Ik geloof het bijna niet, ze weet dat hij altijd op haar zal stemmen... vorige keer was hij ook genomineerd, zou wel dom zijn om het niet te doen...quote:Op maandag 21 maart 2011 17:04 schreef suzi1 het volgende:
laura gaat niet stemmen op flippie
ze is voor het eerst geswitched
of de tepels van Flip.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die kijkt niet verder dan haar eigen tieten naar voren staan.
Nomineren ... dat kan wel natuurlijk maar dat ze weer terug komt dan .... daar ben ik wel van overtuigd ( helaas )quote:Op maandag 21 maart 2011 17:05 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
De enige officiele manier om mensen weg te werken is de nominatie.
De makers laten Jo niet nomineren...
Mochten ze dat dan toch doen, stellen ze haar aan het begin van de liveshow meteen vrij van eliminatie....
weet wel zeker als Stientje S genomineerd is dat ze terug mag komenquote:Op maandag 21 maart 2011 17:07 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Nomineren ... dat kan wel natuurlijk maar dat ze weer terug komt dan .... daar ben ik wel van overtuigd ( helaas )
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:07 schreef Sjalalamantha het volgende:
Spreidt Moniek nu haar intelligentie ten toon met wiskundige kans formules?
commentaar op streamsquote:
tja de politiek he, ze kent het stem systeem!quote:Op maandag 21 maart 2011 17:07 schreef Sjalalamantha het volgende:
omdat de ander vol is, het gaat tot 301 en dan wordt er een nieuwe geopendquote:
die spreid toch alleen haar beentjes?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:07 schreef Sjalalamantha het volgende:
Dit dus. Ik heb bewoners regelmatig horen zeggen dat opnames overnieuw moesten. Tel uit je winst.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:05 schreef Capt1caveman het volgende:
De enige officiele manier om mensen weg te werken is de nominatie.
De makers laten Jo niet nomineren...
Mochten ze dat dan toch doen, stellen ze haar aan het begin van de liveshow meteen vrij van eliminatie....
Nominaties opnieuw is meer om het vloeiend op beeld over te laten komen, maargoed je hebt altijd mensen die geloven in conspiracy theoriesquote:Op maandag 21 maart 2011 17:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit dus. Ik hen bewoners regelmatig horen zeggen dat opnames overnieuw moesten. Tel uit je winst.
jo en philipquote:Op maandag 21 maart 2011 17:09 schreef Sjalalamantha het volgende:
En Moniek heeft op een dame gestemd die haar is tegengevallen... Legt Jootje het Loodje?
Ik denk Joannaquote:
Jij gaat dus geld verspillen met bellen omdat je zeker weet dat alles eerlijk loopt daarzo....quote:Op maandag 21 maart 2011 17:09 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Nominaties opnieuw is meer om het vloeiend op beeld over te laten komen, maargoed je hebt altijd mensen die geloven in conspiracy theories
Pijpen duurt even.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:09 schreef PoezeligDing het volgende:
En Jo blijft weer het langst in de kamer.
Ze voldoet precies aan mijn verwachtingenquote:Op maandag 21 maart 2011 17:10 schreef NenaLois het volgende:
Ik denk ook Joanna. Joanna valt toch ook ontzettend tegen.
Geloof me maar, Jo is niet genomineerd.....quote:Op maandag 21 maart 2011 17:10 schreef knagsje het volgende:
Jo krijgt normaal gesproken 5 stemmen, maarja mamma he
we zullen volgende keer beter ons best doenquote:
Op dit punt geloof ik je niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:11 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Geloof me maar, Jo is niet genomineerd.....
Als je opgelet hebt, heb je kunnen zien dat Jo voor ze geroepen heeft haar botox in vorm gerold.....quote:Op maandag 21 maart 2011 17:11 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Hangt van de kwaliteit van de beurt af... :p Haar lippen zijn wel harder door de botox
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |