Dat heb ik bij Gerard.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:04 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik begin haar een arrogant wijf te vinden.
Normale mensen praten met verschillende gezichtsuidrukkingen tijdens het geprek.
Zij heeft steeds dezelde, die verveelde blik van ik weet waar ik het over heb en als ik het niet weet doe ik net alsof.
het interesseert me niet maar dit is wat ik ervan vind.
Fakking irritant dat smoel van der
die heeft toch wel gezichtsuitdrukkingenquote:
ik krijg er onderbuik gevoelens vanquote:Op maandag 21 maart 2011 18:10 schreef ieniemieniee het volgende:
joanna heeft een onderbuik. geen onderkin, een onderbuik.
Haar oren schijnen door.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:15 schreef beequeen het volgende:
Jo denkt dat Geer niet meer zo lekker ligt bij de kijker. Nou Jo, daar vergis je je in.
Maar het ligt natuurlijk aan het knip en plakwerk.
kan die snol wel denken dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:15 schreef beequeen het volgende:
Jo denkt dat Geer niet meer zo lekker ligt bij de kijker. Nou Jo, daar vergis je je in.
Maar het ligt natuurlijk aan het knip en plakwerk.
Kijk maar ik heb geen voetschimmelquote:
Mag ook gelijk die andere COS gesloten worden.....quote:Op maandag 21 maart 2011 18:10 schreef Toverheks het volgende:
Is er een MOD in de buurt......mag me titel worden veranderd in Apies kijken!!!!
Dus Gerard niet meer?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:17 schreef beequeen het volgende:
Jo weet/ denkt dat K, S en S genomineers zijn. Heeft ze niet gehoord, maar dat denkt ze.
gaat ze peniskokers breien?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:16 schreef Soury het volgende:
Hoorde ik dat goed. Jo wil breinaalden om leuke dingetjes te maken.
Badpakjes!quote:Op maandag 21 maart 2011 18:16 schreef Soury het volgende:
doorgekregen van oma zeker.....quote:Op maandag 21 maart 2011 18:17 schreef beequeen het volgende:
Jo weet/ denkt dat K, S en S genomineers zijn. Heeft ze niet gehoord, maar dat denkt ze.
Jo lult onzin...... Nooit opgevallen?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:17 schreef beequeen het volgende:
Ja, tankini's breien voor de dames. That is da bomb.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:16 schreef Soury het volgende:
nee dat was me nou nog nooit opgevallenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:18 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Jo lult onzin...... Nooit opgevallen?
Handigquote:
Komt alleen bagger uit haar mond, met een zgn, semi-intellectueel sausje.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:18 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Jo lult onzin...... Nooit opgevallen?
Graag alleen caps van SST!quote:
Nah hoe ken dat nou, die lacht, die kijkt serieus, die kan bedenkelijk kijken die heeft honderd manieren van kijken integenstelling tot flapoorquote:
Wat is hier nou mis mee??quote:Op maandag 21 maart 2011 18:10 schreef ieniemieniee het volgende:
joanna heeft een onderbuik. geen onderkin, een onderbuik.
wat moet er anders uit een strontschuit komen?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:19 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Komt alleen bagger uit haar mond, met een zgn, semi-intellectueel sausje.
heel veelquote:Op maandag 21 maart 2011 18:20 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Wat is hier nou mis mee??
[ afbeelding ]
alles, gelukkig vergaat hetquote:Op maandag 21 maart 2011 18:20 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen Secret Story Caps!!quote:
Met alle respect......quote:
die gaat dan helemaal door het lint maar mammie zorgt er wel voor dat ze niet genomineerd word hoor. In ieder geval niet naar huis hoeft.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:20 schreef Myraela het volgende:
Wat zal jo schrikken als ze zelf op die nominatiestoel moet. Graag camera's in de aanslag houden
Niks !!! Die foto lult iig je oren niet van je kop met onzinquote:Op maandag 21 maart 2011 18:20 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:19 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Graag alleen caps van SST!
(wie is dit btw)
Ja joh, jaag al die jaloerse 'dames' hier nog meer op de kast...quote:Op maandag 21 maart 2011 18:20 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk morgenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:23 schreef meneertje1972 het volgende:
Weet iemand wanneer we nominaties weten? Komt dat straks in de live uitzending?
dat mijn smaak anders is dan die van jou betekent niet dat ik geen smaak hebquote:Op maandag 21 maart 2011 18:22 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Met alle respect......
Dan heb je geen smaak.
Ze is ook niet mijn favoriet, maar daarom is ze toch niet lelijk.
Hier lacht ze, dat doet ze anders nooitttttt hoorrrrrrquote:Op maandag 21 maart 2011 18:20 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vinden ze over 3000 jaar de neptieten van Joanna en dan komen die in het Leids Oudheidkundig Museum te liggen als trekpleister.quote:
Dat moet t zijn akveor.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja joh, jaag al die jaloerse 'dames' hier nog meer op de kast...
dacht dat het een hondje wasquote:Op maandag 21 maart 2011 18:25 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Met de enige echte liefde op de voorgrond, het zwarte schaapje.
Niets, zou ik je een paar weken geleden geantwoord hebben.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:20 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat broekje lubbertquote:Op maandag 21 maart 2011 18:20 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Da's duidelijk dat we niet dezelfde smaak hebben,quote:Op maandag 21 maart 2011 18:24 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat mijn smaak anders is dan die van jou betekent niet dat ik geen smaak heb
nep/gemaakt is gewoon niet mijn smaak
Maaike kijkt spijtvol voor zich uit en denkt, had ik m'n tieten nog maar gehoudenquote:
Is dat nazi flip niet, die zich verstoten voeltquote:Op maandag 21 maart 2011 18:27 schreef Darakka het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat gerard die daar ligt?
Denk ook dat het Philip isquote:Op maandag 21 maart 2011 18:28 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Is dat nazi flip niet, die zich verstoten voelt
ze heeft wel 10000% gelijkquote:Op maandag 21 maart 2011 18:27 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ook hoe Joanne Aafke corrigeert: Musea.
A: Wat?
J: Het is musea
A: Oke, musea dus
A gaat verder met gesprek
Jemig,,,
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:29 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Fakking ja. Weet ik. MAar het was dat toontje. Jufje Jo vertelt aan Aafke hoe het moet.
je kunt wel zeggen 'met alle repect' maar dat wil niet zeggen dat wat volgt respectvol is, zeggen dat ik geen smaak heb omdat die verschilt van die van jou is niet respectvol.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:27 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Da's duidelijk dat we niet dezelfde smaak hebben,
ik zei ook "met alle respect".
Het gaat mij erom dat ze volgens het commentaar zo de grond in wordt getrapt, en dat gaat wel erg ver.
Immers zijn er toch veel lelijkere vrouwen?
Of begin ik blind te worden?
Viel me ook al op dat die wel echt super goor zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 18:30 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Jo mag de ramen wel een's lappen
Mooie meid vind ik het.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:30 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:29 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Fakking ja. Weet ik. MAar het was dat toontje. Jufje Jo vertelt aan Aafke hoe het moet.
Jo mag wel eens optyfen dat is beter....quote:Op maandag 21 maart 2011 18:30 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Het is gewoon commentaar.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:27 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Da's duidelijk dat we niet dezelfde smaak hebben,
ik zei ook "met alle respect".
Het gaat mij erom dat ze volgens het commentaar zo de grond in wordt getrapt, en dat gaat wel erg ver.
Immers zijn er toch veel lelijkere vrouwen?
Of begin ik blind te worden?
Kan me er precies wat bij voorstellen.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:29 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Dat krijg je niet meer schoon dat is nl kalk en dat krijg je er eeeeeeeeeeeeeeecht niet af. had ze nl al gezegd tegen d'r stem ons engeltjequote:Op maandag 21 maart 2011 18:30 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
morgen dacht ikquote:Op maandag 21 maart 2011 18:23 schreef meneertje1972 het volgende:
Weet iemand wanneer we nominaties weten? Komt dat straks in de live uitzending?
quote:
De stem had haar een verfkrabbertje moeten geven. Eeeeeeeeeecht weeeeeel dat je het er dan vanaf krijgtquote:Op maandag 21 maart 2011 18:32 schreef SIRA het volgende:
[..]
Dat krijg je niet meer schoon dat is nl kalk en dat krijg je er eeeeeeeeeeeeeeecht niet af. had ze nl al gezegd tegen d'r stem ons engeltje
en kunnen ook nog lekker krimpen en dan heb je alleen tepellapjes.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:35 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zit net te bedenken, Als Stientje Sorbo bikini`s gaat breien hoop ik natuurlijk wel van katoen, gaat zo lekker lubberen en hangen en uitrekken, mooie tv beelden![]()
Beste Vultarin.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:29 schreef Vultarian het volgende:
[..]
je kunt wel zeggen 'met alle repect' maar dat wil niet zeggen dat wat volgt respectvol is, zeggen dat ik geen smaak heb omdat die verschilt van die van jou is niet respectvol.
er zijn inderdaad lelijkere vrouwen maar dat vroeg je niet![]()
er is daar niks te doen in huis ze kan gaan sporten maar daar heeft ze geen zin in want dan wordt ze moequote:Op maandag 21 maart 2011 18:36 schreef SIRA het volgende:
Heeft Laura nachtdienst gehad ofzo? Hoezo ligt ze overdag altijd op bed ?
Dan doen "meisje-meisjes" die zoals ze zegt zo gevoelig zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:36 schreef SIRA het volgende:
Heeft Laura nachtdienst gehad ofzo? Hoezo ligt ze overdag altijd op bed ?
hahahaa maar dat bedacht ik me inenen laat *de stem* maar een paar bollen katoen het hok ingooienquote:Op maandag 21 maart 2011 18:36 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en kunnen ook nog lekker krimpen en dan heb je alleen tepellapjes.
Zoals ze vanmiddag zei, sporten vind ze niks alleen om te winnen, dus teamsporten.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:38 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
er is daar niks te doen in huis ze kan gaan sporten maar daar heeft ze geen zin in want dan wordt ze moe![]()
Ik denk ook dat een groot deel van de beledigingen ontstaan zijn uit irritaties over haar enorme kutkarakter. Dan worden zelfs de mooiste mensen gedrochten.quote:Beste Vultarin.
Ik bedoel alleen maar dat Joanne nou niet zo lelijk is dat ze volledig de grond in getrapt moet worden. Dat iedereen daar een verschillende mening over haar heeft, is duidelijk.
Sorry wanneer ik je heb beledigd.
Ze is wel typisch gevalletje korfbal idd.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:40 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Zoals ze vanmiddag zei, sporten vind ze niks alleen om te winnen, dus teamsporten.
wat zou ze dan doen? Korfbalpaal?
je hebt me niet beledigd hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 18:37 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Beste Vultarin.
Ik bedoel alleen maar dat Joanne nou niet zo lelijk is dat ze volledig de grond in getrapt moet worden. Dat iedereen daar een verschillende mening over haar heeft, is duidelijk.
Sorry wanneer ik je heb beledigd.
eenschquote:Op maandag 21 maart 2011 18:42 schreef Toverheks het volgende:
vind Sharon gewoon de mooiste in het huis lekkere hollandse meid, maar joanna is niet lelijk hoor totaal niet, al is er dingentjes verbouwd maar voor de meeste mannen is joanna natuurlijk het beste plaatje
Ik vind Joanna totaal niet mooiquote:Op maandag 21 maart 2011 18:42 schreef Toverheks het volgende:
vind Sharon gewoon de mooiste in het huis lekkere hollandse meid, maar joanna is niet lelijk hoor totaal niet, al is er dingentjes verbouwd maar voor de meeste mannen is joanna natuurlijk het beste plaatje
Volgens broertje Sorbo dan he.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:43 schreef Toverheks het volgende:
Stientje Sorbo mooie meid maar met een ongelooflijk kutkarakter
dat zeg ik Sharon is lekkere meid, beetje vol hollands uit de klei getrokken, mooie kop met prachtige ogen moet je maar goed kijkenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind Joanna totaal niet mooi
Sharon is gewoon heel mooi omdat ze lekker zichzelf is
is dat nou kapotgeneukt dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:43 schreef Flow3r het volgende:
Mo is kapot, omdat ze heeft liggen neuken, de anderen zijn ook kapot omdat zij heeft liggen neuken
quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:43 schreef Flow3r het volgende:
Mo is kapot, omdat ze heeft liggen neuken, de anderen zijn ook kapot omdat zij heeft liggen neuken
Niet alleen voor mannen hoor, ik val niet eens op vrouwen. Joanna.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:42 schreef Toverheks het volgende:
Klopt.. die ogenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat zeg ik Sharon is lekkere meid, beetje vol hollands uit de klei getrokken, mooie kop met prachtige ogen moet je maar goed kijken
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat zeg ik Sharon is lekkere meid, beetje vol hollands uit de klei getrokken, mooie kop met prachtige ogen moet je maar goed kijken
Alex voelt zich nu helemaal de man met dat tandenstokertje in zn mond.quote:[img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/3s.gif[/img] Op maandag 21 maart 2011 18:44 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
nee van Karim, die loopt ook dagelijks op een stokje te kauwenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:46 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Alex voelt zich nu helemaal de man met dat tandenstokertje in zn mond.
Dat heeft hij vast bij het figureren bij een of andere detective afgekeken... \
En die heeft dit uren voor de spiegel staan oefenen
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:46 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Alex voelt zich nu helemaal de man met dat tandenstokertje in zn mond.
Dat heeft hij vast bij het figureren bij een of andere detective afgekeken... \
En die heeft dit uren voor de spiegel staan oefenen
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat krijg je als je veel sport.quote:
een inhoud heeft ze niet,dus ja...quote:Op maandag 21 maart 2011 18:45 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
Joanna vind ik ook wel mooi, maar die alleen aan de buitenkant
Allemaal op de bank en dan zelf laten vertellen, mét motivatie erbij. Zou geweldige tv zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:48 schreef mazaru het volgende:
Van mij mogen ze vertellen wie er genomineerd staan. Dan krijg je weer lekker van die verontwaardigde gezichten
Lantaarnpaal moet stevig zijn! Anders valtie omquote:Op maandag 21 maart 2011 18:48 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Dat krijg je als je veel sport.
Nah volgens mij sport ze helemaal niet veel aan dat lichaam te zien.
Plaketiquette voor op haar schriftenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:48 schreef SIRA het volgende:
Hahaha Joanna heeft etiquette les gehad. Iemand gezien hoe ze toen ze vast zat aan Geer, dat ei naar binnen zat te proppen. Inderdaad heel erg keurigjes
Ik hoor vooral 'ik'quote:Op maandag 21 maart 2011 18:50 schreef beequeen het volgende:
Jo MUTE nu, kan dat mens niet meer aanhoren. Beter, groter, knapper.
quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:50 schreef D. het volgende:
[..]
Bijlezen?
teruglezen bedoel jeDa's voor mietjes
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:50 schreef Anneloortje het volgende:
Het mooiste is dat het broertje van Stientje meer verdient dan Alex
echt ben benieuwt wanneer er een dwangbuis in het huis wordt afgeleverdt voor haarquote:Op maandag 21 maart 2011 18:49 schreef suzi1 het volgende:
ze zijn niet gelovig maar moeten wel naar speciale godsdienstles, om te weten hoe mensen denken die wel geloven
aldus jo over haar thuisleven
kom op zeg!
Of allemaal op de bank en dan de ongecensureerde nominaties op de plasma laten zien.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Allemaal op de bank en dan zelf laten vertellen, mét motivatie erbij. Zou geweldige tv zijn.
Dat zei ie nietquote:Op maandag 21 maart 2011 18:50 schreef Anneloortje het volgende:
Het mooiste is dat het broertje van Stientje meer verdient dan Alex
quote:
broertje is toch pas 9quote:Op maandag 21 maart 2011 18:51 schreef sjaakspark het volgende:
Wat een ... broertje zal dat zijn. Ja hoor elke dag werken en sporten tafeldekken koken. Tuurlijk Joanna
Ja, zo ging het hier thuis ook hoor. Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:49 schreef suzi1 het volgende:
ze zijn niet gelovig maar moeten wel naar speciale godsdienstles, om te weten hoe mensen denken die wel geloven
aldus jo over haar thuisleven
kom op zeg!
Ik bedoel dat wat jij zegt onjuist isquote:Op maandag 21 maart 2011 18:52 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Nee dat zou erbij moeten komen, dat hij er trots op is.
ik vind dat heel raar om daarvoor naar een speciale school te gaan. zeker anno nu en dat de media er vol mee staatquote:Op maandag 21 maart 2011 18:53 schreef AYLI het volgende:
[..]
Ja, zo ging het hier thuis ook hoor. Wat is daar mis mee?
Is het weer die periode van de maand?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:53 schreef Anneloortje het volgende:
Alex heeft in een 5 stereenhotel gewerkt. Vast de plees geschrobd
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:54 schreef mYsca het volgende:
[..]
Hij heeft het zelf gezegd. Dus neem aan dat hij het zelf wel weet
tenzij je moslim bent... ?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:54 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik vind dat heel raar om daarvoor naar een speciale school te gaan. zeker anno nu en dat de media er vol mee staat
Hier ookquote:Op maandag 21 maart 2011 18:53 schreef AYLI het volgende:
[..]
Ja, zo ging het hier thuis ook hoor. Wat is daar mis mee?
Dat je niet gelovig bent wil niet zeggen dat je jezelf er niet voor hoeft te interesseren. Er bestaan een hoop misverstanden over het geloof. JUIST nu zou het handig zijn als mensen er eens wat meer over leren, zou een hoop vooroordelen uit de wereld helpen.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:54 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik vind dat heel raar om daarvoor naar een speciale school te gaan. zeker anno nu en dat de media er vol mee staat
Hoe moeilijk kan dat zijn?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is te kort dag.. knippen en plakken he
Stelletje amateurs zijn het als ze dat niet op tijd klaar kunnen hebbenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is te kort dag.. knippen en plakken he
vroeger zat godsdienst standaar tussen de lesprogramma's op een gewone schoolquote:Op maandag 21 maart 2011 18:56 schreef AYLI het volgende:
[..]
Dat je niet gelovig bent wil niet zeggen dat je jezelf er niet voor hoeft te interesseren. Er bestaan een hoop misverstanden over het geloof. JUIST nu zou het handig zijn als mensen er eens wat meer over leren, zou een hoop vooroordelen uit de wereld helpen.
Ze woont in overschie vlak bij blijdorpquote:Op maandag 21 maart 2011 18:56 schreef Myraela het volgende:
Jo zei het zelf woont in een dorp in rotterdam moet het kamp wezen
wanneer komt dr eerste huilbui?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:55 schreef Flow3r het volgende:
Monique zet de knop om
21 maart om 18.39
De komende tijd is ze relaxed.
Monique heeft er genoeg van dat haar ouders en vrienden de afgelopen tijd alleen een boze en verdrietige Monique zagen. De komende tijd wil ze meer relaxed zijn. Dat is voor haar huisgenoten en vooral Maik natuurlijk ook wel zo fijn.
![]()
![]()
![]()
we zullen zien
Zo is datquote:Op maandag 21 maart 2011 18:57 schreef Little_Lunatic het volgende:
D'r broertje heeft met al die dingen die hij MOET doen toch helemaal géén kans om gewoon kind te zijn ??
Zodra de nominaties bekend worden gemaakt.quote:
Nou, ik woon in het grootste boerengat van Noord-Brabant.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:57 schreef suzi1 het volgende:
[..]
vroeger zat godsdienst standaar tussen de lesprogramma's op een gewone school
weet niet hoe dat nu is.
maar ik woon niet in de randstad, misschien dat ik er daarom anders over denk
Wedje maken ??quote:
Ik woon in randstad en kreeg t ook, alleen heette het geen godsdienst maar katechese.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:57 schreef suzi1 het volgende:
[..]
vroeger zat godsdienst standaar tussen de lesprogramma's op een gewone school
weet niet hoe dat nu is.
maar ik woon niet in de randstad, misschien dat ik er daarom anders over denk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |