dat zeg ik Sharon is lekkere meid, beetje vol hollands uit de klei getrokken, mooie kop met prachtige ogen moet je maar goed kijkenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind Joanna totaal niet mooi
Sharon is gewoon heel mooi omdat ze lekker zichzelf is
is dat nou kapotgeneukt dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:43 schreef Flow3r het volgende:
Mo is kapot, omdat ze heeft liggen neuken, de anderen zijn ook kapot omdat zij heeft liggen neuken
quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:43 schreef Flow3r het volgende:
Mo is kapot, omdat ze heeft liggen neuken, de anderen zijn ook kapot omdat zij heeft liggen neuken
Niet alleen voor mannen hoor, ik val niet eens op vrouwen. Joanna.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:42 schreef Toverheks het volgende:
vind Sharon gewoon de mooiste in het huis lekkere hollandse meid, maar joanna is niet lelijk hoor totaal niet, al is er dingentjes verbouwd maar voor de meeste mannen is joanna natuurlijk het beste plaatje
Klopt.. die ogenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat zeg ik Sharon is lekkere meid, beetje vol hollands uit de klei getrokken, mooie kop met prachtige ogen moet je maar goed kijken
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat zeg ik Sharon is lekkere meid, beetje vol hollands uit de klei getrokken, mooie kop met prachtige ogen moet je maar goed kijken
Alex voelt zich nu helemaal de man met dat tandenstokertje in zn mond.quote:[img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/3s.gif[/img] Op maandag 21 maart 2011 18:44 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
nee van Karim, die loopt ook dagelijks op een stokje te kauwenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:46 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Alex voelt zich nu helemaal de man met dat tandenstokertje in zn mond.
Dat heeft hij vast bij het figureren bij een of andere detective afgekeken... \
En die heeft dit uren voor de spiegel staan oefenen
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:46 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Alex voelt zich nu helemaal de man met dat tandenstokertje in zn mond.
Dat heeft hij vast bij het figureren bij een of andere detective afgekeken... \
En die heeft dit uren voor de spiegel staan oefenen
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat krijg je als je veel sport.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |