je kunt wel zeggen 'met alle repect' maar dat wil niet zeggen dat wat volgt respectvol is, zeggen dat ik geen smaak heb omdat die verschilt van die van jou is niet respectvol.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:27 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Da's duidelijk dat we niet dezelfde smaak hebben,
ik zei ook "met alle respect".
Het gaat mij erom dat ze volgens het commentaar zo de grond in wordt getrapt, en dat gaat wel erg ver.
Immers zijn er toch veel lelijkere vrouwen?
Of begin ik blind te worden?
Viel me ook al op dat die wel echt super goor zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 18:30 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Jo mag de ramen wel een's lappen
Mooie meid vind ik het.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:30 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:29 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Fakking ja. Weet ik. MAar het was dat toontje. Jufje Jo vertelt aan Aafke hoe het moet.
Jo mag wel eens optyfen dat is beter....quote:Op maandag 21 maart 2011 18:30 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Het is gewoon commentaar.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:27 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Da's duidelijk dat we niet dezelfde smaak hebben,
ik zei ook "met alle respect".
Het gaat mij erom dat ze volgens het commentaar zo de grond in wordt getrapt, en dat gaat wel erg ver.
Immers zijn er toch veel lelijkere vrouwen?
Of begin ik blind te worden?
Kan me er precies wat bij voorstellen.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:29 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Fakking ja. Weet ik. MAar het was dat toontje. Jufje Jo vertelt aan Aafke hoe het moet.
Dat krijg je niet meer schoon dat is nl kalk en dat krijg je er eeeeeeeeeeeeeeecht niet af. had ze nl al gezegd tegen d'r stem ons engeltjequote:Op maandag 21 maart 2011 18:30 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
morgen dacht ikquote:Op maandag 21 maart 2011 18:23 schreef meneertje1972 het volgende:
Weet iemand wanneer we nominaties weten? Komt dat straks in de live uitzending?
quote:
De stem had haar een verfkrabbertje moeten geven. Eeeeeeeeeecht weeeeeel dat je het er dan vanaf krijgtquote:Op maandag 21 maart 2011 18:32 schreef SIRA het volgende:
[..]
Dat krijg je niet meer schoon dat is nl kalk en dat krijg je er eeeeeeeeeeeeeeecht niet af. had ze nl al gezegd tegen d'r stem ons engeltje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |