dacht dat het een hondje wasquote:Op maandag 21 maart 2011 18:25 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Met de enige echte liefde op de voorgrond, het zwarte schaapje.
Niets, zou ik je een paar weken geleden geantwoord hebben.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:20 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Wat is hier nou mis mee??
[ afbeelding ]
Dat broekje lubbertquote:Op maandag 21 maart 2011 18:20 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Wat is hier nou mis mee??
[ afbeelding ]
Da's duidelijk dat we niet dezelfde smaak hebben,quote:Op maandag 21 maart 2011 18:24 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat mijn smaak anders is dan die van jou betekent niet dat ik geen smaak heb
nep/gemaakt is gewoon niet mijn smaak
Maaike kijkt spijtvol voor zich uit en denkt, had ik m'n tieten nog maar gehoudenquote:
Is dat nazi flip niet, die zich verstoten voeltquote:Op maandag 21 maart 2011 18:27 schreef Darakka het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat gerard die daar ligt?
Denk ook dat het Philip isquote:Op maandag 21 maart 2011 18:28 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Is dat nazi flip niet, die zich verstoten voelt
ze heeft wel 10000% gelijkquote:Op maandag 21 maart 2011 18:27 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ook hoe Joanne Aafke corrigeert: Musea.
A: Wat?
J: Het is musea
A: Oke, musea dus
A gaat verder met gesprek
Jemig,,,
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:29 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Fakking ja. Weet ik. MAar het was dat toontje. Jufje Jo vertelt aan Aafke hoe het moet.
je kunt wel zeggen 'met alle repect' maar dat wil niet zeggen dat wat volgt respectvol is, zeggen dat ik geen smaak heb omdat die verschilt van die van jou is niet respectvol.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:27 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Da's duidelijk dat we niet dezelfde smaak hebben,
ik zei ook "met alle respect".
Het gaat mij erom dat ze volgens het commentaar zo de grond in wordt getrapt, en dat gaat wel erg ver.
Immers zijn er toch veel lelijkere vrouwen?
Of begin ik blind te worden?
Viel me ook al op dat die wel echt super goor zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 18:30 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Jo mag de ramen wel een's lappen
Mooie meid vind ik het.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:30 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:29 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Fakking ja. Weet ik. MAar het was dat toontje. Jufje Jo vertelt aan Aafke hoe het moet.
Jo mag wel eens optyfen dat is beter....quote:Op maandag 21 maart 2011 18:30 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Het is gewoon commentaar.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:27 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Da's duidelijk dat we niet dezelfde smaak hebben,
ik zei ook "met alle respect".
Het gaat mij erom dat ze volgens het commentaar zo de grond in wordt getrapt, en dat gaat wel erg ver.
Immers zijn er toch veel lelijkere vrouwen?
Of begin ik blind te worden?
Kan me er precies wat bij voorstellen.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:29 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |