ik weet het nietquote:Op maandag 21 maart 2011 19:54 schreef Karina het volgende:
Oefent Servio de mannen- of de vrouwenpasjes
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:54 schreef liesje1979 het volgende:
Kunnen ze Laura weer heel snel aan Karim vastmaken= Ik was alweer bijna vergeten hoe leuk ik haar vond met Karim.
Change toch, of hoe noemen ze dat ook weer? Wisselen.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:54 schreef Blue Thunder het volgende:
waarom krijgt stervio ook nette kleding aan.. hij is remy!
Variéequote:Op maandag 21 maart 2011 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Change toch, of hoe noemen ze dat ook weer? Wisselen.
Ja ik vraag me ook al af hoe ze die hele nacht in een half uurtje gaan weergeven. Dat dansen zou wel de laagste prioriteit hebben bij mij.quote:
Spreekstalmeester hequote:Op maandag 21 maart 2011 19:54 schreef Blue Thunder het volgende:
Dat geloof ik ook wel maar voor mijn gevoel moet ik toch wat doen.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:53 schreef marky het volgende:
[..]
Ik stem niet meer. Als ze Gerard eruit willen hebben dan doen ze dat toch wel. Ik denk trouwens dat Gerard geen risico loopt nog te belangrijk voor het programma als zou er helemaal niemand op stemmen blijft hij er nog wel in. Ze verzinnen de % waar je bij staat.
Hij speelt Willy Dobbe...quote:Op maandag 21 maart 2011 19:54 schreef Blue Thunder het volgende:
Ze mochten 5 minuten losquote:Op maandag 21 maart 2011 19:56 schreef tonja het volgende:
Knap dat ze zich geboeid en al in avondkleding kunnen hijsen
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:54 schreef Blue Thunder het volgende:
Ja maar Guido had het wel gered maar is gewoon door de redaktie eruit gekickt. Zonde van het geld dat stemmen. Gerard gaan ze nu nog niet eruit kicken dat gebeurd waarschijnlijk pas vlak voor de finale.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel maar voor mijn gevoel moet ik toch wat doen.
Wat als hij nou net als Guido het net niet red dan gooi ik er liever een paar euro's tegen aan.
Dan hebben ze toch nog wat aan mijn verdiend voor al die uren kijkplezier.
toen kwam dat loeder van een monique ff laten merken dat maik geen lol mocht hebben, wat heb ik me geergertquote:Op maandag 21 maart 2011 19:58 schreef liesje1979 het volgende:
Oja eerst nog die champagne. De vodka was pas later. Ah, het drama gaat beginnen.
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Alsof ze alcohol ook kunnen laten staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |