Volgens mij niet, Servio vond het gewoon nodig om maik dom te noemen en daar de hele groep bij te betrekken.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:03 schreef Karina het volgende:
Hebben ze een hint gehad over hoogbegaafdheid?
Ik hoop dat je gelijk krijgt, voor mij hoeft hij niet te winnen gewonnen heeft hij toch wel met mooie leven wat hij al leidt.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:58 schreef marky het volgende:
[..]
Ja maar Guido had het wel gered maar is gewoon door de redaktie eruit gekickt. Zonde van het geld dat stemmen. Gerard gaan ze nu nog niet eruit kicken dat gebeurd waarschijnlijk pas vlak voor de finale.
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:05 schreef Ceetje.. het volgende:
jezus, begint die joanne weer hysterisch te doen. Ik vond zaterdagnacht al wel genoeg
wees blij, nu wordt er gekniptquote:Op maandag 21 maart 2011 20:05 schreef Ceetje.. het volgende:
jezus, begint die joanne weer hysterisch te doen. Ik vond zaterdagnacht al wel genoeg
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:06 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
wees blij, nu wordt er geknipt
gelukkig maar. Joanna wil los, Gerard gaat los en hij wordt genomineerdquote:Op maandag 21 maart 2011 20:06 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Mag volgens mij nietquote:Op maandag 21 maart 2011 20:06 schreef Bastard het volgende:
Valt me nog mee dat ze niet ging stampvoeten en krabben
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:06 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Kanniet stampvoeten...quote:Op maandag 21 maart 2011 20:06 schreef Bastard het volgende:
Valt me nog mee dat ze niet ging stampvoeten en krabben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |