Ik geloof het bijna niet, ze weet dat hij altijd op haar zal stemmen... vorige keer was hij ook genomineerd, zou wel dom zijn om het niet te doen...quote:Op maandag 21 maart 2011 17:04 schreef suzi1 het volgende:
laura gaat niet stemmen op flippie
ze is voor het eerst geswitched
of de tepels van Flip.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die kijkt niet verder dan haar eigen tieten naar voren staan.
Nomineren ... dat kan wel natuurlijk maar dat ze weer terug komt dan .... daar ben ik wel van overtuigd ( helaas )quote:Op maandag 21 maart 2011 17:05 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
De enige officiele manier om mensen weg te werken is de nominatie.
De makers laten Jo niet nomineren...
Mochten ze dat dan toch doen, stellen ze haar aan het begin van de liveshow meteen vrij van eliminatie....
weet wel zeker als Stientje S genomineerd is dat ze terug mag komenquote:Op maandag 21 maart 2011 17:07 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Nomineren ... dat kan wel natuurlijk maar dat ze weer terug komt dan .... daar ben ik wel van overtuigd ( helaas )
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:07 schreef Sjalalamantha het volgende:
Spreidt Moniek nu haar intelligentie ten toon met wiskundige kans formules?
commentaar op streamsquote:
tja de politiek he, ze kent het stem systeem!quote:Op maandag 21 maart 2011 17:07 schreef Sjalalamantha het volgende:
omdat de ander vol is, het gaat tot 301 en dan wordt er een nieuwe geopendquote:
die spreid toch alleen haar beentjes?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:07 schreef Sjalalamantha het volgende:
Dit dus. Ik heb bewoners regelmatig horen zeggen dat opnames overnieuw moesten. Tel uit je winst.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:05 schreef Capt1caveman het volgende:
De enige officiele manier om mensen weg te werken is de nominatie.
De makers laten Jo niet nomineren...
Mochten ze dat dan toch doen, stellen ze haar aan het begin van de liveshow meteen vrij van eliminatie....
Nominaties opnieuw is meer om het vloeiend op beeld over te laten komen, maargoed je hebt altijd mensen die geloven in conspiracy theoriesquote:Op maandag 21 maart 2011 17:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit dus. Ik hen bewoners regelmatig horen zeggen dat opnames overnieuw moesten. Tel uit je winst.
jo en philipquote:Op maandag 21 maart 2011 17:09 schreef Sjalalamantha het volgende:
En Moniek heeft op een dame gestemd die haar is tegengevallen... Legt Jootje het Loodje?
Ik denk Joannaquote:
Jij gaat dus geld verspillen met bellen omdat je zeker weet dat alles eerlijk loopt daarzo....quote:Op maandag 21 maart 2011 17:09 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Nominaties opnieuw is meer om het vloeiend op beeld over te laten komen, maargoed je hebt altijd mensen die geloven in conspiracy theories
Pijpen duurt even.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:09 schreef PoezeligDing het volgende:
En Jo blijft weer het langst in de kamer.
Ze voldoet precies aan mijn verwachtingenquote:Op maandag 21 maart 2011 17:10 schreef NenaLois het volgende:
Ik denk ook Joanna. Joanna valt toch ook ontzettend tegen.
Geloof me maar, Jo is niet genomineerd.....quote:Op maandag 21 maart 2011 17:10 schreef knagsje het volgende:
Jo krijgt normaal gesproken 5 stemmen, maarja mamma he
we zullen volgende keer beter ons best doenquote:
Op dit punt geloof ik je niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:11 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Geloof me maar, Jo is niet genomineerd.....
Als je opgelet hebt, heb je kunnen zien dat Jo voor ze geroepen heeft haar botox in vorm gerold.....quote:Op maandag 21 maart 2011 17:11 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Hangt van de kwaliteit van de beurt af... :p Haar lippen zijn wel harder door de botox
Neee ze heeft deze keer geswitched, servio zeker en ik denk dat ze aafke heeft genomineerd.quote:
Dat hoop ik dus ook hahah ...quote:Op maandag 21 maart 2011 17:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop werkelijk:
Gerard
Joanna
Servio
Gerard die krijgt toch wel genoeg stemmen, dus is een win win situatie, dan gaat er sowieso één irritant persoon uit.
dat is voor mij ook het ideale scenarioquote:Op maandag 21 maart 2011 17:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop werkelijk:
Gerard
Joanna
Servio
Gerard die krijgt toch wel genoeg stemmen, dus is een win win situatie, dan gaat er sowieso één irritant persoon uit.
Daar ben ik al heel lang achter en heb er zelfs bevestiging van dat er niets met stemmen wordt gedaan bij dit soort programma's (hoe kan ik helaas niet zeggen). Maar ik vraag me wel af hoe ze invloed kunnen utioefenen op wie iemand een nominatie uitbrengt.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:10 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Jij gaat dus geld verspillen met bellen omdat je zeker weet dat alles eerlijk loopt daarzo....
je mag het ons best vertellen hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 17:12 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Daar ben ik al heel lang achter en heb er zelfs bevestiging van dat er niets met stemmen wordt gedaan bij dit soort programma's (hoe kan ik helaas niet zeggen). Maar ik vraag me wel af hoe ze invloed kunnen utioefenen op wie iemand een nominatie uitbrengt.
Sturen middels gesprekken.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:12 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Daar ben ik al heel lang achter en heb er zelfs bevestiging van dat er niets met stemmen wordt gedaan bij dit soort programma's (hoe kan ik helaas niet zeggen). Maar ik vraag me wel af hoe ze invloed kunnen utioefenen op wie iemand een nominatie uitbrengt.
Maaikk KOMMMMMM NUUUUUquote:
Ik bene r zeker van, ze is NIET genomineerd....quote:Op maandag 21 maart 2011 17:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Op dit punt geloof ik je niet.
Dit rijtje hoop ik ook.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop werkelijk:
Gerard
Joanna
Servio
Die krijgt een tussenstand en hoe ze de anderen moet manipuleren, omdat iedereen voor haar al op haar heeft gestemd.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:09 schreef PoezeligDing het volgende:
En Jo blijft weer het langst in de kamer.
Dan verschillen wij van mening, we zullen zienquote:Op maandag 21 maart 2011 17:13 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik bene r zeker van, ze is NIET genomineerd....
Jo is De Baas van de stem, dus word nu niet genomineerd...
Het heeft iets te maken met vertrouwelijke informatie, dus dat gaat helaas nietquote:
ik geloof dat ook jaquote:Op maandag 21 maart 2011 17:13 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Oftewel: Joanna heeft immuniteitquote:Op maandag 21 maart 2011 17:13 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Alles gebeurt achter gesloten deuren.....quote:Op maandag 21 maart 2011 17:12 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
quote:Die krijgt een tussenstand en hoe ze de anderen moet manipuleren, omdat iedereen voor haar al op haar heeft gestemd.
Als ze in hun upje in de kamer van de waarheid zitten.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:12 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Jo moet haast wel genomineerd staan, Aafke, Mo, Laura, Gerard, Karim, Sharon en maik die nomineren haar sowieso (denk ik)quote:Op maandag 21 maart 2011 17:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dan verschillen wij van mening, we zullen zien
ben jij een bn-er die ook aan zoiets mee heeft gedaan ofzoquote:Op maandag 21 maart 2011 17:13 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Het heeft iets te maken met vertrouwelijke informatie, dus dat gaat helaas niet
Begin er dan niet over als je dat laffe excuus gebruikt....quote:Op maandag 21 maart 2011 17:13 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, als mensen het er niet mee eens zijn komt dat echt wel uit in het huis als ze vertellen wie genomineerd heeft etc. Dan had je daar wel hints over opgevangen. Ik ben tot nu toe namelijk nog niet echt verrast door keuzes van mensen mbt de nominaties.quote:
dan heeft het dus ook geen enkele waarde om te vermelden dat je er bevestiging van hebtquote:Op maandag 21 maart 2011 17:13 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik heb er al een paar keer allesbehalve naast gezetenquote:Op maandag 21 maart 2011 17:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dan verschillen wij van mening, we zullen zien
Ik zeg niet dat het (nu) gebeurd, zeker omdat ze tot nu toe hun eigen nominaties in het huis bekend maken, maar als dat niet meer gebeurd, tsjah.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:15 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, als mensen het er niet mee eens zijn komt dat echt wel uit in het huis als ze vertellen wie genomineerd heeft etc. Dan had je daar wel hints over opgevangen. Ik ben tot nu toe namelijk nog niet echt verrast door keuzes van mensen mbt de nominaties.
Toch sla ik die gezonde hap maar ff overquote:
Ik hoor het vanaaf van je oke? Ben er vandeurquote:Op maandag 21 maart 2011 17:16 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik heb er al een paar keer allesbehalve naast gezeten
Geen BNer, wel iemand die wel is onderzoek heeft gedaan bij dergelijke organisaties. Meer kan ik er helaas niet over vertellen. Doe er mee wat je wil.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:15 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ben jij een bn-er die ook aan zoiets mee heeft gedaan ofzo
want als je anoniem bent kan je gewoon alles zeggen hoor
Mijn vriendin is eindredactrice van 2 glossybladen, van haar weet ik dat een horescoop uit de duim gezogen is, ze verzinnen zelf ietsquote:Op maandag 21 maart 2011 17:15 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dan heeft het dus ook geen enkele waarde om te vermelden dat je er bevestiging van hebt
buhbyequote:Op maandag 21 maart 2011 17:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik hoor het vanaaf van je oke? Ben er vandeur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |