Lies ze zijn zo raar bezig daar, klopt geen hout vanquote:Op maandag 21 maart 2011 19:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook met zijn `middelvinger naar de stem`.
Was ook slecht weergegeven.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:41 schreef Blue Thunder het volgende:
en ze hebben het nog steeds niet geraden...
ongelovelijk eigenlijk zeg
...en als hij niet meteen weg is, dan zet Net5 de teller op nul en kan er opnieuw gestemd worden...quote:Op maandag 21 maart 2011 19:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Te populair bij de kijkers, dus hup...weg![]()
Ze zijn er toe in staat, hij is niet voor niets alvast genomineerd.
las alleen maar Lavendeer Liesje en pietje en bennyquote:
Terecht.. hij zit toch aan Sjaron? Vraag je er om, geen man die dat vol kan houden.quote:
agree!quote:Op maandag 21 maart 2011 19:47 schreef evaxsis het volgende:
Zodra Gerard eruit gaat donderdag dan stop ik met kijken want die andere bewoners zet ik steeds op mute![]()
Alleen Karim kan ik nog aanhoren van de rest maar dat is in mijn ogen niet voldoende om dan nog een RLS nog te volgen.
Hij kon geen minuut langer aan Joanna vastzitten want die lulde door wat er in de kamer van de waarheid was gezegd door Gerard. En toen deed hij zijn boei af, dus sanctie.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jaaa.. waarom is hij genomineerd dan??? Ik heb zo zitten slapen vorige week ofzo.
Yepquote:Op maandag 21 maart 2011 19:47 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
...en als hij niet meteen weg is, dan zet Net5 de teller op nul en kan er opnieuw gestemd worden...
...en verliest Gerard met 49% tegen 51%
ja ik heb ook zo mijn bronnen, echt laveloos en van elk mod overleg maken jullie een dronkemans feestje met een lijntje hier en daarquote:Op maandag 21 maart 2011 19:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo feesten we ook achter de schermen
nee aan Joquote:Op maandag 21 maart 2011 19:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Terecht.. hij zit toch aan Sjaron? Vraag je er om, geen man die dat vol kan houden.
hij zat aan jo zeurquote:Op maandag 21 maart 2011 19:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Terecht.. hij zit toch aan Sjaron? Vraag je er om, geen man die dat vol kan houden.
We zijn zwaar verslaafd Heksjequote:Op maandag 21 maart 2011 19:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
las alleen maar Lavendeer Liesje en pietje en benny
Nou .. dat zeg ik net.. kon wel helderziende zijn..quote:Op maandag 21 maart 2011 19:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij kon geen minuut langer aan Joanna vastzitten want die lulde door wat er in de kamer van de waarheid was gezegd door Gerard. En toen deed hij zijn boei af, dus sanctie.
Niets nieuws voor een RLS toch= Ik zou het jammer vinden als het stopt, ik vermaak mij er uitstekend mee.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lies ze zijn zo raar bezig daar, klopt geen hout van.
Gerard zat aan jonna, en heeft zonder het sleuteltje te gebruiken zijn handboei afgedaan, misschien kon je het zo losklikken of heeft hij zo lang lopen peuteren dat het van zijn pols afgleedquote:Op maandag 21 maart 2011 19:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ga wel donderdag op Gerard stemmen doen jullie mee?quote:
Ja het is genietenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niets nieuws voor een RLS toch= Ik zou het jammer vinden als het stopt, ik vermaak mij er uitstekend mee.
En nu ook Erik!quote:Op maandag 21 maart 2011 19:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
las alleen maar Lavendeer Liesje en pietje en benny
mag van mij lieverd, het gaat met mij ook weer aardig die kant op de laaste 2 wekenquote:
Ja nou, ik doe ook streamen enzo.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het ook prima pre-avond-vermaak.
ja ik kijk ook echt alleen maar dit ene uurtjequote:Op maandag 21 maart 2011 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het ook prima pre-avond-vermaak.
dat vond ik juist leuk om te volgen dat oefenenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oeh de dansjes. Damn wat waren ze slecht.
Ik stem niet meer. Als ze Gerard eruit willen hebben dan doen ze dat toch wel. Ik denk trouwens dat Gerard geen risico loopt nog te belangrijk voor het programma. Al zou er helemaal niemand op stemmen blijft hij er nog wel in. Ze verzinnen de % waar je bij staat.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:50 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ga wel donderdag op Gerard stemmen doen jullie mee?
Maak ze gek daar Gerard naar de eindstreep!
JUIST!!!! ZOALS HET HOORT!quote:Op maandag 21 maart 2011 19:53 schreef Bastard het volgende:
Die kariem ook gewoon opstaan en weglopen he
Laura moet maar volgen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |