En Maik besloot niet te drinken en Mo nam lekker een wijntje.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
toen kwam dat loeder van een monique ff laten merken dat maik geen lol mocht hebben, wat heb ik me geergert
die van Aafke vond ik het mooist.....de jurken en smokings werden naar binnen gereden op zo een rek, 1 keer raden wie er liep te trekken en niet tevreden met haar jurk was.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:59 schreef Lavenderr het volgende:
Mooie jurken hebben de dames ter beschikking.
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel er was, maar het was meer dan genoeg.
Had beter olijfolie in Servio's drank kunnen doen...quote:Op maandag 21 maart 2011 19:59 schreef Karina het volgende:
Gerard heeft olijfolie in zijn haar gedaan.
ja he echt een vals kind uitgekooktquote:Op maandag 21 maart 2011 20:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En Maik besloot niet te drinken en Mo nam lekker een wijntje.
Ja hij doet de wereld om hem heen laten draaien hequote:Op maandag 21 maart 2011 20:00 schreef Lavenderr het volgende:
Het is toch áltijd de avond van Servio
Mm, even diep nadenken hoor, Jo?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die van Aafke vond ik het mooist.....de jurken en smokings werden naar binnen gereden op zo een rek, 1 keer raden wie er liep te trekken en niet tevreden met haar jurk was.
Valt wel meer hoor.... deze avond is er niet [zichtbaar] gekotstquote:Op maandag 21 maart 2011 20:00 schreef Karina het volgende:
Die gasten hebben ook totaal geen zelfbeheersing he?
joquote:Op maandag 21 maart 2011 20:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die van Aafke vond ik het mooist.....de jurken en smokings werden naar binnen gereden op zo een rek, 1 keer raden wie er liep te trekken en niet tevreden met haar jurk was.
jij mag door voor die 2 weken vliegvakantie hoppa naar de volgende rondequote:
en dat stientje sorbo ging janken zowat omdat de dansschoenen 2e hands warenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:02 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
jo![]()
die van aafke was echt mooi idd
Volgens mij niet, Servio vond het gewoon nodig om maik dom te noemen en daar de hele groep bij te betrekken.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:03 schreef Karina het volgende:
Hebben ze een hint gehad over hoogbegaafdheid?
Ik hoop dat je gelijk krijgt, voor mij hoeft hij niet te winnen gewonnen heeft hij toch wel met mooie leven wat hij al leidt.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:58 schreef marky het volgende:
[..]
Ja maar Guido had het wel gered maar is gewoon door de redaktie eruit gekickt. Zonde van het geld dat stemmen. Gerard gaan ze nu nog niet eruit kicken dat gebeurd waarschijnlijk pas vlak voor de finale.
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:05 schreef Ceetje.. het volgende:
jezus, begint die joanne weer hysterisch te doen. Ik vond zaterdagnacht al wel genoeg
wees blij, nu wordt er gekniptquote:Op maandag 21 maart 2011 20:05 schreef Ceetje.. het volgende:
jezus, begint die joanne weer hysterisch te doen. Ik vond zaterdagnacht al wel genoeg
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:06 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
wees blij, nu wordt er geknipt
gelukkig maar. Joanna wil los, Gerard gaat los en hij wordt genomineerdquote:Op maandag 21 maart 2011 20:06 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Mag volgens mij nietquote:Op maandag 21 maart 2011 20:06 schreef Bastard het volgende:
Valt me nog mee dat ze niet ging stampvoeten en krabben
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:06 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Kanniet stampvoeten...quote:Op maandag 21 maart 2011 20:06 schreef Bastard het volgende:
Valt me nog mee dat ze niet ging stampvoeten en krabben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |