Of allemaal op de bank en dan de ongecensureerde nominaties op de plasma laten zien.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Allemaal op de bank en dan zelf laten vertellen, mét motivatie erbij. Zou geweldige tv zijn.
Dat zei ie nietquote:Op maandag 21 maart 2011 18:50 schreef Anneloortje het volgende:
Het mooiste is dat het broertje van Stientje meer verdient dan Alex
quote:
broertje is toch pas 9quote:Op maandag 21 maart 2011 18:51 schreef sjaakspark het volgende:
Wat een ... broertje zal dat zijn. Ja hoor elke dag werken en sporten tafeldekken koken. Tuurlijk Joanna
Ja, zo ging het hier thuis ook hoor. Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:49 schreef suzi1 het volgende:
ze zijn niet gelovig maar moeten wel naar speciale godsdienstles, om te weten hoe mensen denken die wel geloven
aldus jo over haar thuisleven
kom op zeg!
Ik bedoel dat wat jij zegt onjuist isquote:Op maandag 21 maart 2011 18:52 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Nee dat zou erbij moeten komen, dat hij er trots op is.
ik vind dat heel raar om daarvoor naar een speciale school te gaan. zeker anno nu en dat de media er vol mee staatquote:Op maandag 21 maart 2011 18:53 schreef AYLI het volgende:
[..]
Ja, zo ging het hier thuis ook hoor. Wat is daar mis mee?
Is het weer die periode van de maand?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:53 schreef Anneloortje het volgende:
Alex heeft in een 5 stereenhotel gewerkt. Vast de plees geschrobd
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:54 schreef mYsca het volgende:
[..]
Hij heeft het zelf gezegd. Dus neem aan dat hij het zelf wel weet
tenzij je moslim bent... ?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:54 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik vind dat heel raar om daarvoor naar een speciale school te gaan. zeker anno nu en dat de media er vol mee staat
Hier ookquote:Op maandag 21 maart 2011 18:53 schreef AYLI het volgende:
[..]
Ja, zo ging het hier thuis ook hoor. Wat is daar mis mee?
Dat je niet gelovig bent wil niet zeggen dat je jezelf er niet voor hoeft te interesseren. Er bestaan een hoop misverstanden over het geloof. JUIST nu zou het handig zijn als mensen er eens wat meer over leren, zou een hoop vooroordelen uit de wereld helpen.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:54 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik vind dat heel raar om daarvoor naar een speciale school te gaan. zeker anno nu en dat de media er vol mee staat
Hoe moeilijk kan dat zijn?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is te kort dag.. knippen en plakken he
Stelletje amateurs zijn het als ze dat niet op tijd klaar kunnen hebbenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is te kort dag.. knippen en plakken he
vroeger zat godsdienst standaar tussen de lesprogramma's op een gewone schoolquote:Op maandag 21 maart 2011 18:56 schreef AYLI het volgende:
[..]
Dat je niet gelovig bent wil niet zeggen dat je jezelf er niet voor hoeft te interesseren. Er bestaan een hoop misverstanden over het geloof. JUIST nu zou het handig zijn als mensen er eens wat meer over leren, zou een hoop vooroordelen uit de wereld helpen.
Ze woont in overschie vlak bij blijdorpquote:Op maandag 21 maart 2011 18:56 schreef Myraela het volgende:
Jo zei het zelf woont in een dorp in rotterdam moet het kamp wezen
wanneer komt dr eerste huilbui?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:55 schreef Flow3r het volgende:
Monique zet de knop om
21 maart om 18.39
De komende tijd is ze relaxed.
Monique heeft er genoeg van dat haar ouders en vrienden de afgelopen tijd alleen een boze en verdrietige Monique zagen. De komende tijd wil ze meer relaxed zijn. Dat is voor haar huisgenoten en vooral Maik natuurlijk ook wel zo fijn.
![]()
![]()
![]()
we zullen zien
Zo is datquote:Op maandag 21 maart 2011 18:57 schreef Little_Lunatic het volgende:
D'r broertje heeft met al die dingen die hij MOET doen toch helemaal géén kans om gewoon kind te zijn ??
Zodra de nominaties bekend worden gemaakt.quote:
Nou, ik woon in het grootste boerengat van Noord-Brabant.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:57 schreef suzi1 het volgende:
[..]
vroeger zat godsdienst standaar tussen de lesprogramma's op een gewone school
weet niet hoe dat nu is.
maar ik woon niet in de randstad, misschien dat ik er daarom anders over denk
Wedje maken ??quote:
Ik woon in randstad en kreeg t ook, alleen heette het geen godsdienst maar katechese.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:57 schreef suzi1 het volgende:
[..]
vroeger zat godsdienst standaar tussen de lesprogramma's op een gewone school
weet niet hoe dat nu is.
maar ik woon niet in de randstad, misschien dat ik er daarom anders over denk
Waarom juist nu? Het is teveel Off Topic, dus doe maar via Pm of DM.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:56 schreef AYLI het volgende:
Dat je niet gelovig bent wil niet zeggen dat je jezelf er niet voor hoeft te interesseren. Er bestaan een hoop misverstanden over het geloof. JUIST nu zou het handig zijn als mensen er eens wat meer over leren, zou een hoop vooroordelen uit de wereld helpen.
Donequote:Op maandag 21 maart 2011 18:59 schreef Flow3r het volgende:
Leuke poll op de site:
http://www.secretstory.nl/
Poll
Gaat er nog meer gezoend worden?
Ja, door Joanna en Philip Nee, alleen geknuffeld door Karim en Laura Ja, door Philip en Aafke Ja, stiekem door Servio en Maik
stemmen we even op Ser en Maik?
goed zo, geloof.. bahquote:Op maandag 21 maart 2011 19:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom juist nu? Het is teveel Off Topic, dus doe maar via Pm of DM.
jij ook al naar een speciale godsdienstschool?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:59 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik woon in randstad en kreeg t ook, alleen heette het geen godsdienst maar katechese.
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:00 schreef iBenny het volgende:
De telefoon wordt straks getest?
Dus in de uitzending gaat de telefoon?
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:00 schreef iBenny het volgende:
De telefoon wordt straks getest?
Dus in de uitzending gaat de telefoon?
Is al een paar weken zo.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:03 schreef dasaliz het volgende:
nominaties morgen pas bekend? is wel kort dag voor de uitzending...
3 meter regel is alleen haalbaar als Jo in het huis is en hij buitenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:03 schreef beequeen het volgende:
Waarom ligt Flip nog als lijk in de tuin? Hij heeft niks anders dan Jo?
je geeft zelf het antwoord alquote:Op maandag 21 maart 2011 19:03 schreef beequeen het volgende:
Nu je het zegtquote:Op maandag 21 maart 2011 19:03 schreef beequeen het volgende:
haha. Btw.. dat meisje was echt niet normaal strak. Niet mooi als je het mij vraagt.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:03 schreef MargrietV het volgende:
Lol.... Joanna heeft de menukaart van haar Moeder niet goed bekeken anders had ze wel kuiltjes in haar wangen gehad.
Blijdorpquote:Op maandag 21 maart 2011 18:56 schreef Myraela het volgende:
Jo zei het zelf woont in een dorp in rotterdam moet het kamp wezen
Lolquote:Op maandag 21 maart 2011 19:04 schreef bamby het volgende:
[..]
Blijdorpwoont er ook nog een uit de gouden kooi een of andere bokito genaamd.
Daarom.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:03 schreef dasaliz het volgende:
nominaties morgen pas bekend? is wel kort dag voor de uitzending...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |