Beste Vultarin.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:29 schreef Vultarian het volgende:
[..]
je kunt wel zeggen 'met alle repect' maar dat wil niet zeggen dat wat volgt respectvol is, zeggen dat ik geen smaak heb omdat die verschilt van die van jou is niet respectvol.
er zijn inderdaad lelijkere vrouwen maar dat vroeg je niet![]()
er is daar niks te doen in huis ze kan gaan sporten maar daar heeft ze geen zin in want dan wordt ze moequote:Op maandag 21 maart 2011 18:36 schreef SIRA het volgende:
Heeft Laura nachtdienst gehad ofzo? Hoezo ligt ze overdag altijd op bed ?
Dan doen "meisje-meisjes" die zoals ze zegt zo gevoelig zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:36 schreef SIRA het volgende:
Heeft Laura nachtdienst gehad ofzo? Hoezo ligt ze overdag altijd op bed ?
hahahaa maar dat bedacht ik me inenen laat *de stem* maar een paar bollen katoen het hok ingooienquote:Op maandag 21 maart 2011 18:36 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en kunnen ook nog lekker krimpen en dan heb je alleen tepellapjes.
Zoals ze vanmiddag zei, sporten vind ze niks alleen om te winnen, dus teamsporten.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:38 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
er is daar niks te doen in huis ze kan gaan sporten maar daar heeft ze geen zin in want dan wordt ze moe![]()
Ik denk ook dat een groot deel van de beledigingen ontstaan zijn uit irritaties over haar enorme kutkarakter. Dan worden zelfs de mooiste mensen gedrochten.quote:Beste Vultarin.
Ik bedoel alleen maar dat Joanne nou niet zo lelijk is dat ze volledig de grond in getrapt moet worden. Dat iedereen daar een verschillende mening over haar heeft, is duidelijk.
Sorry wanneer ik je heb beledigd.
Ze is wel typisch gevalletje korfbal idd.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:40 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Zoals ze vanmiddag zei, sporten vind ze niks alleen om te winnen, dus teamsporten.
wat zou ze dan doen? Korfbalpaal?
je hebt me niet beledigd hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 18:37 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Beste Vultarin.
Ik bedoel alleen maar dat Joanne nou niet zo lelijk is dat ze volledig de grond in getrapt moet worden. Dat iedereen daar een verschillende mening over haar heeft, is duidelijk.
Sorry wanneer ik je heb beledigd.
eenschquote:Op maandag 21 maart 2011 18:42 schreef Toverheks het volgende:
vind Sharon gewoon de mooiste in het huis lekkere hollandse meid, maar joanna is niet lelijk hoor totaal niet, al is er dingentjes verbouwd maar voor de meeste mannen is joanna natuurlijk het beste plaatje
Ik vind Joanna totaal niet mooiquote:Op maandag 21 maart 2011 18:42 schreef Toverheks het volgende:
vind Sharon gewoon de mooiste in het huis lekkere hollandse meid, maar joanna is niet lelijk hoor totaal niet, al is er dingentjes verbouwd maar voor de meeste mannen is joanna natuurlijk het beste plaatje
Volgens broertje Sorbo dan he.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:43 schreef Toverheks het volgende:
Stientje Sorbo mooie meid maar met een ongelooflijk kutkarakter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |