Ik weet het niet zeker maar ze denkt ook speltechnisch (qua stemmen ed.)quote:
Ik ook. Ze zegt dat Servio lullig tegen haar was en dat ze vroeg of Sharon dat had gezegd en die ontkende dat.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wat heeft ze nu tegen Sharon? heb ik net gemist
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:48 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Let op Mien Dobbelsteen op de achtergrond!
OMG Vandaar dat positieve over Joanna.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:48 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
mo was vannacht ook heul vals over servio (die moet eruit blablabla).quote:Op zondag 20 maart 2011 20:48 schreef MissJ.24 het volgende:
Moon geeft even af op Servio, ook haar heeft die kennelijk hard aangepakt gisteren. Hij noemde haar bloedirritant en vals.
Moon is er nog ziek van.,
Zo dadelijk ziet heel Nederland....(madurodam zeker) dat ze bloedirritant gevonden word door Servio zegt ze.
De Joanna smileyquote:Op zondag 20 maart 2011 20:48 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze heeft hier ook wel gelijkt in, Servio liep zelf ook telkens de rest in de weg met z'n invisible friend, hij wilde zo graag meedoen.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:48 schreef MissJ.24 het volgende:
Moon geeft even af op Servio, ook haar heeft die kennelijk hard aangepakt gisteren. Hij noemde haar bloedirritant en vals.
Moon is er nog ziek van.,
Zo dadelijk ziet heel Nederland....(madurodam zeker) dat ze bloedirritant gevonden word door Servio zegt ze.
mar jootje krijgt ook aardig te horen van die 2 ... mooi!quote:Op zondag 20 maart 2011 20:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mo was vannacht ook heul vals over servio (die moet eruit blablabla).
Gedraag je! Laat je niet verlagen tot haar niveau door zulke dingen te roepen over die teringteef......quote:Op zondag 20 maart 2011 20:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Irri hè? Ik snap niet dat die meiden zo bang zijn voor die engerd. Of ze moeten weten dat hij een kindje van God is, net als die fluisterhoer.
Ingefluisterd door de stem.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:51 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Gedraag je! Laat je niet verlagen tot haar niveau door zulke dingen te roepen over die teringteef......
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ter afwisseling:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ja, string ging in de wasmand, handdoek langs der kruis en schone slip aan........zijn het allemaal vieze torren? Was die doos dan even Meester in de rechten!quote:
Sientje Sorboquote:Op zondag 20 maart 2011 20:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ter afwisseling:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |