Ik kan echt goed luisteren, maar heb bij haar meestal na 1 minuut geen idee meer waar ze het over heeft.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is zo'n woordenbrij dat het meer een soort achtergrondruis wordt.
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:00 schreef Vultarian het volgende:
[..]
shit ik ben mijn kip vergeten uit de vriezer te halen
Toch komt dat ook door dat eieren gedoe. Ze mogen niks zeggen wat er in de KvdW gebeurt, dat maakt het toch lastiger.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:02 schreef Day het volgende:
Ik kan echt goed luisteren, maar heb bij haar meestal na 1 minuut geen idee meer waar ze het over heeft.![]()
Probeerde net dat verhaal over flip te volgen, maar helaas.
Ik begin haar een arrogant wijf te vinden.quote:
Daar heb ik bij haar echt last van. Er zit meestal geen kop of staart aan. Net als van de week, toen ze ging vertellen over het 'ding' over iemand wat ze 'ontdekt' had.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:02 schreef Day het volgende:
[..]
Ik kan echt goed luisteren, maar heb bij haar meestal na 1 minuut geen idee meer waar ze het over heeft.![]()
Probeerde net dat verhaal over flip te volgen, maar helaas.
last van Bloedblarenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:05 schreef mYsca het volgende:
Mo ligt nu wel erg vaak met de beentjes gespreid omhoog.
+1quote:Op maandag 21 maart 2011 18:04 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik begin haar een arrogant wijf te vinden.
Normale mensen praten met verschillende gezichtsuidrukkingen tijdens het geprek.
Zij heeft steeds dezelde, die verveelde blik van ik weet waar ik het over heb en als ik het niet weet doe ik net alsof.
het interesseert me niet maar dit is wat ik ervan vind.
Fakking irritant dat smoel van der
Kijk weer hetzelfde smoelquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:04 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Normale mensen praten met verschillende gezichtsuidrukkingen tijdens het geprek.
Zij heeft steeds dezelde, die verveelde blik van ik weet waar ik het over heb en als ik het niet weet doe ik net alsof.
Speciaal voor jou danquote:Op maandag 21 maart 2011 18:04 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |