Beetje jammer echt eh, met zoveel kloe's. En dan Alex die perongeluk bij Gerard gokt op " Ik ben getrouwd met een olympisch zwemkampioene.quote:Het briefje zit nu in de tafel geschoven bij Servio. Karim en Lau denken dat het een briefje is van de apotheek, Flip heeft gisteren medicijnen gekregen. Laura wil controleren of de medicijnen van Jo en van Flip uit dezelfde apotheek komen, want dan is het duidelijk, zegt ze, dat Jo en Flip bij elkaar horen. Ook omdat er nog een loveparty was toen Lau en Guido al ontdekt waren en er schijnt bij de gehemerelaties-clue ook op meerdere setjes gezinspeeld te zijn. Karim wil drukken als hi jweer geld heeft op 'Jo en Flip kenden elkaar al voor het huis'. De Olympische spelen laat ue dan nu nog even zitten.
Ik lees het nu ook. Migraine sucks.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:31 schreef Coos het volgende:
Heb de hele nacht gekeken BQ maar toen gingen alleen die van Jo en Geer af.
Klinkt een beetje als Joannequote:Op zondag 20 maart 2011 20:34 schreef danilel het volgende:
De Boktor;
Boktorren hebben als volwassen kever (imago) een langwerpig lichaam en sprieterige poten. Wat ze vrijwel altijd onderscheidt van andere langwerpige kevers als kniptorren en soldaatjes zijn de extreem lange tasters, die vaak minstens zo lang zijn als het lichaam maar meestal langer, hoewel er uitzonderingen zijn. De larven van vrijwel alle soorten leven van planten en met name in al dan niet dood hout, en richten soms grote schade aan. Soms worden door aan levend hout te knagen plantenziektes verspreid, maar ook kan de vraatzucht, grote aantallen en met name een combinatie daarvan grote schade aanrichten aan houten objecten als meubelen, dakconstructies, kunstvoorwerpen maar ook bomen.
precies dat dacht ik ook alquote:Op zondag 20 maart 2011 20:37 schreef danilel het volgende:
Trouwens over het vergelijken van de medicijn potjes.
Waarschijnlijk komen deze uit een Portugese apotheek, als die de toestemming en het recept hebben is dat gewoon mogelijk.
Ik denk echt niet dat medicatie wordt overgevlogen vanuit Nederland.
Hebbie gij een zwembad thuis?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:37 schreef itsme het volgende:
OMG Red Gerard nu de beestjes uit het zwembad? Dat doe ik ook altijd en iedereen verklaart me altijd voor gek. Klopt ook maar wat leuk, een mede redder!
smakelijk!quote:Op zondag 20 maart 2011 20:37 schreef Coos het volgende:
Bedankt allemaal het is me nu duidelijk. Helaas moeten we tot de uitzending wachten om te weten te komen wat er bij gezegd is.![]()
Even eten maken
denk het idd ook niet. Vannacht hadden ze het ook over doktoren die ze daar al gezien hebben, die zullen die handel wel voorschrijven danquote:Op zondag 20 maart 2011 20:37 schreef danilel het volgende:
Trouwens over het vergelijken van de medicijn potjes.
Waarschijnlijk komen deze uit een Portugese apotheek, als die de toestemming en het recept hebben is dat gewoon mogelijk.
Ik denk echt niet dat medicatie wordt overgevlogen vanuit Nederland.
Doet hij al een tijd hoor.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:37 schreef itsme het volgende:
OMG Red Gerard nu de beestjes uit het zwembad? Dat doe ik ook altijd en iedereen verklaart me altijd voor gek. Klopt ook maar wat leuk, een mede redder!
Ze bestaan nog steeds, de Jo-fans....quote:Op zondag 20 maart 2011 20:39 schreef ikke79 het volgende:
is er een foto van jo in der geweldige jurkje
Ik kan hier geen chocola van maken.quote:
Ja valt me echt tegen van Mo, had d'r wat harder verwacht.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:42 schreef itsme het volgende:
Mo is echt helemaal bang nu voor Flip. Durft hem niet meer te nomineren. Wat is dit erg.
maar wel veel te laat om het programma te redden!quote:Op zondag 20 maart 2011 20:35 schreef MissJ.24 het volgende:
2 weken terug moesten er noodmaatregelen genomen worden om dit programma te redden. Ook wij op Fok vonden het allemaal maar saai.
Nou je kan veel zeggen , maar de saaiheid is verdreven.
Zelfs de afwas is nu boeiend.
Irri hè? Ik snap niet dat die meiden zo bang zijn voor die engerd. Of ze moeten weten dat hij een kindje van God is, net als die fluisterhoer.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:42 schreef itsme het volgende:
Mo is echt helemaal bang nu voor Flip. Durft hem niet meer te nomineren. Wat is dit erg.
ze heeft al een wc rolletje klaarliggen als ik het zo bekijk, kan ze haar jankmaarweerraak tranen mee afvegenquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:46 schreef beequeen het volgende:
Sharon: Wij schrijven geschiedenis omdat we de eerste SST Nederland zijn.
Net zoals The bar en Starmaker?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:46 schreef beequeen het volgende:
ja, leuk voor haar kleinkinderen later, kunnen die het mooi in de geschiedenisboekjes op school nalezenquote:Op zondag 20 maart 2011 20:46 schreef beequeen het volgende:
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, leuk voor haar kleinkinderen later, kunnen die het mooi in de geschiedenisboekjes op school nalezen![]()
wat heeft ze nu tegen Sharon? heb ik net gemistquote:Op zondag 20 maart 2011 20:48 schreef itsme het volgende:
Ja Sharon heeft ze het over. Die die gaat ze nomineren als het kan. Dan heeft ze Joanna liever dan een Sharon.
Ik zeg Mo er uit.
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:48 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Let op Mien Dobbelsteen op de achtergrond!
Ik weet het niet zeker maar ze denkt ook speltechnisch (qua stemmen ed.)quote:
Ik ook. Ze zegt dat Servio lullig tegen haar was en dat ze vroeg of Sharon dat had gezegd en die ontkende dat.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wat heeft ze nu tegen Sharon? heb ik net gemist
[ afbeelding ]
OMG Vandaar dat positieve over Joanna.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:48 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
mo was vannacht ook heul vals over servio (die moet eruit blablabla).quote:Op zondag 20 maart 2011 20:48 schreef MissJ.24 het volgende:
Moon geeft even af op Servio, ook haar heeft die kennelijk hard aangepakt gisteren. Hij noemde haar bloedirritant en vals.
Moon is er nog ziek van.,
Zo dadelijk ziet heel Nederland....(madurodam zeker) dat ze bloedirritant gevonden word door Servio zegt ze.
De Joanna smileyquote:Op zondag 20 maart 2011 20:48 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze heeft hier ook wel gelijkt in, Servio liep zelf ook telkens de rest in de weg met z'n invisible friend, hij wilde zo graag meedoen.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:48 schreef MissJ.24 het volgende:
Moon geeft even af op Servio, ook haar heeft die kennelijk hard aangepakt gisteren. Hij noemde haar bloedirritant en vals.
Moon is er nog ziek van.,
Zo dadelijk ziet heel Nederland....(madurodam zeker) dat ze bloedirritant gevonden word door Servio zegt ze.
mar jootje krijgt ook aardig te horen van die 2 ... mooi!quote:Op zondag 20 maart 2011 20:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mo was vannacht ook heul vals over servio (die moet eruit blablabla).
Gedraag je! Laat je niet verlagen tot haar niveau door zulke dingen te roepen over die teringteef......quote:Op zondag 20 maart 2011 20:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Irri hè? Ik snap niet dat die meiden zo bang zijn voor die engerd. Of ze moeten weten dat hij een kindje van God is, net als die fluisterhoer.
Ingefluisterd door de stem.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:51 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Gedraag je! Laat je niet verlagen tot haar niveau door zulke dingen te roepen over die teringteef......
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ter afwisseling:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ja, string ging in de wasmand, handdoek langs der kruis en schone slip aan........zijn het allemaal vieze torren? Was die doos dan even Meester in de rechten!quote:
Sientje Sorboquote:Op zondag 20 maart 2011 20:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ter afwisseling:
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:53 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ja, string ging in de wasmand, handdoek langs der kruis en schone slip aan........zijn het allemaal vieze torren? Was die doos dan even Meester in de rechten!
En niet even tampon wisselen, das wel typisch.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:53 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ja, string ging in de wasmand, handdoek langs der kruis en schone slip aan........zijn het allemaal vieze torren? Was die doos dan even Meester in de rechten!
dit vind ik goor, nog erger dan servio die de hele dag in zijn neus zit te poerenquote:Op zondag 20 maart 2011 20:53 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
en die handdoek natuurlijk weer terug op het haakje, zodat ze daar straks hun handjes en gezichtjes mee kunnen afdrogenquote:Op zondag 20 maart 2011 20:53 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook al.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:53 schreef mspoez het volgende:
[..]
En niet even tampon wisselen, das wel typisch.
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ter afwisseling:
gatverdammequote:Op zondag 20 maart 2011 20:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en die handdoek natuurlijk weer terug op het haakje, zodat ze daar straks hun handjes en gezichtjes mee kunnen afdrogen![]()
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:55 schreef Toverheks het volgende:
mazzel dat er geen hond door het huis loopt, zal hij steeds zijn neus in dat kruis van mo douwen
Begin het vermoeden te krijgen dat Aafke qua hygiene nog niet zo heel erg buiten de boot valt bij de damesquote:Op zondag 20 maart 2011 20:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en die handdoek natuurlijk weer terug op het haakje, zodat ze daar straks hun handjes en gezichtjes mee kunnen afdrogen![]()
nee, nee, dat is wat jij dénkt te zien maar zo ís ze helemaal niet hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 20:55 schreef Chanel5 het volgende:
Mo is helemaal niet lief en aardig, Mo manipuleert.
ik heb ook net het eten binnen ....quote:
ik wens haar een prettige wedstrijdquote:Op zondag 20 maart 2011 20:55 schreef Mylene het volgende:
Aafke zegt dat ze Gerard helemaal gek gaat maken.
nee, dat is hoe ze wordt neergezet, maar zo is ze niet hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 20:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee, nee, dat is wat jij dénkt te zien maar zo ís ze helemaal niet hoor
LOLquote:Op zondag 20 maart 2011 20:56 schreef beequeen het volgende:
Aafke heeft echt een bloedhekel aan Geer omdat hij een clue van haar heeft. Rot op bitch, je bent een vies en manipulatief wijf.
ben maar blij dat je carbonara had ipv bolognese danquote:Op zondag 20 maart 2011 20:56 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik heb ook net het eten binnen ....![]()
quote:
Aafke is er echt van overtuigd dat er een mol is en dat Gerard de mol is.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:56 schreef beequeen het volgende:
Aafke heeft echt een bloedhekel aan Geer omdat hij een clue van haar heeft. Rot op bitch, je bent een vies en manipulatief wijf.
blijkbaarquote:Op zondag 20 maart 2011 20:55 schreef mootie het volgende:
Dus Aafke heeft de pest aan Gerard, en haar paranoia verhaal van een paar dagen terug ging over Gerard?
zit ze misschien in het verkeerde programma dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Aafke is er echt van overtuigd dat er een mol is en dat Gerard de mol is.
Nee MO is de mol, een ontplofte in haar kruisquote:Op zondag 20 maart 2011 20:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Aafke is er echt van overtuigd dat er een mol is en dat Gerard de mol is.
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ben maar blij dat je carbonara had ipv bolognese dan
Aafke kwam een paar dagen geleden met een heeeel wazig verhaal, geen touw aan vast te knopen. Ging erover dat er een mol in het huis is, dat ze beelden heeft gezien, dat dingen haar zijn opgevallen.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:59 schreef suzi1 het volgende:
ik wil al die wijven daar zo graag slaan he. is echt niet goed voor mijn gesteldheid dit soort programmas
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:59 schreef knagsje het volgende:
ik heb nog geen mollen gezien, wel snollen
heb ik ook last vanquote:Op zondag 20 maart 2011 20:59 schreef suzi1 het volgende:
ik wil al die wijven daar zo graag slaan he. is echt niet goed voor mijn gesteldheid dit soort programmas
jepquote:Op zondag 20 maart 2011 20:55 schreef mootie het volgende:
Dus Aafke heeft de pest aan Gerard, en haar paranoia verhaal van een paar dagen terug ging over Gerard?
Mollen, snollen, trollen, what's in a letter?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:59 schreef knagsje het volgende:
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:59 schreef knagsje het volgende:
sinds de dag na het love feest en Gerard heeft verteld dat ze met hem ging tongen is dit.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:55 schreef mootie het volgende:
ze moet dat bong bong filmpje gezien hebben welk bong bong of hoe dat ook heet filmpje weet ik nietquote:Op zondag 20 maart 2011 20:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Aafke kwam een paar dagen geleden met een heeeel wazig verhaal, geen touw aan vast te knopen. Ging erover dat er een mol in het huis is, dat ze beelden heeft gezien, dat dingen haar zijn opgevallen.
u bent zeer alert, hulde..quote:Op zondag 20 maart 2011 21:00 schreef itsme het volgende:
[..]
sinds de dag na het love feest en Gerard heeft verteld dat ze met hem ging tongen is dit.
Arghhhh, dat deed mijn moeder vroeger ook altijd als ik uit wou slapen.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:00 schreef beequeen het volgende:
Holy shit, komt die roze stofzuiger weer de kamer waar een gesprek plaatsvindt.
whahaha Ik heb dat vandaag ook opeens. Wat een irritante domme dozen. Dat betekent voor mij dat ik weer even wat afstand moet nemen.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:59 schreef suzi1 het volgende:
klinkt bekendquote:Op zondag 20 maart 2011 21:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Arghhhh, dat deed mijn moeder vroeger ook altijd als ik uit wou slapen.
Mijn moeder ook, maar dan merkte ze ineens dat ik wel heel erg boos en gemeen kon worden.....quote:Op zondag 20 maart 2011 21:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
mazaru. Wat een ontzettend leuke ava heb je nu? Familie van je? Zo lief.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wie is de Snol?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:59 schreef knagsje het volgende:
kijkcijfer kanonquote:
Lief he? Nee, ik ken hem niet. Maar hij heeft wel mijn hart gestolen.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:03 schreef itsme het volgende:
[..]
mazaru. Wat een ontzettend leuke ava heb je nu? Familie van je? Zo lief.
Mijn ma deed dat nooit. Ik ben een verwend kreng.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:01 schreef mazaru het volgende:
DUH..... Dat is "IKKE IKKE" Joanna natuurlijk....quote:
Gevalletje eieren, toch?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:04 schreef danilel het volgende:
Servio heeft het nu zelf over Miss Windymills.......(maar mag er verder niks over zeggen)
hij denkt ook als ze er geen clues inbrengen dan doe ik het zelf maarquote:Op zondag 20 maart 2011 21:04 schreef danilel het volgende:
Servio heeft het nu zelf over Miss Windymills.......tegen Sharon (maar mag er verder niks over zeggen)
Mwah verder vertelt hij nog niks.......quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:05 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
hij denkt ook als ze er geen clues inbrengen dan doe ik het zelf maar
LOL Ik zie je nu gewoon je muis wurgen ipv Aafke...quote:Op zondag 20 maart 2011 21:05 schreef beequeen het volgende:
Aaf wil alle ballen op Geer. Gaat je niet lukken kreng.
Pff dan raden ze het echt nooit, en toen Gerard het deed kregen ze een waarschuwing.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:04 schreef danilel het volgende:
Servio heeft het nu zelf over Miss Windymills.......tegen Sharon (maar mag er verder niks over zeggen)
sanctie danquote:Op zondag 20 maart 2011 21:04 schreef bollokus het volgende:
servio verteld gewoon dat zijn artiestennaam Wendy Mills is
Over travestieten gesproken...quote:Op zondag 20 maart 2011 21:05 schreef danilel het volgende:
[..]
Mwah verder vertelt hij nog niks.......
Alleen een verhaaltje over een show in mexico, travestieshow
Ik heb net een mug doodgeslagen.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:06 schreef Capt1caveman het volgende:
LOL Ik zie je nu gewoon je muis wurgen ipv Aafke...
Kom ik in de buurt?
Gerard heeft gezegd: ik ben multimiljonair, daar is dus een deel van het woord van zijn geheim.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:06 schreef Urb het volgende:
[..]
Pff dan raden ze het echt nooit, en toen Gerard het deed kregen ze een waarschuwing.
Hij helpt ze op weg door te zeggen dat het leger niets met Gerard te maken heeft. Hij moet gewoon helemaal niets over Gerard zeggen.quote:
maakt me niet uit. Vannacht heeft ie ook de sleutel afgegeven terwijl ie dat niet mocht, heeft ie volgens mij ook geen sanctie voor gehadquote:
Nee, de genetisch gemanipuleerde dochter van die tweequote:Op zondag 20 maart 2011 21:08 schreef Mylene het volgende:
Servio zegt dat zijn alterego Wendy een mix van Dolly Parton en Anna Nicole Smith is.
Moet toch een keer gebeuren?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:09 schreef beequeen het volgende:
Waarom staat Aafke altijd met haar beben wijd? Doorluchten die handel?
Ik denk eerder aan afkoelen..quote:Op zondag 20 maart 2011 21:09 schreef beequeen het volgende:
Als die berg gaat plakken, dan komt ze nooit meer los. Een soort van supergluequote:Op zondag 20 maart 2011 21:09 schreef beequeen het volgende:
Het is heel persoonlijk, ook van Flips kant.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:08 schreef Chanel5 het volgende:
Aaf en Flip willen dolgraag het geheim van gerard hebben en waarom? omdat ze een hekel aan hem hebben, ze kunnen hem niet peilen.
Aaf hoor je heel vaak roepen dat iets niet persoonlijks is, wat is dit dan?
Aaf heeft een mug gezien en maakt er een olifant van, dramatrut dat het is, het is verdomme een spel!
last van skippy bolletjes?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:09 schreef beequeen het volgende:
Waarom staat Aafke altijd met haar benen wijd? Doorluchten die handel?
Het begon als dronken praat, maar groeit idd uit tot een groter en groter gevaar....quote:Op zondag 20 maart 2011 21:09 schreef mootie het volgende:
Ik vind Aafke toch een beetje naar. Ze heeft dat paranoia verhaal over een mol die mensen nept in haar eigen hoofd, maar gaat de anderen daar nu ook mee van de wijs brengen. Zoals zij het brengt is het alsof de stem dit heeft toegegeven, makkie om zo de anderen mee te slepen.
misschien al haar verborgen piercingsquote:Op zondag 20 maart 2011 21:09 schreef beequeen het volgende:
Waarom staat Aafke altijd met haar benen wijd? Doorluchten die handel?
karim is zo een lul. Die kan alleen maar lullen. Lult te veel.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij helpt ze op weg door te zeggen dat het leger niets met Gerard te maken heeft. Hij moet gewoon helemaal niets over Gerard zeggen.
waar het hart vol van isquote:Op zondag 20 maart 2011 21:11 schreef itsme het volgende:
[..]
karim is zo een lul. Die kan alleen maar lullen. Lult te veel.
Hmm wat heb ik met lullen vandaag?
Vandaag?!?!?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:11 schreef itsme het volgende:
[..]
karim is zo een lul. Die kan alleen maar lullen. Lult te veel.
Hmm wat heb ik met lullen vandaag?
Echt Nu begin ik ook aan haar een hekel te krijgen.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:10 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Het begon als dronken praat, maar groeit idd uit tot een groter en groter gevaar....
Ze heeft toch ook gezegd dat de stem aan haar heeft verteld van wie op haar heeft gedrukt en op welk geheim diegene gezegd hebben.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:09 schreef mootie het volgende:
Ik vind Aafke toch een beetje naar. Ze heeft dat paranoia verhaal over een mol die mensen nept in haar eigen hoofd, maar gaat de anderen daar nu ook mee van de wijs brengen. Zoals zij het brengt is het alsof de stem dit heeft toegegeven, makkie om zo de anderen mee te slepen.
Ik denk dat ze aan het her-scripten zijn. Een van de acties voor vandaag is toch al donderdag naar buiten gelektquote:Op zondag 20 maart 2011 21:10 schreef Tamaartje het volgende:
Ik had toch wel verwacht dat de telefoon nog een keertje zou gaan vandaag..
Maar helemaal niks![]()
Welke actie voor vandaag?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat ze aan het her-scripten zijn. Een van de acties voor vandaag is toch al donderdag naar buiten gelekt
Een afwasje af en toequote:Op zondag 20 maart 2011 21:14 schreef Flow3r het volgende:
Doet Mo eigenlijk wel eens iets in de huishouding?
Denk het ook. Dit programma begint me hetzelfde gevoel te geven als DGK de laatst 3 maanden.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat ze aan het her-scripten zijn. Een van de acties voor vandaag is toch al donderdag naar buiten gelekt
Zo klonk het wel, maar ik twijfel aan het waarheidsgehalte van dat verhaal.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:13 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Ze heeft toch ook gezegd dat de stem aan haar heeft verteld van wie op haar heeft gedrukt en op welk geheim diegene gezegd hebben.
niet dat me opgevallen isquote:Op zondag 20 maart 2011 21:14 schreef Flow3r het volgende:
Doet Mo eigenlijk wel eens iets in de huishouding?
Ze heeft het over het artikel dat donderdag door enkele fokkers ontdekt is en over vandaag gaat;)quote:
Die komt idd het natuurlijkst over, maar was vanochtend ook Gerard aan het bekstekken.. op de slk.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:14 schreef mazaru het volgende:
Van al die dellen vind ik eigenlijk alleen Sharon nog te pruimen.
Ik ook . Larua is dan wel geen del maar een saai gezwel. (aanhangsel)quote:Op zondag 20 maart 2011 21:14 schreef mazaru het volgende:
Van al die dellen vind ik eigenlijk alleen Sharon nog te pruimen.
Que?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:15 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ze heeft het over het artikel dat donderdag door enkele fokkers ontdekt is en over vandaag gaat;)
Titel: Valt Joanna voor Philips charmes?
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:15 schreef danilel het volgende:
[..]
Die komt idd het natuurlijkst over, maar was vanochtend ook Gerard aan het bekstekken.. op de slk.
Daarom zou het leuk zijn als Maik naar huis mag , naar zijn andere vriendinnetjequote:Op zondag 20 maart 2011 21:15 schreef Chanel5 het volgende:
Aaf moet zeker van Mo informeren of Flip Mo gaat nomineren? En dit is Mo ten voeten uit, iedereen voor haar karretje spannen.
Is het spehelllllll!quote:Op zondag 20 maart 2011 21:15 schreef Chanel5 het volgende:
Aaf moet zeker van Mo informeren of Flip Mo gaat nomineren? En dit is Mo ten voeten uit, iedereen voor haar karretje spannen.
In een van de COSsen van vanmorgen staat de CAP ergens tussen 11:00 en 12:30 uurquote:Op zondag 20 maart 2011 21:16 schreef danilel het volgende:
[..]
Que?
Dat heb ik niet meegekregen (en ik ben maar zelden lang weg)
Ohw?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:16 schreef danilel het volgende:
[..]
Que?
Flip zegt al; waarom komt ze dat zelf niet vragen? Moet ze jou niet sturen, ze is 30quote:Op zondag 20 maart 2011 21:17 schreef Chanel5 het volgende:
Komt aaf weer, het is niks persoonlijks en gelijk de vraag er achteraan ga jij Mo doen?
Nog maar eens dan.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:16 schreef danilel het volgende:
[..]
Que?
He? Hoe kan ze dat dan weten? Zie je wat ik bedoel? Achter gaat een te grote rol spelen.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:15 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ze heeft het over het artikel dat donderdag door enkele fokkers ontdekt is en over vandaag gaat;)
Zal alleen maar erger worden, dat stiekeme gedoequote:Op zondag 20 maart 2011 21:17 schreef mazaru het volgende:
Ik ga even een filmpje kijken, ik voel me boos worden door al dat stiekeme gedoe.
i love it!quote:Op zondag 20 maart 2011 21:19 schreef danilel het volgende:
[..]
Zal alleen maar erger worden, dat stiekeme gedoe
Kan ik me iets bij voorstellen. Er worden geen afspraken gemaakt, ja mijn reet. Luister goed iedereen wordt door bepaalde mensen een kant uit gemanipuleerd.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:17 schreef mazaru het volgende:
Ik ga even een filmpje kijken, ik voel me boos worden door al dat stiekeme gedoe.
En dan nog zeggen dat er niks gescripd wordt.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:15 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik denk dat ik er ook mee kap. Niet goed voor mijn hart dit en zeker mijn bloeddruk.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:17 schreef mazaru het volgende:
Die cap heb ik vaak genoeg gezien.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:19 schreef Urb het volgende:
[..]
Nog maar eens dan.![]()
Stond ook al online zo'n 5 uur voor de lijnen dichtgingen, dus toen was blijkbaar al duidelijk dat Flip zou blijven.![]()
[ link | afbeelding ]
Daarom denk ik ook dat dat van vannacht tussen Geer en Jo ook gespeeld is, dat het zo moest van het hokje.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:19 schreef itsme het volgende:
[..]
He? Hoe kan ze dat dan weten? Zie je wat ik bedoel? Achter gaat een te grote rol spelen.
Zer zijn blijkbaar zo desperate bij SS dat ze de bewoners nu toneelstukjes laten doen en zij bepalen aan wie ze nu een hekel moeten hebben en met wie ze wel mogen opschieten.
Sorry. Misschien ben ik te wantrouwend maar de laatste paar dagen is het allemaal zo vaag.
ze hebben ook wel 1x enorm lang in de kvdw gezeten, jo en geer. zelfs de rest ging zich daar afvragen of ze soms samen in een geheime kamer gezet warenquote:Op zondag 20 maart 2011 21:21 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook dat dat van vannacht tussen Geer en Jo ook gespeeld is, dat het zo moest van het hokje.
Geer zijn boosheid was vrij snel weer over, staat wel nog steeds achter zijn ding zegt hij, maar doet toch weer vrij normaal naar Jo
het was toch ook niet normaal hoe jo hysterisch stond te gillen? ik heb nog nooit iemand zo achterlijk horen doen hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 21:21 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook dat dat van vannacht tussen Geer en Jo ook gespeeld is, dat het zo moest van het hokje.
Geer zijn boosheid was vrij snel weer over, staat wel nog steeds achter zijn ding zegt hij, maar doet toch weer vrij normaal naar Jo
duitse praktijken hequote:Op zondag 20 maart 2011 21:22 schreef Urb het volgende:
Flip zegt ook nooit anderen proberen in te pakken zoals Mo dat doet, wat een schijnheilig mannetje is het ook eh.
zeker omdat gerard niet aan karim kon antwoorden wat de druppel was die hem deed flippenquote:Op zondag 20 maart 2011 21:21 schreef angeljacky het volgende:
[..]
nepgoud dan he?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:23 schreef suzi1 het volgende:
flip is goudeerlijk, want ik heb een hekel aan mannen blabla
Ik heb Laura laatst ook horen zeggen dat ze opnames opnieuw moesten doen omdat ze niet genoeg emotie lieten zien. Het is een groot toneelspel.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:19 schreef itsme het volgende:
He? Hoe kan ze dat dan weten? Zie je wat ik bedoel? Achter gaat een te grote rol spelen.
Zer zijn blijkbaar zo desperate bij SS dat ze de bewoners nu toneelstukjes laten doen en zij bepalen aan wie ze nu een hekel moeten hebben en met wie ze wel mogen opschieten.
Sorry. Misschien ben ik te wantrouwend maar de laatste paar dagen is het allemaal zo vaag.
Nee de opnamen moesten opnieuw en ze had erg veel moeite met het tonen van dezelfde emoties of zoiets... Er wordt flink gescript in elk geval ja...quote:Op zondag 20 maart 2011 21:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb Laura laatst ook horen zeggen dat ze opnames opnieuw omdat ze niet genoeg emotie lieten zien. Het is een groot toneelspel.
Inderdaad. was heel raar allemaal. En nu is Geer de boosdoener. Wat hij al had voorspeld een paar dagen geleden.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:21 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Het was geloof ik dat Jo hem een mes in de rug stak vanwege dat ze haar verteld had dat hij op Aafke ging drukken, ...... terwijl iedereen dat eigenlijk al wist, dus ik snap niet waarom Geer zich zo druk daarom maakte.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:22 schreef Ransjih het volgende:
[..]
zeker omdat gerard niet aan karim kon antwoorden wat de druppel was die hem deed flippen
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Irri hè? Ik snap niet dat die meiden zo bang zijn voor die engerd. Of ze moeten weten dat hij een kindje van God is, net als die fluisterhoer.
maar als Geer eruit moet donderdag dan stop ik met kijkenquote:Op zondag 20 maart 2011 21:26 schreef Flow3r het volgende:
gescript of niet, we kijken nog steeds en ik vind het alleen maar leuker worden
Gewoon niet meer kijken. Sinds donderdag geen stream meer aangehad. Heerlijk rustig. Weer lekker lang kunnen slapen geen nachten meer tot 2/3 uur blijven kijken. Misschien alleen de donderdag nog de live uitzendingen maar dan meer als ramptoerist om te kijken hoe ze nu de boel weer amateuristisch flessen.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:20 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er ook mee kap. Niet goed voor mijn hart dit en zeker mijn bloeddruk.
echt? Ik weet alleen dat die ene opname van Mo en Maik opnieuw moest toen.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb Laura laatst ook horen zeggen dat ze opnames opnieuw moesten doen omdat ze niet genoeg emotie lieten zien. Het is een groot toneelspel.
Op de een of andere manier denk ik dat ik dan ook mijn interesse verlies. Dan vervalt het helemaal in een luie boel daar met oppervlakkige mensen...quote:Op zondag 20 maart 2011 21:27 schreef knagsje het volgende:
[..]
maar als Geer eruit moet donderdag dan stop ik met kijken
Daar verbaas ik mij het meest over. De ene dag vriendjes, de volgende dag lullen ze over diegene.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:27 schreef flugeltje het volgende:
Het blijft bizar, vorige week was alles voor team Gerard en nu is dat weer helemaal uit elkaar gevallen...
dat was toch ook al met de terugkeer van Maik, toen MOnique hem mocht opzoeken in de geheime kamer, zei ze toch ook dat de opnames over moesten van de ontmoeting omdat ze niet enthousiast genoeg reageerde in eerste instantiequote:Op zondag 20 maart 2011 21:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee de opnamen moesten opnieuw en ze had erg veel moeite met het tonen van dezelfde emoties of zoiets... Er wordt flink gescript in elk geval ja...
ze moeten daar allemaal regelmatig hun videodagboek opnieuw doenquote:Op zondag 20 maart 2011 21:28 schreef itsme het volgende:
[..]
echt? Ik weet alleen dat die ene opname van Mo en Maik opnieuw moest toen.
Dit voorspelde hij vorige week zelf al.......quote:Op zondag 20 maart 2011 21:27 schreef flugeltje het volgende:
Het blijft bizar, vorige week was alles voor team Gerard en nu is dat weer helemaal uit elkaar gevallen...
maar dat is toch logidch dat is met alle tvquote:Op zondag 20 maart 2011 21:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat was toch ook al met de terugkeer van Maik, toen MOnique hem mocht opzoeken in de geheime kamer, zei ze toch ook dat de opnames over moesten van de ontmoeting omdat ze niet enthousiast genoeg reageerde in eerste instantie
heb ik ook gehoord jaquote:Op zondag 20 maart 2011 21:29 schreef danilel het volgende:
[..]
Dit voorspelde hij vorige week zelf al.......
"Er gaat komende week iets gebeuren waardoor jullie me niet meer aardig vinden"
Ik kan me die zin nog goed herinneren, weet alleen niet meer tegen wie en in welke context hij dit zei.
Als dit zo door gaat dan volg ik je voorbeeld op. Ik kijk eigenlijk vooral omdat ik het op fok zo leuk vind. Nou ja je kunt ook Cossen zonder de streams aan te zetten maar goed dan lees je ook dingen waar je pissed off over wordt.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:27 schreef marky het volgende:
[..]
Gewoon niet meer kijken. Sinds donderdag geen stream meer aangehad. Heerlijk rustig. Weer lekker lang kunnen slapen geen nachten meer tot 2/3 uur blijven kijken. Misschien alleen de donderdag nog de live uitzendingen maar dan meer als ramptoerist om te kijken hoe ze nu de boel weer amateuristisch flessen.
Van beide dingen, nieuwe opnames was ik helemaal niet op de hoogte....quote:Op zondag 20 maart 2011 21:29 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ze moeten daar allemaal regelmatig hun videodagboek opnieuw doen
Herr Flip:" Helga, you may kiss me now..."quote:Op zondag 20 maart 2011 21:28 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik zou het Monique graag willen horen, die kan Helga van "Allo allo" echt goed imiteren.
daar hoop ik dus eigenlijk ook gewoon opquote:Op zondag 20 maart 2011 21:30 schreef itsme het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar hopen dat Gerard er uit gaat, dan kap ik gelijk.
ook nieuwe opnames van dingen in het huis ja??quote:Op zondag 20 maart 2011 21:30 schreef danilel het volgende:
[..]
Van beide dingen, nieuwe opnames was ik helemaal niet op de hoogte....
Same here, hoewel ik dit ook zei toen Guido eruit moest ( ik mis hem echtquote:Op zondag 20 maart 2011 21:27 schreef knagsje het volgende:
[..]
maar als Geer eruit moet donderdag dan stop ik met kijken
Precies. zoals mootie zei. Verleden week waren ze allemaal dikke maatjes met Gerard. Nu zijn ze allemaal zonder uitzondering over hem aan het roddelen.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar verbaas ik mij het meest over. De ene dag vriendjes, de volgende dag lullen ze over diegene.
Ok, de eerste week tast je een beetje af, maar daarna heb je toch ook wel door wie je wel en niet mag. En dan blijft je toch niet rondvlinderen, week na week.
Je moet het wel willen doorzien als spel en in de gaten hebben als je dat niet hebt en dat lijkt nu zo te zijn dan wordt je paranoia en krijg je dit gekonkel.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar verbaas ik mij het meest over. De ene dag vriendjes, de volgende dag lullen ze over diegene.
Ok, de eerste week tast je een beetje af, maar daarna heb je toch ook wel door wie je wel en niet mag. En dan blijft je toch niet rondvlinderen, week na week.
Precies. Dat was ook al zo raar. Waarom moet dit. grrr. Stomme toneelspelletjesquote:Op zondag 20 maart 2011 21:29 schreef danilel het volgende:
[..]
Dit voorspelde hij vorige week zelf al.......
"Er gaat komende week iets gebeuren waardoor jullie me niet meer aardig vinden"
Ik kan me die zin nog goed herinneren, weet alleen niet meer tegen wie en in welke context hij dit zei.
Neeeeeequote:Op zondag 20 maart 2011 21:30 schreef itsme het volgende:
[..]
Als dit zo door gaat dan volg ik je voorbeeld op. Ik kijk eigenlijk vooral omdat ik het op fok zo leuk vind. Nou ja je kunt ook Cossen zonder de streams aan te zetten maar goed dan lees je ook dingen waar je pissed off over wordt.
Misschien moet ik maar hopen dat Gerard er uit gaat, dan kap ik gelijk.
Maar ze beseffen toch wel dat ze met een spel bezig zijn? Zo vaag. (Oke behalve Laura en Maik)quote:Op zondag 20 maart 2011 21:32 schreef marky het volgende:
[..]
Je moet het wel willen doorzien als spel en in de gaten hebben als je dat niet hebt en dat lijkt nu zo te zijn dan wordt je paranoia en krijg je dit gekonkel.
aafke is niet van de rubbersquote:Op zondag 20 maart 2011 21:34 schreef Niki.P het volgende:
Aafke lijkt niet te begrijpen dat die handschoentjes voor haar zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |