maart 2011 20:06 schreef Bastard het volgende:
Valt me nog mee dat ze niet ging stampvoeten en krabben
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:06 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Kanniet stampvoeten...quote:Op maandag 21 maart 2011 20:06 schreef Bastard het volgende:
Valt me nog mee dat ze niet ging stampvoeten en krabben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |