Neee ze heeft deze keer geswitched, servio zeker en ik denk dat ze aafke heeft genomineerd.quote:
Dat hoop ik dus ook hahah ...quote:Op maandag 21 maart 2011 17:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop werkelijk:
Gerard
Joanna
Servio
Gerard die krijgt toch wel genoeg stemmen, dus is een win win situatie, dan gaat er sowieso één irritant persoon uit.
dat is voor mij ook het ideale scenarioquote:Op maandag 21 maart 2011 17:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop werkelijk:
Gerard
Joanna
Servio
Gerard die krijgt toch wel genoeg stemmen, dus is een win win situatie, dan gaat er sowieso één irritant persoon uit.
Daar ben ik al heel lang achter en heb er zelfs bevestiging van dat er niets met stemmen wordt gedaan bij dit soort programma's (hoe kan ik helaas niet zeggen). Maar ik vraag me wel af hoe ze invloed kunnen utioefenen op wie iemand een nominatie uitbrengt.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:10 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Jij gaat dus geld verspillen met bellen omdat je zeker weet dat alles eerlijk loopt daarzo....
je mag het ons best vertellen hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 17:12 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Daar ben ik al heel lang achter en heb er zelfs bevestiging van dat er niets met stemmen wordt gedaan bij dit soort programma's (hoe kan ik helaas niet zeggen). Maar ik vraag me wel af hoe ze invloed kunnen utioefenen op wie iemand een nominatie uitbrengt.
Sturen middels gesprekken.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:12 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Daar ben ik al heel lang achter en heb er zelfs bevestiging van dat er niets met stemmen wordt gedaan bij dit soort programma's (hoe kan ik helaas niet zeggen). Maar ik vraag me wel af hoe ze invloed kunnen utioefenen op wie iemand een nominatie uitbrengt.
Maaikk KOMMMMMM NUUUUUquote:
Ik bene r zeker van, ze is NIET genomineerd....quote:Op maandag 21 maart 2011 17:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Op dit punt geloof ik je niet.
Dit rijtje hoop ik ook.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop werkelijk:
Gerard
Joanna
Servio
Die krijgt een tussenstand en hoe ze de anderen moet manipuleren, omdat iedereen voor haar al op haar heeft gestemd.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:09 schreef PoezeligDing het volgende:
En Jo blijft weer het langst in de kamer.
Dan verschillen wij van mening, we zullen zienquote:Op maandag 21 maart 2011 17:13 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik bene r zeker van, ze is NIET genomineerd....
Jo is De Baas van de stem, dus word nu niet genomineerd...
Het heeft iets te maken met vertrouwelijke informatie, dus dat gaat helaas nietquote:
ik geloof dat ook jaquote:Op maandag 21 maart 2011 17:13 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Oftewel: Joanna heeft immuniteitquote:Op maandag 21 maart 2011 17:13 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |